Misschien is deze vraag al wel eens gesteld, maar ik ben benieuwd: wat is de meest maffe - en daarom waarschijnlijk ook meest gevaarlijke, onvoorspelbare en domme (maar wel heerlijke: althans voor mij) drugcocktail die je ooit gedaan hebt?
In mijn geval:
Vijf dagen en nachten zonder slaap, van het ene feestje naar het andere, afgewisseld met wat chillen bij mijzelf of iemand anders thuis.
Het begon met het roken van crack, een aantal hits na elkaar - genoeg om anderhalf uurtje te pannenkoeken. Daarna begonnen met het drinken van alcohol en nog twee gram cocaïne gesnoven.
Uiteraard een zware crash, maar dan begonnen met twee vette lijnen speed, en ik was weer op de been.
Het snuiven van speed, het drinken van alcohol en het roken van wiet is een constante geweest die vijf dagen en nachten aan een stuk.
Daarbij komt nog dat een andere constante, over die gehele periode, een stuk of acht verschillende xtc-pillen de euforie compleet maakten.
Eens aangekomen op een illegale Goa-party heb ik de volgende dagen ook enkele lsd-trips onder mijn tong gestoken.
Een klein lijntje ketamine tussendoor was ook niet mis.
Daarna verder doorgegaan met feesten, om uiteindelijk ook nog een gram mdma-kristallen binnen te kappen.
Na deze vijf dagen en nachten van pure euforie en complete vergetelheid lekker onderuit zakken in de zetel voor de televisie, nog steeds wiet aan het roken en aan het drinken.
Tegen die tijd begint dit wel heel zwaar door te wegen, dus heb ik heel wat benzodiazepines naar binnen gewerkt, een dmt-kristal gevaporiseerd in mijn longen en om compleet (uit pure noodzaak echt wel) knock-out te gaan toch nog maar wat extra mdma-kristallen in combinatie met alcohol, wiet en truffels naar binnen gewerkt: een heerlijk einde van een waanzinnige vijf dagen en nachten zonder slaap!
Nog enkele uurtjes lekker aan het trippen en flashen geweest, om dan uiteindelijk gewoon knock-out te gaan.
Heerlijke ervaring, maar waarschijnlijk niet erg slim en alvast erg ongezond...
Maar af en toe laat ik me graag eens gaan.
De gebruikte drugs waren clean crack, cocaïne van 75%, de xtc waren rode hartjes van 500 mg, blauwe tabletjes (geen idee hoeveel mg maar wel heerlijk heftig) en witte LV's die volgens mij afrip waren, daarbij zuiver witte mdma-kristallen, speed die zowel links -als rechtsdraaiend was, de lsd waren buddha, marge simpson en een smiley, de dmt was een zelfgemaakte extractie verkregen uit chaliponga en deze kristallen waren eveneens zuiver wit en helder, de truffels waren dertig gram hollandia en de wiet was een stevige haze, de alcohol wodka, rum en whiskey.
Dit was de mijne, benieuwd naar die van jullie - kijk al uit naar de reacties!
![:)]()