#1
Ik denk dat 125 prima is!
ZERO- zei:Ik denk dat 125 prima is!
Psychedelibee zei:Lastig altijd he die twijfels, zit zelf ook nog een klein beetje in dubio voor ADE. Maar denk dat ik inmiddels mijn keuzes wel gemaakt heb. Hoe is 2C-B met speed Ooscaar? Zit dit ook nog te overwegen, maar ben bang dat de pep zwaar gaat overheersen.
Volgens mij zou je 6-APB gewoon moeten kunnen combineren met 2C-B. Hoe 6-APB gaat bevallen blijft lastig te zeggen natuurlijk, persoonlijk probeer ik daardoor nieuwe stoffen altijd liever eerst thuis. Anders heb je een risico dat het niet goed uitpakt of dat het misschien wat tegenvalt. Uiteindelijk is het natuurlijk aan jou om te bepalen of je voor de zekerheid van MDMA gaat of toch de nieuwe ervaring van 6-APB.
Waarom wil je beginnen met de 2C-B en eindigen met MDMA of 6-APB? Ik meen me te herinneren dat die volgorde wat tegenviel toch Bob? Ik lees ook steeds meer over goede ervaringen bij eerst MDMA en dan tegen het einde pas 2C-B.
Pep gaat inderdaad wel overheersen, maar mijn ervaring is dat je niet minder merkt van de 2C-B, je laat je er alleen wat minder door meeslepen. Puur voor trippen dus een slechte combi, wat wel te bedenken valt, maar voor een feestje best geschikt. Hierbij moet ik wel toevoegen dat ik in vergelijking met anderen de pep lager doseer, dus misschien dat bij hogere doseringen dat pep nog wat meer gaat overheersen?Psychedelibee zei:Lastig altijd he die twijfels, zit zelf ook nog een klein beetje in dubio voor ADE. Maar denk dat ik inmiddels mijn keuzes wel gemaakt heb. Hoe is 2C-B met speed Ooscaar? Zit dit ook nog te overwegen, maar ben bang dat de pep zwaar gaat overheersen.
In principe perfect, maar je hoeft echt niet te voorzichtig te zijn met bijdoseren, gewoon die twee tweede 20 mg in een keer bijpakken, want zoals je weet werkt bijdoseren met psychedelica over het algemeen slecht. Het verlengt vooral, en naarmate je meer bijpakt zal het ook wat versterken, maar het gaat natuurlijk om de begindosis.Psychedelibee zei:Thanks ooscaar. Komt redelijk met mijn verwachtingen overeen hoe jij het beschrijft. Ik denk dat ik pep gewoon meeneem en dan misschien op het einde nog wat pak als mijn benen te zwaar worden. Wil liever eerst vol effect van de 2CB ervaren.
Qua dosis 2CB zat ik aan 20mg als startdosis te denken en dan nog 2x 10mg voor later. Hoe vinden jullie bijdoseren? Verlengt het effect alleen of versterkt het nog?
Psychedelibee zei:Thanks ooscaar. Komt redelijk met mijn verwachtingen overeen hoe jij het beschrijft. Ik denk dat ik pep gewoon meeneem en dan misschien op het einde nog wat pak als mijn benen te zwaar worden. Wil liever eerst vol effect van de 2CB ervaren.
Qua dosis 2CB zat ik aan 20mg als startdosis te denken en dan nog 2x 10mg voor later. Hoe vinden jullie bijdoseren? Verlengt het effect alleen of versterkt het nog?
HoMaar! zei:Hoi Bob,
Ik heb het al eens eerder gepost, maar val graag even voor je in herhaling.
Eerst een stevige dosis 4FA (180g) met na een uurtje of 2,5 2CB (19mg) doet me 8 uurtjes lang dansen, spacen, genieten (en zweten![]()
HoMaar! zei:Sorry Bob, slecht gelezen. twas nog vroeg....
6APB is een heerlijk stofje.
een 170mg met een redose van 100mg op t+3,5
Zorgt dat de muziek mooi klinkt en voor een heerlijk ontspannen en lege geest.
Dit duurt dan ook ruim 12 uur bij elkaar.
Nog niet gecombineerd met 2cb of 2cd, hoeft ook niet echt omdat er in tegenstelling tot 4FA de space licht blijft aanhouden.
Dat dromerige laat zich uitstekend voeden door er af een toe een jointje bij op te steken.
my 4 cents.
Have Fun![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."