Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sorry als hij er dubbel komt te staan ofzo maar volgens mij ging er net iets mis. ik heb moeite met het vinden of salvia nou legaal of illegaal is. is er iemand hier die weet of salvia nog legaal is of niet. en stel dat het nog legaal is mag je het dan overal bij je hebben in nederland? alvast bedankt"
"sebatian zei: maar ja 2 minuten wel erg lang de bijenkorf er terras ernaast kon iemand niet even bak ijs overgieten dat duurt toch minder dan 30 seconden Klik om te vergroten... een bak ijs/water over hem heen gooien is mischien niet het beste idee. na te gaan hoe veel vuur eraf komt zal hij zich wel overgoten hebben met benzine ofzo, en in combinatie met water maakt dit het alleen maar erger als je pech hebt."
"volgens mij is het zien van rare schimme in je ooghoeken niet iets ernstig maar juist redelijk gewoon. ik weet hier het preciese niet van maar mij is ooit verteld dat die dingen niks meer zijn dan bijvoorbeeld de binnekant van je ooglid of iets van je wimper. maar het kon ook iets zijn dat in je oog zit. dit noemen ze een floater volgens mij en kan die dingen ook veroorzaken. of het is gewoon een slechte vertaling tussen ogen en hersenen van een object dat aan de rand van je gezichtsveld staat. en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er met de TS is gebeurt."
"ahh wat klinkt dit toch lekker bekend. en dit is echt niet iets wat alleen beginners overkomt. ik blow zelf al een jaar of 3 wekelijks. en dit soort ervaringen heb ik ook nog wel eens. de 15 minuten voor dat het inslaat ben ik wel gewend van de naar mijn mening zwaardere soorten. dit soort ervaringen zijn inderdaad zeer angstig als je niet weet wat er gebeurd of dat als je groep niet weet hoe hierop gereageerd moet worden. maar na deze ervaring regelmatig te hebben. heb ik hier best mee omleren gaan en ben ik het zelfs leuk gaan vinden om zo op wiet te gaan. en was het niet zo dat suiker je weer beterliet voelen. of is dit bij LSD ?"