#1
Petrovic zei:Alleen bij dealers gebruik ik SIMP.
Wat is dat juist?
Petrovic zei:Alleen bij dealers gebruik ik SIMP.
Een programma voor MSN zodat niemand je gesprek kan volgen. Zo kan je openlijk over de deal praten. Slimme dealers.Azraƫl zei:Petrovic zei:Alleen bij dealers gebruik ik SIMP.
Wat is dat juist?
Zet meestal advertenties neer op marktplaats, of e-bay ze stromen binnen![]()
Petrovic zei:Een programma voor MSN zodat niemand je gesprek kan volgen. Zo kan je openlijk over de deal praten. Slimme dealers.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."