Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij al ooit eens gevonden van drugs?

Wat heb jij al ooit eens gevonden van drugs?

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee joh Willem, naar de testservice brengen zoals je met al je drugs doet!
T
TardigradeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Papiertje vol heroine.
Tussen de eigendommen van mijn toenmalig lief.

Plezant is anders.
m
michielzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met de jeugdbeweging eens tijdens het opruimen van een fuifzaal zakje speed/coke gevonden, en mdma. Alles weggegooid jammer genoeg, want dit gebeurde onder de hoofdleider... :(

Ook nog eens op een festival tuitje wiet gevonden, fijn opgerookt natuurlijk :d

zelf ook al veel wiet verloren :(
Gr
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb met mn huusgenootie zakje gevonden met anderhalve perfecte rode defqon erin, op een feestje dus had iemand daar gewoon naast z'n zakken laten vallen denk ik. Ligt hier nog steeds, we zijn nog in dubio of we ze gaan nemen :P Een ander vriendinnetje van mij op dat feestje vertelde namelijk de volgende dag dat haar vriend anderhalve rode pil was kwijtgeraakt haha.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Teveel om op te noemen van wiet tot coke.. Mijn grootste vondst is wiet geweest berg knipafval heel wat eruit gehaald. Als je goed zie je vanalles liggen van gesloten blikken bier tot nog niet doorgedrukte medicijnen. Heb 2 keer zelfs een sealtje met waarschijnlijk coke gevonden heb het beide keren gewoon op straat omgegooid.

Gevonden drugs gewoon altijd weggooien met uitzondering van bijvoorbeeld wiet die voor de shop ligt die net gehaald is ofzo. Maar met poedertjes en pillen zou ik het niet erop wagen want je weet nooit en dat gaat gewoon te ver!!
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#6
een hele grote berg knipafval uiteindelijk een leuk kampvuurtje van gemaakt :stoned: (wantrouwde het uiteindelijk wel) een kratje bier een vles vodka en in amsterdam nog 3 zakjes wiet
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon principe als is het getest je gaat toch geen gevonden drugs gebruiken en ik heb heel wat gevonden maar gewoon het idee. Maar het ligt ook helemaal aan de situatie/locatie want heb ook drugs gevonden als ik zag dat iemand het liet vallen of ergens liet liggen. Heb zelf wel een keer 2 gram wiet die voor de shop lag opgerookt want het zag er zo goed uit.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alleen laatst een halve fles whisky. Toch maar laten liggen :grin:
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een club waar ik regelmatig kwam, staat een biechthokje, deze is er speciaal neergezet voor de druggies onder ons om onze lijntjes te leggen. Daar heb ik vaker MDMA, speed en keta gevonden.
Zelf ook 1 x wat laten liggen :rolleyes:

Ook een keer XTC met batman erop gevonden en een aantal keer wiet.

In de regel gooi ik het weg. Heb toen de MDMA wel gebruikt, dit was nog bijna helemaal in kristalvorm, en het was meer dan een gram. Het leuk me wel veilig. Maar poedertjes en pilletje.. neeeh je weet nooit wat er in zit.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat je van de grond raapt onder de tafeltjes in een coffeeshop vindt noem ik altijd scharrelwiet. :grin:
B
BolleederLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zakje wiet - White Widow

20G Hasj, meteen weggebracht was nog shopkwaliteit ook! 'Hasj Maroc'

7 Pillen, Blauwe Defqon op de Toiletpapier houder in zo een Ecotoiletje op Summerdance in Aalsmeer.

Pakkie Sos, zat precies nog een nakkie in, gewoon op de Zeedijk achter de Dam zeg maar in Amsterdam
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
d1g1tal1s zei:
scharrelwiet. :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Heb een tijdje zelf in auto's gehandeld en dan sta je echt versteld wat je soms tegen komt.Vooral als je ze grondig schoon gaat maken. Keer een audi S3 gekocht waar nog 100gram wit/geel poeder achtig spul ( coke?) achter bij het reservewiel lag. Hebben het maar terug gegeven, voordat je het weet komen ze het zelf terug halen. Voor de rest een hoop kleine dingetjes, zoals wiet en hasj.

Ook een keer een BMW 7-serie gekocht in Eindhoven in een of andere vage binnenplaats. Ding spotgoedkoop kunnen krijgen, enigste was dat heel de achterbank onder het bloed zat. Lagen ook de nodige tipjes in van joints. Frisse jongens... not.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#13
SchilDpadDo zei:
Ook een keer een BMW 7-serie gekocht in Eindhoven in een of andere vage binnenplaats. Ding spotgoedkoop kunnen krijgen, enigste was dat heel de achterbank onder het bloed zat. Lagen ook de nodige tipjes in van joints. Frisse jongens... not.
Klik om te vergroten...

Niet iedereen weet dat tampons gewoon bij de pomp te krijgen zijn..... :grin:
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik en mijn dealer hadden net afgesproken voor 10gram wiet.
Ik had het gekocht en zag een zakje(wiet) eruit vallen.
3gram wiet na wegen voor niets.
Dus 13 gram voor 90 euro ;3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."