Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs nuttig je het meest?

Welke drugs nuttig je het meest?

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
welke drug gebruik je het meest ?

ik zal zelf beginnen: ik rook vooral wiet met om de 2weekjes mdma en zo'n 4gram speed per week waarvan 2 in de week en 3 in het weekend
zo dat is het voor mij

grtzz :wave:
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol het meest, vaak s'avonds wel eens een biertje en met uitgaan ja dan gaat er ook wel genoeg in. Verder wel om de week op feestjes MDMA. Verder her en der een keertje wat speed / ketamine!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol en wiet, veruit. Harddrugs ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee, maar dat mag ook wel na achttien jaar.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik nuttig het meest wiet en hasj in alle mogelijke manieren :grin:
cake, puur, met tabak,bong, waterpijp, thee enz.... I LOVE WIET, dan eens om de maand trippen met verschillende natuurlijke producten soms ook het minder natuurlijke lsd. soms duurt het langer dan een maand dan weer niet, je moet het aanvoelen wanneer je klaar bent om te trippen
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
lsdlicious zei:
4gram speed per week waarvan 2 in de week en 3 in het weekend
quote]

sorry kon het niet laten : 5gr pep dus ? :grin:

ff OT: lange tijd dagelijks wiet gebruikt, nu een goede 3 weken gestopt ermee, voor de moment gebruik ik enkel nog pep.
Klik om te vergroten...
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
dan eens om de maand trippen
Klik om te vergroten...
ahja dat was ik vergeten te melden ik trip ook eens om de 1 of 2 maanden (hangt er vanaf hoe ik me voel) meestal op lsd, soms ook wel eens op truffels ( de smaak weerhoud er mij van om het meer te doen).als ik op truffels trip zijn het op dragon dynamite ( deze brengen me keer op keer helemaal van aarde)

sorry kon het niet laten : 5gr pep dus ?
Klik om te vergroten...

ahjah sorry 5 gr pep :grin:
M
MissRaveTeefLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op Feesten Speed & MDMA.
{
{(PeP-Lord)}Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik gebruik veruit het meest pep, ongeveer 2 tot 3 gram per weekend, nooit doordeweeks. toevallig nu net een uitzondering omdat ik sinds afgelopen maandag vakantie heb, dus is in feite 1 lang weekend :P en op feestjes kan mijn pep gebruik met nog een gram worden verhoogt.
verder soms paar XTC pillen, maar dan moet er wel minimaal een goeie maand tussen zitte sinds de laatste keer, anders is het effect niet leuk genoeg naar mn zin.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
Svali zei:
Alcohol en wiet, veruit. Harddrugs ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee, maar dat mag ook wel na achttien jaar.
Klik om te vergroten...

+1

en voor mij:
voornamelijk wiet roken, nauwelijks alcohol. Harddrugs = van alles wat maar meer verantwoord gebruik dan vroeger.

i said NO to drugs!!

but fuck, she didn't listen! F@§&@ç§
M
MissRaveTeefLid
01-01-2024, 00:00
#10
psych-out zei:
i said NO to drugs!!
Klik om te vergroten...


Zei ik ook voorheen maar waar ben ik beland haha.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cocaine in het dagelijks leven.
Op feesten mdma , speed , xtc
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wiet en drank veruit op het moment. Soms eens in de 2 maanden ofzo een uitzondering voor wat anders. Maar begin er ook steeds meer op uit gekeken te raken zo langzamerhand :)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wiet en drank veruit op het moment.
Klik om te vergroten...

+1

:wink:
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol. vooral desperados bier. vind ik erg lekker. maar dan niet in de koelkast en zonder citroentje.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hasj.
Alle andere drugs afwisselnd en in beperkte mate.
C
CeSterLid
01-01-2024, 00:00
#16
GBL en XTC op feesten.
Soms thuis Speed en/of GBL om ff lekker energie te krijgen. Schoonmaken gaat heel goed zo. :wink:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol uiteraard dagelijks en op occassionele basis ook wel n's Pep en XTC.... Heel af en toe Coke maar dan enkel als het me wordt aangeboden door een kennis of door vrienden en als ik dan al flink wat gezopen heb.
P
PejuzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ongeveer 1x in de 2 maanden maanden mdma en ongeveer 2x per jaar een trip op lsd, maarja soms wat meer en dan weer wat minder.
R
RickRossLid
01-01-2024, 00:00
#19
wel elke dag hash of wiet, of hash en daarna wiet...
drinken doe ik ook wel om de dag ong maar niet overdreven veel ofzo
Xtc gewoon wanneer ik er aan toe kom ff en coke als ik het langs zie komen :grin:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#20
Elke dag wel 1 of 2 borrels en wiet .
Om de 6 weken mdma ,maar nu even stoppen tot 1 december

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."