#1
Heb eens gelezen dat je de juiste magnesium vorm moet hebben. Magnesium citraat is het geloof ik.
Whahaha die indruk wek je ook wel met je avatarspacebilly zei:Gewoon laten slingeren joh, heb er nooit een probleem mee. Lekker lekker![]()
ZERO- zei:Zeg het tegen je vrienden dat ze het tegen je zeggen wanneer het weer gebeurt. Als je er bewuster van bent kun je er best tegenin gaan. Bij mij verschilt het per keer, inderdaad is het ook afhankelijk van de dosis. Soms lukt het me goed om het onder controle te houden maar af en toe ook wat minder. Ach ja, ik probeer er ook wat meer schijt aan te hebben.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."