#1
Narayani zei:http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=55600&p=1179125&hilit=zenuwachtig#p1179125
Het kwam me al zo bekend voor dit verhaal haha. Nog geen verbetering?
Ja klopt, maar ik had na die status nog geen feestje oid gehad en dus ook nog geen xtc gebruikt. Dus ik had de tips en hulp van toen niet in uitvoering kunnen brengen tot gister! Bedankt dat je t vraagt en nee geen verbetering helaas. Maar wel een top feestje gehad!!
