Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeedball

Speedball

54 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denk (afgezien van de enorme risico's van IV heroine/cocaine) gebruik dat het gewoon je eigen schuld is als je eraan doodgaat.

Omdat de coke de heroine kort onderdrukt ben je al gauw geneigd om een OD te nemen, die je niet voelt tot de coke uitwerkt, en eenmaal uitgewerkt (15-30 min) is ga je eraan aan ademhalingsonderdrukking (gewoon overdosis heroine dus).

Ik denk dat als je een normale, verantwoorde (als dat bestaat.. haha) dosis coke en bruin speedball't het risico niet bijster veel groter is.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op Discovery was eens een docu over het laatste uur van River Phoenix' leven, echt afschuwelijk als je zo aan je einde komt..
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rabbithole zei:
Hillel Slovak (RHCP)
Klik om te vergroten...
:(
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er bestaan ook andere downers dan benzo's, wat volgens mij al naar voren komt in haar post.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
R.I.P mister Belushi
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Normaal gesproken zijn het "idioten" als mensen een od hebben genomen zoals hier maar als een ster en dan voornamelijk een artiest een overdosis neemt dan is het geen idioot maar een held die helaas gestorven is. Niet dat een goede artiest geen held meer is nadat hij veel gaat gebruiken, maar je bent hoe dan ook een mongol als je jezelf te pletter snuift aan die troep.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk persoonlijk dat ook Chad z'n portie wel heeft gehad, maar stukken minder dan Anthony, Flea en John.

Ik ben eigenlijk heel blij dat een held als Frusciante de drugs heeft overleefd, tot op zekere hoogte, zodat we nog een tijdje van zijn heerlijke muziek mogen genieten.

Haha, offtopic.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amaranth zei:
Rabbithole zei:
Hillel Slovak (RHCP)
Klik om te vergroten...
:(
Klik om te vergroten...
Die gast was zooooo briljant.
Flea en John Frusciante zijn ook echt naar de klote van alle drugs. John heeft serieuze geheugen problemen en hij heeft geen eigen tanden meer vanwege de verwaarlozing. Hij had van 1992 tot 1998 non stop hero gebruikt.

Freaky Frusciante.... Volgens mij is alleen Chad Smit gevrijwaard gebleven van drugs.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
leppeh zei:
Of ben ik nu een autistische mierenneuker? :grin:
Klik om te vergroten...
Ja.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
leppeh zei:
Dan begrijp ik je post nog steeds niet:

Rabbithole zei:
Volgens mij wordt je hartslag niet zo erg vertraagd door een downer als door heroïne. Bij een downer moet je bijvoorbeeld ook wel heel veel nemen wil je bijvoorbeeld echt zelfmoord plegen, bij heroïne is een overdosis vaak snel gebeurd. In de jaren '60/'70 gebeurde het zo vaak, dan had iemand iets sterkere heroïne dan hij/zij was gewend en dan spoot hij/zij teveel in waardoor de dood snel intrad (zoals bij Janis Joplin).
Klik om te vergroten...

Als heroine ook een downer is, dan lijkt het me niet dat je veel moet nemen om jezelf om zeep te helpen. Of ben ik nu een autistische mierenneuker? :grin:
Klik om te vergroten...

Over mierenneuken gesproken, ik heb nog een foto van je tegoed!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had ik beter al die sneeuwballen niet weg kunnen gooien
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Duo Penotti, 2 kleuren in een shottie.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is het niet snowball voor heroine/cocaine en speedball voor speed/heroine?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klopt volgens mij Debris
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie neemt de proef op de som om er vervolgens een mooie Trip Report over te schrijven??

Een trip naar het krankenhaus und zerug.
Of naar de hemel en die zien we nooit meer te-rug
Dat wel.
Waarschijnlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."