Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over lachgas

Vraagje over lachgas

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Crackers gewoon niet doen inderdaad. Niet alleen kun je je vingers flink verbranden, het patroon staat ook nog eens onder hoge druk wat natuurlijk ook risico's meebrengt.
P
PsychedMagicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aangezien lachgas geen "illegale substantie" is en dus niet in overtreding met forumregel 1 is vroeg ik mij af of www.n2oballon.nl een goede site was om crackers te bestellen voor lachgas. Iemand ervaring met deze site?

Alvast bedankt :)!
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een cracker is wel goedkoper dan zo'n spuitfles maar ik heb gehoord dat het niet zo handig werkt... Waar je 'm koopt zal weinig uitmaken lijkt me. Je bent zo te zien voor patronen wel een stukje duurder uit dan bij bijv. de Makro. Kan wel lachen om het Space Mandje ipv winkelmandje op de site :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon zo'n spuit kopen, joh, slagroompatronen.nl ofzo.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat hij zegt veel makkelijker en zo duur is het ook weer niet.

Exceptional Insight zei:
Gewoon zo'n spuit kopen, joh, slagroompatronen.nl ofzo.
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Crackers zou ik niet kopen, zijn wel goedkoop maar werkt echt zwaar kut. Ik heb met zo'n cracker eens mijn vinger verbrand (door de kou dan). En het is sowieso echt veel te veel gedoe. Beter betaal je ietjes meer voor een fatsoenlijke slagroom spuit.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind voor incidenteel gebruik een cracker anders best oké werken. Heb het nog nooit voor elkaar gekregen om mijn vingers te verbranden, maar als je het te wazig doet schijnt het inderdaad wel eens mis te gaan. :tearsofjoy:

Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat een slagroomspuit veel praktischer is als je van plan bent dit vaker te gebruiken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Heb het nog nooit voor elkaar gekregen om mijn vingers te verbranden, maar als je het te wazig doet schijnt het inderdaad wel eens mis te gaan. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dikke kans dat ik toen al best vaag was inderdaad :tearsofjoy:
K
KverlangenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou zeker geen crackers adviseren, als je even niet oplet dan vriezen je vingers vast. Ik zou even kijken op de site van livebetter.nl daar hebben ze verschillende merken en patronen zijn er ook een stuk goedkoper dan bij n2o. Succes
k
kazuyakevinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb https://cookinglife.nl/hendi-slagroomspuit-wit-025/?gclid=CKmJ27Cioc4CFYgK0wodyLcFJg gehaald. Zoals meerdere hier inderdaad zeggen verbrand je je snel aan die crackers. Al moet ik zeggen dat de slagroombussen ook snel erg koud worden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zag er toevallig gisteren iets over op het journaal of zoiets. Als je groothandel prijzen bekijkt is het nog altijd lucratiever 11kg containers te bemachtigen. Je bent nog steeds meer kwijt aan goede ballonnen. Tenzij je daar ook een goed adres voor hebt(laat het me weten).
E
EarlyBirdieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe kom je aan zo een lachgastank dan?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
met een zaklamp zoeken naar witte flessen met een blauwe band. als je beter kijkt staat er n2o2 op meestal. die grijze met de blauwe band kun je beter laten staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."