#1
rare berichten via facebook zijn volgens mij geen probleem als je ze wist.. (niet in archief)
Petrovic zei:Alleen bij dealers gebruik ik SIMP.
Petrovic zei:Alleen bij dealers gebruik ik SIMP.
Een programma voor MSN zodat niemand je gesprek kan volgen. Zo kan je openlijk over de deal praten. Slimme dealers.Azraƫl zei:Petrovic zei:Alleen bij dealers gebruik ik SIMP.
Wat is dat juist?
Zet meestal advertenties neer op marktplaats, of e-bay ze stromen binnen![]()
Petrovic zei:Een programma voor MSN zodat niemand je gesprek kan volgen. Zo kan je openlijk over de deal praten. Slimme dealers.
Neen.poison drink zei:Kan je dit ook gebruiken als er maar 1 persoon van beide dit programma heeft?
Usenet bestaat al net zo lang als internet bestaat, dus het wordt lastig voor Brein om wereldwijd usenet te verbieden.ā
azgaza zei:Ik heb simp gewoon standaard aanstaan
Ja op beide vragen.poison drink zei:azgaza zei:Ik heb simp gewoon standaard aanstaan
Dus je kan als je dit progje hebt chatten met iedereen, maakt niet uit of je gesprekspartner ook dit programma heeft geĆÆnstalleerd?
En van zodra jij Ʃn de andere dit beide hebben, dan wordt het gesprek gecodeerd?
poison drink zei:azgaza zei:Ik heb simp gewoon standaard aanstaan
Dus je kan als je dit progje hebt chatten met iedereen, maakt niet uit of je gesprekspartner ook dit programma heeft geĆÆnstalleerd?
En van zodra jij Ʃn de andere dit beide hebben, dan wordt het gesprek gecodeerd? Of moet je dat activeren of iets dergelijks?
Is het een beetje gebruiksvriendelijk?![]()
Het programma start automatisch op, en neemt zeer weinig geheugen in beslag. Zodra mensen van beide kanten het programma hebben, wordt het automatisch geƫncrypteerd, nadat jullie beiden de key hebben geaccepteerd.poison drink zei:Is het een beetje gebruiksvriendelijk?![]()
Weet jij of *naam* nog *type drugs* heeft/verkoopt
kun jij wat *drugs* regelen?
Azraƫl zei:rare berichten via facebook zijn volgens mij geen probleem als je ze wist.. (niet in archief)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."