Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt gedaan?

Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt gedaan?

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DutchMikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Truffels op een gebakken ei, XTC kort erna,
wat bier & wiet tussendoor met op het einde speed om wakker te worden.
M

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Mananas
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien is deze vraag al wel eens gesteld, maar ik ben benieuwd: wat is de meest maffe - en daarom waarschijnlijk ook meest gevaarlijke, onvoorspelbare en domme (maar wel heerlijke: althans voor mij) drugcocktail die je ooit gedaan hebt?

In mijn geval:

Vijf dagen en nachten zonder slaap, van het ene feestje naar het andere, afgewisseld met wat chillen bij mijzelf of iemand anders thuis.

Het begon met het roken van crack, een aantal hits na elkaar - genoeg om anderhalf uurtje te pannenkoeken. Daarna begonnen met het drinken van alcohol en nog twee gram cocaïne gesnoven.

Uiteraard een zware crash, maar dan begonnen met twee vette lijnen speed, en ik was weer op de been.

Het snuiven van speed, het drinken van alcohol en het roken van wiet is een constante geweest die vijf dagen en nachten aan een stuk.

Daarbij komt nog dat een andere constante, over die gehele periode, een stuk of acht verschillende xtc-pillen de euforie compleet maakten.

Eens aangekomen op een illegale Goa-party heb ik de volgende dagen ook enkele lsd-trips onder mijn tong gestoken.

Een klein lijntje ketamine tussendoor was ook niet mis.

Daarna verder doorgegaan met feesten, om uiteindelijk ook nog een gram mdma-kristallen binnen te kappen.

Na deze vijf dagen en nachten van pure euforie en complete vergetelheid lekker onderuit zakken in de zetel voor de televisie, nog steeds wiet aan het roken en aan het drinken.

Tegen die tijd begint dit wel heel zwaar door te wegen, dus heb ik heel wat benzodiazepines naar binnen gewerkt, een dmt-kristal gevaporiseerd in mijn longen en om compleet (uit pure noodzaak echt wel) knock-out te gaan toch nog maar wat extra mdma-kristallen in combinatie met alcohol, wiet en truffels naar binnen gewerkt: een heerlijk einde van een waanzinnige vijf dagen en nachten zonder slaap!

Nog enkele uurtjes lekker aan het trippen en flashen geweest, om dan uiteindelijk gewoon knock-out te gaan.

Heerlijke ervaring, maar waarschijnlijk niet erg slim en alvast erg ongezond...

Maar af en toe laat ik me graag eens gaan.

De gebruikte drugs waren clean crack, cocaïne van 75%, de xtc waren rode hartjes van 500 mg, blauwe tabletjes (geen idee hoeveel mg maar wel heerlijk heftig) en witte LV's die volgens mij afrip waren, daarbij zuiver witte mdma-kristallen, speed die zowel links -als rechtsdraaiend was, de lsd waren buddha, marge simpson en een smiley, de dmt was een zelfgemaakte extractie verkregen uit chaliponga en deze kristallen waren eveneens zuiver wit en helder, de truffels waren dertig gram hollandia en de wiet was een stevige haze, de alcohol wodka, rum en whiskey.

Dit was de mijne, benieuwd naar die van jullie - kijk al uit naar de reacties! :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Krijg t al benauwd als ik dat lees :openmouth:

Ben zelf niet zo van de cocktails, enige wat ik door elkaar heb gebruikt zijn xtc, speed en mdma kristallen (zelfde avond)
s
snelle nelisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Pff, dat is niet niks. Pas je wel op? :wink:

Zelf laatst op mijn 21e verjaardag op een festival begonnen met een cap 3-mmc. Later wat punten speed en coke en een Gtje of 2. Op de after nog een 2cbtje naar binnen gewerkt en wat keta weggezet. Op het feest voelde ik me niet echt bijzonder, after was wel geniaal.
R
Rabbit93Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Holy shit, dat is me het cocktailtje wel! 5 dagen doorbeuken zou voor mij echt niets zijn, na max. 50 uur wakker dwing ik mezelf wel tot stoppen met gebruiken en iig proberen te slapen :rolleyes:

Mijn' mafste' combi was speed en alcohol als rode draad, aangevuld met een halfje XTC en een aantal jointjes. Doe zulke dingen liever niet te vaak, laat mij maar lekker wegzakken (of juist niet :rockband:) met één drug.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Voor mij 150 mg 4fmp, daarna twee keer een kwartje xtc en op de after 15 mg 2cb en wat puntjes keta. Een van de meest memorabele avonden so far omdat we met een groep van 15 man aan het afteren waren en een groep lsd deed, de andere 2cb enz.. alles lag daar op tafel :tearsofjoy:
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Heerlijk! :grin:

En ja, ik pas wel op hoor: ik heb sowieso reeds een vrij hoge tolerantie, een sterk afweersysteem en snel vermogen tot herstel.

Ook ben ik geen verslaafde, ik gebruik enkel hard-drugs in het weekend, voor het overige probeer ik zo gezond mogelijk te eten - ik ben overwegend vegetarisch, eet heel veel fruit, etc...

Ook sport ik heel veel, dus ik ben in goede conditie.

Dingen als dergelijke cocktails gebeuren slechts af en toe.

Ook ben ik iemand die maar heel weinig slaap nodig heeft, en ik heb nooit last van een kater of een nare volgende dag.

Na de ervaring die ik heb beschreven heb ik denk ik zo'n zes uurtjes geslapen, ik werd wakker, en voelde me piekfijn!

Zelfs zonder enige drug blijf ik soms enkele dagen en nachten wakker zonder enige vermoeidheid te voelen, en als ik slaap is het maximaal zo'n drie uurtjes (uitzonderingen buiten beschouwing gelaten).

Heerlijk om deze reacties te lezen, ik hoop dat er nog een hele hoop volgen! :)

(Reality is for people who can't handle drugs) <3
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

LSD in "grote" dosis, en toen er galaxys (compleet alles was / word dan 1) (volledig van de kaart was) kwamen wat slaapvitaminies en gaan slapen tijdens de trip; daar de beste en meest echte lucide dromen op had. Kan dan echt compleet alles controleren of besturen terwijl ik sliep. Complete controle over wat hoe wanneer was prachtig :hearteyes:

Wat wat ook maf was : 2cb (Psychedelia) en slaap vitamines (met wiet) op die combinatie krijg ik enorme euforie. En dromen waren intens (lucide) op een goede manier, "Let is go" komt het op neer.

Eigenlijk niet de mafste maar wel leukste :hearteyes:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Ik doe eigenlijk niet aan maffe drugcocktails, dat trekt me niet zo. Enige wat ik gecombineerd heb ooit is 6apb met xtc/mdma, en 4fa met mdma en dan van het tweede alleen een klein beetje op het einde van de dag. Niet zo interessant.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

In één nacht eerst speed, toen XTC, toen Ketamine, Ethylone geprobeerd en uiteindelijk nog GHB. Met tussendoor af en toe een biertje en wat lachgas :openmouth:

Het was op dat moment nogal impulsief en het voelde allemaal chill, maar zo gevarieerd eten doe ik nooit meer in één nacht. Moet wel destructief zijn :openmouth:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Op een feestje wat ik dacht dat het puur op de alchohol zou worden :tearsofjoy:
t begon met een halfje x (op dit moment was ik al behoorlijk lam), toen paar puntjes pep, aan het einde van t feest een puntje coke en toen op de after 2cb :tearsofjoy:
Geweldige avond, al zou ik t niet snel overdoen :tearsofjoy:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Zopiclon, oxazepam, mdma en amfetamine: Helemaal de weg kwijt, lag spartelend op de grond van alles uit de roepen en te schreeuwen om naar huis te gaan. Eenmaal thuis heb ik een hele tijd spartelend in bed gelegen. Kan me er niets van herinneren maar heb het teruggehoord.

Tranxene, sereqeul, alcohol, speed en heroine: Kon niet meer lopen en ben meerdere malen ingezakt. Ben opgehaald en naar huis gebracht. Met mijn stomme kop heb ik de dag erna ongeveer hetzelfde genomen en ben buiten op straat ingezakt. Vervolgens in er een ambulance gekomen en die wisten wel hoe laat het was. Ben thuis in bed gelegd omdat het niet levensbedreigend was, gewoon een domme combinatie.

De ellende begon met een basepijpje en ritalin. Was opgenomen en draaide helemaal door en werd op straat gezet. Heb uren zitten zeiken om alle medicatie voor een aantal dagen omdat ik behoorlijk ver van huis was. Moest overnachten voor ontslag gesprek dus ben met een zak vol pillen en methadon op pad gegaan. Heel veel gesnoept (ritalin, tranxene, methadon en cannabis). Tot ik paranoide in een politiecel heb mogen overnachten. Heb daar meer ritalin gekregen en mocht ze zelfs snuiven in de cel. De volgende ochtend terug naar de kliniek gesprekje en nog meer pillen en methadon meegekregen. Onderweg naar het station zoveel genomen dat ik met moeite in de trein kwam. In de trein ging ik vrolijk verder en bij het volgende station ben ik eruit gegaan. Ingezakt en afgevoerd met een ambulance naar het ziekenhuis. Na een aantal flinke lijnen ritalin ontslagen en weer met trein naar huis. En het laatste stuk was een hel kilometers lopen dwalen helemaal naar de klote!

Moraal van mijn verhaal. Combineren is niet leuk en begin er niet aan. Dit is een klein deel van mijn dodelijke combinaties en geloof me het is het niet waard. Het kan zomaar fout gaan en de enige die je ermee hebt ben je zelf. Voor het moment lijkt het leuk maar de schade achteraf is niet te bevatten. Ik kan blij zijn dat ik het allemaal na kan vertellen en ik zou het nooit over willen doen. Er zijn genoeg mensen die door een combinatie iets aan hun hart krijgen of een overdosis nemen. Het is link en onvoorspelbaar.
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Het is absoluut link en onvoorspelbaar, ook ik heb op zulke momenten slechte ervaringen gehad.

Maar je weet waar je aan begint - als je dobbelt moet je weten dat het een dodelijke vuistslag in je gezicht kan zijn.

Niet dat ik iemand zo'n cocktail wil aanraden, al vind ik (met alle respect) dat de drugs in jouw report nog wel net iets verder gaan dan mijn cocktail, maar niet dat ik daarmee iets negatief bedoel of het gevaar van een combi of zelfs het gevaar van enig gebruik wil diminueren.

Zo'n cocktail is dan ook onvoorspelbaar en kan vast en zeker dodelijk zijn, net zoals 1 lijntje cola of 1 slecht (of zelfs goed) pilletje dat zijn kan.

Maar in mijn geval heb ik er enkel goede ervaringen mee.

Nogmaals, ik zou niemand aanraden om zoiets te doen - maar in mijn geval waren het echt geile ervaringen...

Met alle respect voor je reactie, bedankt.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Vaak weten mensen die combineren helemaal niet waar ze aan beginnen. Er zijn zoveel meer risico's verbonden aan combigebruik. Een verstandige gebruiker combineert niet of niet veel.

Mananas zei:
Het is absoluut link en onvoorspelbaar, ook ik heb op zulke momenten slechte ervaringen gehad.
Klik om te vergroten...
Mananas zei:
Maar in mijn geval heb ik er enkel goede ervaringen mee.
Klik om te vergroten...
Je spreekt jezelf tegen.

Ik kan combineren alleen maar afraden. En als je het toch doet kijk er dan mee uit!
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Ik vind dat niet zo contradictorisch, net zoals bij een zware trip zijn er ook momenten waar je even moet bekomen, even diep ademhalen en op de tanden bijten - maar vijf of tien minuutjes later heb je je geest weer onder controle, en dan is het weer pannenkoeken tot en met...

Uiteraard zijn er momenten bij dat je denkt oh fuck, wat heb ik nu gedaan, maar die zijn altijd snel voorbij, en voor het overige - afgezien van deze korte momentjes waarbij je jezelf even bij elkaar moet rapen - was het in mijn geval een en al euforie en al wat je maar wil...

Chill out, peace, never attack someone - "If you roll the dice, go all the way, or not at all (...) you might risk losing everything - even your mind - but just go all the way" (Charles Bukowksi) - geparafraseerd uiteraard...

Weet gewoon dat je dobbelt, zoals ik eerder al zei...

"Live your life so well that Death will tremble to take you away...!" (Charles Bukowski)

(heerlijke schrijver!)

:hearteyes:
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

ps: zoals denk ik wel vrij duidelijk blijkt uit al wat ik hier geschreven heb, ben ik gewoon benieuwd naar de ervaringen van mensen hieromtrent, en zou ik niemand aanraden zoiets te doen.
c
candymonsterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Niks anders dan heftig @mananas, mij zou je kunnen wegdragen..

Ik vond een avondje op een lijn speed, diverse hasj/wiet joints, lachgas en 8 halve liters bier al heftig :P Ik voelde me erna ook doodziek, lang niet kunnen slapen maar geestelijk was alles oke. De verkoudheid was wel aanwezig :wave:

(alcohol->speed combineren is dom, ik weet het)
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Zo beste drugcocktail...

Zelf wel een 2 dagen feest gehad, begonnen met xtc en alcohol, later wat pep en coke erbij en dan op de after 2cb/keta/wiet. Gek weekend, eens zo gek maar nooit meer. Wat heb ik me slecht gevoeld de week erna, en moet er ook bij zeggen dat ik de drugs niet verstandig gebruikt heb, wat ik normaal wel doe.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

benniesmitters zei:
Wat heb ik me slecht gevoeld de week erna, en moet er ook bij zeggen dat ik de drugs niet verstandig gebruikt heb, wat ik normaal wel doe.
Klik om te vergroten...

Uit een ander topic las ik net dit;

benniesmitters zei:
Ik zelf neem altijd de helft van m'n begin dosis bij ongeveer een kwartiertje na dat mijn pil is ingeklapt. En dan blijf ik om het uur ietsje bijnemen ongeveer.Dit heeft voor mij altijd prima gewerkt, ook met het love gevoel vasthouden in hoeverre ik die nog heb. Maar je word er op een gegeven moment wel wat vaagjes van.
Klik om te vergroten...

elk uur iets bijnemen is niet echt verstandig :wink:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda

Skirre zei:
benniesmitters zei:
Wat heb ik me slecht gevoeld de week erna, en moet er ook bij zeggen dat ik de drugs niet verstandig gebruikt heb, wat ik normaal wel doe.
Klik om te vergroten...

Uit een ander topic las ik net dit;

benniesmitters zei:
Ik zelf neem altijd de helft van m'n begin dosis bij ongeveer een kwartiertje na dat mijn pil is ingeklapt. En dan blijf ik om het uur ietsje bijnemen ongeveer.Dit heeft voor mij altijd prima gewerkt, ook met het love gevoel vasthouden in hoeverre ik die nog heb. Maar je word er op een gegeven moment wel wat vaagjes van.
Klik om te vergroten...

elk uur iets bijnemen is niet echt verstandig :wink:
Klik om te vergroten...

Mwah vind ik wel meevallen, elk uur een kwartje, kan ik zeker hebben. Misschien niet het meest verstandige om te doen ben ik met je eens. Maar om het onverstandig te noemen? En ik gebruik in principe sowieso geen xtc meer, veel te nep gevoel.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."