Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met de jeugdbeweging eens tijdens het opruimen van een fuifzaal zakje speed/coke gevonden, en mdma. Alles weggegooid jammer genoeg, want dit gebeurde onder de hoofdleider... Ook nog eens op een festival tuitje wiet gevonden, fijn opgerookt natuurlijk :d zelf ook al veel wiet verloren Gr"
"hahaha zalig, nog nooit speed gedaan maar kan me nu ineens inbeelden hoe dit zou zijn"
"Goeiendag, Ben een belgische jongen, 20j en 1m90 groot. Done: mdma/xtc, hash, wiet, alcohol plaats: thuis achter de computer Vandaag een uitputtende dag gehad en heb coke voor 50euro kunnen kopen. Is normaal voor aankomend weekend maar ben vrij nieuwsgierig dus ga nu eerste lijn leggen. Ben klein beetje aangeschoten want ben net terug van jeugdhuis, moet morgen werken om 2u dus valt goed mee Ik ga men report heletijd editten en als er mensen vragen hebben stel gerust!! 0:21: voor elk neusgat een lijntje, brandt vrij hard... nu muziekske opzetten 0:24: looppneuus!!! en cocaine-jj cale weergalmt door de speakers van de pc... om beetje in de sfeer te komen 0:31 nog niets te merken, alleen de chemische smaak in mijn mond. voel het wel nog in men neus dat ik net heb gesnoven, heel mijn neus staat open zeg maar... 0:58 best wel moe en weet niet wat te voelen, nog een snuifje nemen dan maar? ja hoor! dit is wel het laatste want moet morgen werken! 1:15 was net aan het typen dat ik niks voelde, maar net zegt er iemand op fb wat ik heb genomen, ik 'hoezo' hij 'ja, gij blijft maar typen, dat gij nog zo actief zijt'. en nu valt het me pas op dat ik elke keer 15regels ofzo achter elkaar type... raar goedje 1:59 http://www.youtube.com/watch?v=fIXRVASvCyQ je begrijpt me wel Yooo"