#1
Leuk om eens geprobeerd te hebben inderdaad, of als je het toevallig onder je neus krijgt. Maar de moeite nemen om het te krijgen is het niet echt waard inderdaad.Jefferson420 zei:Als er mensen zijn die dit lezen en het eens willen proberen, het is wel grappig maar niet echt de moeite waard. Eigenlijk alleen leuk voor erbij maar dan is lachgas alsnog 100x leuker.
