Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA en 4-fmp dag na elkaar

MDMA en 4-fmp dag na elkaar

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
0
0000108887Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee hallo,

Sorry als dit voor irritaties zorgt, omdat dit misschien al de zoveelste post is over 'niet slim zijn om 2 dagen na elkaar drugs te gebruiken'. Maar ik vind nooit echt een bevredigend antwoord dat op mij van toepassing is :P

Bij deze;
aankomende woensdag ga ik pure mdma doen, waarbij ik heb besloten om tot een maximum van 125 mg te gaan. Aangezien ik dit thuis ga doen.
Donderdag heb ik 's nachts een festival. Eerst wilde ik dan ook XTC gebruiken, maar toen kwam ik op het idee om 4-FMP te gaan gebruiken.
Voel je dan hier meer van, dan als je de dag erna xtc gebruikt?
En ik kan aan een capsule van 120 mg komen, is dat voldoende? Bijpakken helpt meestal niet, toch?
Ook wordt er gesuggereerd dat je beter de eerste dag 4-fmp kunt gebruiken en de tweede dag mdma, maar dat is niet echt een optie (vind ik :) )

Alvast dankjewel voor de reacties!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
van mij ken je een capsule vislood krijgen, elk gewicht wat je wil. kost je minstens een postzegel :tearsofjoy:

ff serieus. je zoekt een capsule waar 120mg 4-fluor in past? capsules zijn geloof ik verkrijgbaar in verschillende diameters en lengten. je zal ff moeten uitrekenen wat een bultje 120mg voor volume heeft, en dan 1 maatje groter volume capsules kopen. een vloeitje is makkelijker als je er maar een paar wilt maken.

verder klinkt 125mg MDMA wel als een redelijke dosis. hier op het forum rekenen mensen 1 á 1,5 mg per kilo dat ze wegen. daar is nog niemand over komen klagen, 125 is dus aan de hogere kant, mits je minder dan 1 kN wegzet. of je de dag daarop 4-f wilt gaan gebruiken zou ik echt die dag pas beslissen op basis van hoe je je voelt na de mdma.

ik vermoed dat je volgend weekend een behoorlijke kater hebt, maar als je je festiviteiten toch doordeweeks planned kan dat weinig kwaad.

over de combinatie 1 avondje mdma en de volgende 4-f weet ik even niks. er zijn wel gekkere dingen gebeurt.

succes.
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zelf weet niks over doseringen van 4-FA. Wel van mdma en er wordt inderdaad aangeraden om tussen de 1 á 1.5 mg per kg lichaamsgewicht te doen. Natuurlijk is dit iets wat je niet hoeft te volgen want er spelen ook meer factoren zoals tolerantie en kwaliteit bij.

Volgens mij is er wel een kruistolerantie tussen 4-fa en mdma met de serotonine. Als ik het goed begrijp released 4-fa ook een klein beetje serotonine...als deze serotonine "tank" de avond van te voren al is leeg getrokken heeft het geen effect op de serotonine tenminste.
Dit is wat ik denk, correct me if im wrong.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het bij 1 keer houden. Je gaat grof gezegd helemaal naar de klote als je 2 dagen achter elkaar xtc en 4-fmp gebruikt. Je gaat er ongelooflijk lang last van houden en je hersenen trekken zowat vacuüm.

Dus gewoon lekker 1 keer doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
kokosmakroon900 zei:
Ik zou het bij 1 keer houden. Je gaat grof gezegd helemaal naar de klote als je 2 dagen achter elkaar xtc en 4-fmp gebruikt. Je gaat er ongelooflijk lang last van houden en je hersenen trekken zowat vacuüm.

Dus gewoon lekker 1 keer doen.
Klik om te vergroten...
Eens. Ook al heb ik zelf nog geen 4-fmp gebruikt. Je trekt met mdma gebruik je serotonine voorraad leeg en daarna is het tijd om te herstellen, niet om je lichaam weer een opdonder te geven. Alleen mdma gebruik op zichzelf is al een aanslag op je chemische huishouding, de volgende dag weer een soortgelijke drug nemen is op zijn zachtst gezegd natuurlijk niet slim.
d
dewildeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk eigenlijk niet dat de serotonerge werking van 4f sterk genoeg is om de dag na M nog "vol" effect te hebben. Ik denk wel dat de werking sterk genoeg is om de kater disproportioneel erger te maken.

Als je dan echt zo nodig iets moet gebruiken die tweede dag, zou ik eerder Exceptional Insight volgen en voor pep gaan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kunt beter die tweede dag speed doen.
0
0000108887Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor de reacties iedereen!
Klopt wel, ik zal inderdaad de dag erna kijken hoe ik me voel. Kater moet ik maar voor lief nemen, dat hoort er helaas nou eenmaal bij :(

Maar dan weet ik in ieder geval dat ik er niet dood aan ga!
Thanks!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
dewilde zei:
Exceptional Insight volgen
Klik om te vergroten...
Sowieso altijd een goed idee.
0
0000108887Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, zo bedoel ik het niet haha
Ik bedoel; misschien ooit nog een keer gebruiken, maar dan wel gewoon 3 maanden na de laatste keer dat ik drugs heb gebruikt.
Dus niet weer 1 dag mdma en 1 dag 4fmp oid.
Maar gewoon 1 x 4fmp en thats it.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
dewilde zei:
Exceptional Insight volgen
Klik om te vergroten...
Sowieso altijd een goed idee.
Klik om te vergroten...

Pep word veel vergeten terwijl het een goeie redding kan zijn :-P
0
0000108887Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke dan zet ik die ook nog op mn lijstje van opties haha
Maar bij 4fmp heb je sowieso niet zo heel erg het lovegevoel toch? Eerder dat je heel erg veel energie krijgt
Heb ik in ieder geval gehoord?

Maar ik wil sowieso dan ff alleen energie krijgen en niet perse de lovefeeling. Dus misschien is dat een beter idee.
Thanks voor de tips!
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dag 1 4f dag 2 pep, als je zo nodig twee dagen wilt gaan en een love gevoel wilt hebben. MDMA zit er op dag twee ook nog in en met pep wordt dat nogal neurotoxisch. Met 4-fmp is dat, waarschijnlijk, minder. Twee dagen een love gevoel zit er toch niet in, wat je ook gaat nemen. Hou het dan gezond (voor zover dit gezond te noemen is) en doe het zo, op 4-fmp ervaar je namelijk echt wel een love-gevoel.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
gaan we nu pep vergelijken met mdma? mij hoor je niet klagen over pep, maar de werking valt volgens mij niet te vergelijken met mdma.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alsof je de tweede dag 4-fmp/xtc nog een effect krijgt dat wat meer teweeg brengt dan speed. Love gevoel is dan zo goed als afwezig en de kater en schade wordt veel erger. Dat bedoel ik :wink:

Twee dagen achtereen love gevoel is gewoon niet mogelijk. Dat moet de topicstarter voor lief nemen, en als hij/zij hard wil gaan lijkt pep me een prima alternatief.
0
0000108887Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja klopt, ik hoef geen 2 dagen t lovegevoel haha
Maargoed, dan is pep inderdaad ook nog een optie. Maar ik ben ook wel benieuwd naar 4fmp...
Ik zie het morgen wel, of ik überhaupt nog ergens zin in heb haha
Ik laat het jullie weten!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
het is no zo ongeveer overmorgen, we horen het wel.
0
0000108887Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou, ik heb woensdag mdma gebruikt. Dit was weer fijn, zoals altijd.
Donderdag ben ik toch voor 4fmp gegaan. Overdag voelde ik me een beetje depri, maar 's avonds al een stuk beter.
De 4fmp is niet volledig ingeslagen, gok ik.

Ik had pas om 01.30 u ingenomen, aangezien er een rij van hier tot in Tokio stond. Om 02.15 begon 'ie in te slaan. Ik kreeg tintelingen op m'n achterhoofd. En toen kreeg ik energie. Ik had het gevoel dat ik dit wel een aantal uren kon volhouden. Heel fijn dat je superhelder bent en alles gewoon meemaakt. Maar na 2 uurtjes had ik nergens meer zin in. Ik had wel energie, maar ik had geen zin om te dansen etc. Ik ben rond 07.30 uur gaan slapen, dit ging ook prima. Toen werd ik om 11.00 uur wakker gemaakt, maar ik heb wel prima geslapen.
Dus ik denk niet dat ik het volle effect had van de 4fmp. Maar het was alsnog mooi om mee te maken. Denk dat ik dat nog wel vaker wil proberen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
0000108887 zei:
Denk dat ik dat nog wel vaker wil proberen.
Klik om te vergroten...
Nee. Je hebt er nu van geleerd en je pakt het de volgende keer wel verstandig aan.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
0000108887 zei:
Denk dat ik dat nog wel vaker wil proberen.
Klik om te vergroten...
Nee. Je hebt er nu van geleerd en je pakt het de volgende keer wel verstandig aan.
Klik om te vergroten...
Dat zou veel te logisch zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."