#1
Je moet in ieder geval héél erg je best doen om jezelf in een narcose te snuiven, lijkt me met racemische ketamine zelfs bijna onmogelijk. Daarnaast zijn ietswat lagere doseringen dan een k-hole ook heel erg leuk. ![:)]()
Maar je moet je natuurlijk niet op laten jutten door een idioot hier op het forum, het is een blijft een psychedelica die je gedachtes flink op de kop kan zetten.![:wink:]()
Maar je moet je natuurlijk niet op laten jutten door een idioot hier op het forum, het is een blijft een psychedelica die je gedachtes flink op de kop kan zetten.