#1
Dat in- en uitademen is toch omdat veel mensen niet erg lang hun adem in kunnen houden of omdat ze dat onprettig vinden? Het effect wordt er niet sterker op inderdaad, je moet gewoon de longen de tijd geven om de lachgas op te nemen.
Geen idee, heel veel van mijn vrienden dachten dat het perse zo moest. Geen idee waar ze dat dan vandaan hadden. Maar ze waren allemaal verbaast toen ik in 1 keer zo'n ballon leeg zoog en die een tijdje inhield. Nou heb ik wel vrij grote longen, want vele kunnen niet in 1 keer een goede ballon leeg zuigen, maargoed dan kun je hetzelfde met de helft ofzo doen.ooscaar zei:Dat in- en uitademen is toch omdat veel mensen niet erg lang hun adem in kunnen houden of omdat ze dat onprettig vinden? Het effect wordt er niet sterker op inderdaad, je moet gewoon de longen de tijd geven om de lachgas op te nemen.
Psychedelibee zei:Maar ze waren allemaal verbaast toen ik in 1 keer zo'n ballon leeg zoog en die een tijdje inhield. Nou heb ik wel vrij grote longen, want vele kunnen niet in 1 keer een goede ballon leeg zuigen, maargoed dan kun je hetzelfde met de helft ofzo doen.
Bedankt voor de tip! Het lukte me om op deze manier in één keer een ballon binnen te krijgen. Ik deed dat eerst altijd in twee keer. Daarna heb ik het ook extra lang binnen gehouden. Hij kwam zo ook nog een stuk harder aan en helemaal geen last van hoofdpijn, dus dit ga ik vanaf nu altijd doen.Narayani zei:Psychedelibee zei:Maar ze waren allemaal verbaast toen ik in 1 keer zo'n ballon leeg zoog en die een tijdje inhield. Nou heb ik wel vrij grote longen, want vele kunnen niet in 1 keer een goede ballon leeg zuigen, maargoed dan kun je hetzelfde met de helft ofzo doen.
Ja kan makkelijk. Ik heb ook niet zo'n beste longinhoud (nooit gehad). Ik neem een paar grote ademteugen zoals wanneer je in het zwembad onder water wilt gaan zwemmen. Dan krijg ik even wat extra zuurstof vooraf en kan ik langer mijn adem in houden. Uitademen, teugje adem pakken en de rest van de ballon opmaken. Werkt prima! En nooit hoofdpijn![]()
Je wilt dat spul toch binnenkrijgen! :PZERO- zei:Huh, iedereen die ik ken doet het ALTIJD zo? Terugademen in de ballon?![]()
Hier spreek je jezelf nogal tegen, want als zuurstoftekort het mechanisme was waarmee lachgas zou werken dan zou die mix die voor medische toepassingen wordt gebruikt dus niet werken...MeejheM zei:ehm, jullie weten dat zuurstoftekort het mechanisme is waarop n20 werkt? probeer eens wat ballonnen uit de medische n2o/o2 cilinders. misschien dat dat helpt.
Zal ook aan je gevoeligheid liggen, maar ik doe altijd sowieso in een keer 2 patronen en dan vaak direct erna nog een keer 2 patronen. Anders vind ik het effect veel te mild. Alleen wanneer ik het combineer met psychedelica of mdma heb ik wat minder nodig. Maargoed, bij mij gaan er dus ook makkelijk 10 patronen doorheen op een avond. Ik heb mezelf 15 als max gesteld om hoofdpijn te voorkomen.ZERO- zei:Btw: seriously, 10-30 patronen op een avond? Ik doe er max 4 op een avond en nooit meer dan 1 per uur.. Anders wordt het effect toch kut.. (en je krijgt er hoofdpijn van) (en het is niet gezond). Zo veel is toch niet leuk?!![]()
Die was inderdaad wel erg kort door de bocht. Maar door de uitgeademde stikstof (N) weer in te ademen (en zo dus zuurstof te verdrijven), wordt het effect wel versterkt.Psychedelibee zei:Hier spreek je jezelf nogal tegen, want als zuurstoftekort het mechanisme was waarmee lachgas zou werken dan zou die mix die voor medische toepassingen wordt gebruikt dus niet werken...MeejheM zei:ehm, jullie weten dat zuurstoftekort het mechanisme is waarop n20 werkt? probeer eens wat ballonnen uit de medische n2o/o2 cilinders. misschien dat dat helpt.
Van zuurstoftekort wordt je ook high inderdaad, echt gezond is het echter niet. Daarbij is het ook niet nodig vind ik persoonlijk, neem genoeg lachgas en je bent vanzelf even weg zonder schadelijke gevolgen.Exceptional Insight zei:Die was inderdaad wel erg kort door de bocht. Maar door de uitgeademde stikstof (N) weer in te ademen (en zo dus zuurstof te verdrijven), wordt het effect wel versterkt.Psychedelibee zei:Hier spreek je jezelf nogal tegen, want als zuurstoftekort het mechanisme was waarmee lachgas zou werken dan zou die mix die voor medische toepassingen wordt gebruikt dus niet werken...MeejheM zei:ehm, jullie weten dat zuurstoftekort het mechanisme is waarop n20 werkt? probeer eens wat ballonnen uit de medische n2o/o2 cilinders. misschien dat dat helpt.
Psychedelibee zei:Hier spreek je jezelf nogal tegen, want als zuurstoftekort het mechanisme was waarmee lachgas zou werken dan zou die mix die voor medische toepassingen wordt gebruikt dus niet werken...MeejheM zei:ehm, jullie weten dat zuurstoftekort het mechanisme is waarop n20 werkt? probeer eens wat ballonnen uit de medische n2o/o2 cilinders. misschien dat dat helpt.
Nogmaals, als je lachgas goed doet krijg je geen zuurstoftekort. Lachgas is van zichzelf gewoon psychoactief. Bijzonder hoe hardnekkig dat idee is blijkbaar.kokosmakroon900 zei:op je hurken gaan zitten, 30 seconde diep in en uitademen en dan op je duim blazen. Blijkt one hell of a high te zijn. Je doet feitelijk ook precies hetzelfde als dat je met lachgas doet: een zuurstof te kort ontwikkelen.
Psychedelibee zei:Nogmaals, als je lachgas goed doet krijg je geen zuurstoftekort. Lachgas is van zichzelf gewoon psychoactief. Bijzonder hoe hardnekkig dat idee is blijkbaar.kokosmakroon900 zei:op je hurken gaan zitten, 30 seconde diep in en uitademen en dan op je duim blazen. Blijkt one hell of a high te zijn. Je doet feitelijk ook precies hetzelfde als dat je met lachgas doet: een zuurstof te kort ontwikkelen.
Gelukkig maar, vrijwillig zuurstoftekort opzoeken lijkt me niet gezond in ieder geval.kokosmakroon900 zei:Psychedelibee zei:Nogmaals, als je lachgas goed doet krijg je geen zuurstoftekort. Lachgas is van zichzelf gewoon psychoactief. Bijzonder hoe hardnekkig dat idee is blijkbaar.kokosmakroon900 zei:op je hurken gaan zitten, 30 seconde diep in en uitademen en dan op je duim blazen. Blijkt one hell of a high te zijn. Je doet feitelijk ook precies hetzelfde als dat je met lachgas doet: een zuurstof te kort ontwikkelen.
ohja ik zie het. Ben ik toch al die jaren voor de gek gehouden!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."