#1
Even een kort vraagje waar ik maar geen antwoord op vind:
Ik wil met enkele vrienden binnenkort eens lachgas doen. Ik heb geleerd dat je zo'n cracker nodig hebt om het patroon in te steken, dat kapot te draaien, de lucht in een ballon te laten lopen, even wachten om het gas wat minder koud te laten worden, dan binnenhalen en mss ook uitademen in de ballon en dan terug binnenhalen.
Nu is mijn vraag, die mss zo basis is dat ze niet meteen verteld wordt, maar hoeveel keren kan je nu met zo'n patroon lol beleven?
Ander advies en tips over lachgas wordt zeker geapprecieerd!
Ik wil met enkele vrienden binnenkort eens lachgas doen. Ik heb geleerd dat je zo'n cracker nodig hebt om het patroon in te steken, dat kapot te draaien, de lucht in een ballon te laten lopen, even wachten om het gas wat minder koud te laten worden, dan binnenhalen en mss ook uitademen in de ballon en dan terug binnenhalen.
Nu is mijn vraag, die mss zo basis is dat ze niet meteen verteld wordt, maar hoeveel keren kan je nu met zo'n patroon lol beleven?
Ander advies en tips over lachgas wordt zeker geapprecieerd!