Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombi vraagje!

Combi vraagje!

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha thans maar dat was niet echt de vraag haha ging me meer om de 6-APB

HoMaar! zei:
Hoi Bob,

Ik heb het al eens eerder gepost, maar val graag even voor je in herhaling.

Eerst een stevige dosis 4FA (180g) met na een uurtje of 2,5 2CB (19mg) doet me 8 uurtjes lang dansen, spacen, genieten (en zweten :wink:
Klik om te vergroten...
D
DarkDiscoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb 2CB maar 1 keer gebruikt en was niet onder de indruk, dus geen tips daar.

6-apb nog maar 1 keer gebruikt, maar wel enthousiast (op een technofeest en ik was zeer blij, hyper en actief). Ik nam net zoveel mg als ik normaal gesproken met xtc neem en dat effect was precies goed. Als je 6-apb wilt bijnemen om te verlengen, zou ik dat zo'n 3,5 a 4 uur na inname doen, op de helft of 1/3de van je eerste dosis. Ik denk dat je er dan maximaal effect van hebt.

Na inname komt hij langzaam op over twee uur, je merkt er in die twee uur dus al iets van (ik in ieder geval wel), dan heb je een piek van ongeveer 4 uur. Neem je dus 3,5 a 4 uur na inname, dan begint hij al te werken tijdens je eerste piek en is je tweede dosis maximaal als je eerste dosis begint af te nemen.

Het is natuurlijk geen exacte wetenschap, geen idee hoe het bij jou gaat vallen. Ik ga het een volgende keer in ieder geval zo doen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind 6apb fantastisch! Ik had pilletjes van 125mg. De eerste keer ging ik daar te hard op, sindsdien heb ik er (de keren dat ik het deed) een stukje afgebeten en dan genomen, zal rond de 115-120 zijn geweest? Daar ging ik echt precies superlekker op.
Ik zou zoiets zelf niet zo gauw met 2cb combineren, zeker als je 6apb zelf nog nooit gedaan hebt.

Mijn vrienden zeggen soms ook 'ik weet niet of ik 6apb of 4fa wil doen want ik weet dat ik op xtc lekker ga' en dan denk ik 'DIT IS TOCH JUIST HET HELE EXPERIMENTEREN?' Na je eerste goede ervaring met drugs het dan maar forever bij die specifieke drug houden, kom op, je moet toch wat dingen uitproberen in je leven.. #foreverboring
H
HoMaar!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry Bob, slecht gelezen. twas nog vroeg....

6APB is een heerlijk stofje.
een 170mg met een redose van 100mg op t+3,5
Zorgt dat de muziek mooi klinkt en voor een heerlijk ontspannen en lege geest.
Dit duurt dan ook ruim 12 uur bij elkaar.
Nog niet gecombineerd met 2cb of 2cd, hoeft ook niet echt omdat er in tegenstelling tot 4FA de space licht blijft aanhouden.
Dat dromerige laat zich uitstekend voeden door er af een toe een jointje bij op te steken.

my 4 cents.

Have Fun :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."