#1
Re: Wat is de meest maffe drugcocktail die je ooit hebt geda
Ik weet van me zelf ook dat dat over de "voorgeschreven" dosis is. Heb veel met dosissen geƫxperimenteerd, en merk dat als ik laag ga zitten, ik er vrij weinig van merk. En dat zonder tolerantie, want in het begin, en verder eigenlijk altijd wel, 3 maanden tussen gebruik gehad.
Maar goed wat ik wil zeggen, ik weet dat het niet goed is om te doen, maar ik weet wel hoe ik er op reageer en dat dat altijd wel goed gaat. Maar omdat ik met die hoge doseringen zit, heb ik besloten eigenlijk geen xtc te, een keertje per jaar, heel misschien twee, soms ook gewoon niet.
Psychedelibee zei:Er zit nogal een verschil tussen een dosering xtc die jij wel kan hebben en die verstandig is. Verstandig is 1 tot 1,5 mg per kg op een avond. Afhankelijk van hoe lang je door ging met elk uur een kwartje bij nemen en natuurlijk hoe sterk je pillen zijn, zit je toch al snel over de verstandige dosis xtc heen.benniesmitters zei:Mwah vind ik wel meevallen, elk uur een kwartje, kan ik zeker hebben. Misschien niet het meest verstandige om te doen ben ik met je eens. Maar om het onverstandig te noemen?
Ik weet van me zelf ook dat dat over de "voorgeschreven" dosis is. Heb veel met dosissen geƫxperimenteerd, en merk dat als ik laag ga zitten, ik er vrij weinig van merk. En dat zonder tolerantie, want in het begin, en verder eigenlijk altijd wel, 3 maanden tussen gebruik gehad.
Maar goed wat ik wil zeggen, ik weet dat het niet goed is om te doen, maar ik weet wel hoe ik er op reageer en dat dat altijd wel goed gaat. Maar omdat ik met die hoge doseringen zit, heb ik besloten eigenlijk geen xtc te, een keertje per jaar, heel misschien twee, soms ook gewoon niet.