Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mede DF'ers! Klein vraagje, ken de 3 maand regel, inmiddels redelijk ervaren gebruiker omtrent alle soorten drugs maar deze zat me toch eventjes dwars Als ik 2x vlak achter elkaar xtc gebruik (2x lichaamsgewicht max, ben een man, 4 weken pauze) en dan een half jaar geen xtc en andere serotogene stoffen aanraak, word de aangerichte schade dan hersteld? zal dit veel kwaad kunnen? dit is namelijk wat ik meestal doe IVM festival seizon enzovoorts. Alvast bedankt! -PsychedMagic"
"Darknet (Deepweb) Meer mag ik niet zeggen volgens forumregels"
"Darknet is ook prima te bereiken via een smartphone of tabled Heb zelf android dus weet niet of het met ios kan. Beetje google moet genoeg opleveren."
"Beste mede DF'ers Mijn vriendin is al bijna 4 jaar depressief, soms heeft ze goede dagen, soms slechte, maar het komt altijd weer terug. Ze zit op het moment bij een psycholoog, naar haar idee en mijn idee helpt dit maar een heel klein beetje, ze is op het moment alles in kaart aan het brengen wat haar depressie veroorzaakt, dat licht heel veel bij familie enzo, ik ga daar verder niet op in... In ieder geval, ze heeft 1.5 maand Sertraline geslikt, maar dit hielp helemaal niks, het zorgde alleen maar voor ellende, huilbuien en ruzies, ze is er mee gestopt. Nu leek het mij een goed idee om op het moment dat ze haar goed voelt een lichte dosis paddo's te nemen. (of misschien een ander lichter tripmiddel?) Ik heb op het internet verschillende verhalen gelezen dat het positief kan werken met het verwerken van gedachtes en gebeurtenissen. Daarnaast wil ze misschien ketamine proberen aangezien dit goed kan helpen tegen depressie. Heeft iemand van jullie ervaring met tripmiddelen/ketamine en een depressie? Helpt dit/ Kan dit helpen/ of helpt dit totaal niet? graag hoor ik jullie mening. -PsychedMagic"
"Dat is dus een beetje het probleem, ze probeert al 4 jaar een oplossing te vinden voor het probleem dat ze heeft maar ze kan het niet vinden met die antidepressiva. Überhaupt is antidepressiva dikke rotzooi waar je voor de rest van je leven aan vast zit als je er te lang mee doorgaat, dus dat lijkt mij niet de oplossing?"
"Aangezien lachgas geen "illegale substantie" is en dus niet in overtreding met forumregel 1 is vroeg ik mij af of www.n2oballon.nl een goede site was om crackers te bestellen voor lachgas. Iemand ervaring met deze site? Alvast bedankt !"
"Super bedankt voor alle reacties!! Ik heb mijn vriendin voorgesteld om het mediteren te proberen, mocht ze dit willen dan ga ik haar daar uiteraard mee helpen. Nog tips? Ik zelf vind dat ze nog niet klaar is voor psychedelica als Truffels of LSD, ze staat er zelf wel voor open maar heeft nog moeite met loslaten en accepteren, ik ben bang dat als ze deze middelen gaat gebruiken ze vast zal lopen in de negatieve gedachtes en het niet los kan laten. Mischien dat dit iets is voor als het wat beter met haar gaat en ze al progressie heeft gemaakt! Zou een middel als 5htp of L-tryptofaan kunnen helpen haar stemming te verbeteren en haar zo makkelijker met gedachtes om te laten gaan? Daarnaast heb ik nog een laatste vraag over ketamine, we hebben het al eens gebruikt alleen dan recreatief in hoge dosisen, is hier nog iets mee te doen of te berijken of stelt dit het probleem alleen maar uit? Alvast bedankt ! Tof dat iedereen zo meedenkt! -PsychedMagic"
"Bedankt voor alle info!! Aangezien ze ACP slikt is Sintjanskruid dus niet echt een optie :P Ben nu specifiek benieuwd naar Mediteren, zijn er goede sites en tips hier over? In een later stadium gaan we microdosisen LSD proberen, maar nu nog niet, heel erg bedankt voor deze info! -PsychedMagic"