#1
Denk (afgezien van de enorme risico's van IV heroine/cocaine) gebruik dat het gewoon je eigen schuld is als je eraan doodgaat.
Omdat de coke de heroine kort onderdrukt ben je al gauw geneigd om een OD te nemen, die je niet voelt tot de coke uitwerkt, en eenmaal uitgewerkt (15-30 min) is ga je eraan aan ademhalingsonderdrukking (gewoon overdosis heroine dus).
Ik denk dat als je een normale, verantwoorde (als dat bestaat.. haha) dosis coke en bruin speedball't het risico niet bijster veel groter is.
Omdat de coke de heroine kort onderdrukt ben je al gauw geneigd om een OD te nemen, die je niet voelt tot de coke uitwerkt, en eenmaal uitgewerkt (15-30 min) is ga je eraan aan ademhalingsonderdrukking (gewoon overdosis heroine dus).
Ik denk dat als je een normale, verantwoorde (als dat bestaat.. haha) dosis coke en bruin speedball't het risico niet bijster veel groter is.