Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrug aansteker etc

Drug aansteker etc

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leg eens uit, drugs in een aansteker? Of drugs die je oprookt ? Geen nood lijkt me er is niets aan de hand toch?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdloos zei:
Leg eens uit, drugs in een aansteker? Of drugs die je oprookt ? Geen nood lijkt me er is niets aan de hand toch?
Klik om te vergroten...
Dus ik ging met een vriend van me na shoppa we kochte een voorgedraaide hasjjoint later we doen hem uit en later we doen hem uit daarna me vriend vraagt een aansteker aan een soort van junk om de joint aan te steken daarna hij vraagt hem iets ( zeg niet wat is tegen de regels maar je kan wel wat raden wat en me vriend vroeg dat niet ik en hij zegt heb je coke voor me later me vriend gaf me die joint ( beetje einde) ik neem 2 pofs 1ntje geinaleert andere niet omdat het best wel smerig was daarna geef het terug hij zegt miss heefd ie in de aansteker wat gedaan hoop het niet dus de vraag is kan dat???? Want stress hem enorm nu
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ten eerste, volgens mij ben je veel te jong om drugs te gebruiken.

Coke in een aansteker? Een reden waarom ik denk dat je veel te jong bent omdat je dit anders zelf wel had kunnen verzinnen. Waarom dit om meerdere reden debiel is om te denken.

Het gas in een aansteker is vloeibaar, zodra het contact met de lucht krijgt word het een gas. Het is dus verrekte moeilijk om coke in een aansteker te stoppen zonder het gas te verliezen.

Waarom zou iemand coke in een aansteker stoppen? Coke is best prijzig en zo verpest je je goedje alleen maar. Waarom zou een vreemde zijn coke delen met jou?

Een joint word er minder lekker op als een aantal mensen tot het puntje flink hard eraan zuigen, de tip word daar ook heet van, plus het kan zijn dat er nicotine aan het puntje is komen te zitten. Wat ook best smerig smaakt.

Ga naar school, volgens mij kan je het wel gebruiken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe inderdaad maar geen drugs meer. Ga eens opletten op school en goed leren schrijven en uitleggen. Dan heb je straks een betere baan en kun je een aansteker zekf betalen. :wink:
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zweibeiner zei:
Ten eerste, volgens mij ben je veel te jong om drugs te gebruiken.

Coke in een aansteker? Een reden waarom ik denk dat je veel te jong bent omdat je dit anders zelf wel had kunnen verzinnen. Waarom dit om meerdere reden debiel is om te denken.

Het gas in een aansteker is vloeibaar, zodra het contact met de lucht krijgt word het een gas. Het is dus verrekte moeilijk om coke in een aansteker te stoppen zonder het gas te verliezen.

Waarom zou iemand coke in een aansteker stoppen? Coke is best prijzig en zo verpest je je goedje alleen maar. Waarom zou een vreemde zijn coke delen met jou?

Een joint word er minder lekker op als een aantal mensen tot het puntje flink hard eraan zuigen, de tip word daar ook heet van, plus het kan zijn dat er nicotine aan het puntje is komen te zitten. Wat ook best smerig smaakt.

Ga naar school, volgens mij kan je het wel gebruiken.
Klik om te vergroten...

1 ben 17
En ja maar geloofde het eerst niet maar me vriend zei zou kunnen hoor en nee heb het niet alleen over coke maar gewoon over drugs neit alleen coke maar die man vroeg of we coke verkochten maar dat doen we niet en ja inderdaad de tip was echt heet
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan niemand zo aardig zijn gewoon even antwoord te geven? :P

Nee dat kan niet, je hoeft je geen zorgen te maken.

Verder klink je inderdaad erg jong, misschien is het verstandig nog even niet te gebruiken, ook niet blowen.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#7
Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Ik praat net zoals hem via sms whatsapp enzovoort. Maar voor een forum doe ik gewoon even beter mijn best en probeer ik zo formeel mogelijk te schrijven.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Kan niemand zo aardig zijn gewoon even antwoord te geven? :P

Nee dat kan niet, je hoeft je geen zorgen te maken.

Verder klink je inderdaad erg jong, misschien is het verstandig nog even niet te gebruiken, ook niet blowen.
Klik om te vergroten...

Ik probeer te stoppen soort van maar dat lukt niet kan wel paar dagen niet doen max 3 maar daarna wordt ik crazy man maar thanks ik ben iemand die ergens gou in trapt laat ik zeggen je kan me snel dingen wijsmaken :confused: maar thanks gast
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yolo2000 zei:
Ik probeer te stoppen soort van maar dat lukt niet kan wel paar dagen niet doen max 3 maar daarna wordt ik crazy man
Klik om te vergroten...

Pas hier alsjeblieft mee op. Het klinkt al als een flinke verslaving. Ook al ben je makkelijk beinvloedbaar zoals je zegt. Dan nog is stoppen mogelijk hoor.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Yolo2000 zei:
Tijdloos zei:
Leg eens uit, drugs in een aansteker? Of drugs die je oprookt ? Geen nood lijkt me er is niets aan de hand toch?
Klik om te vergroten...
Dus ik ging met een vriend van me na shoppa we kochte een voorgedraaide hasjjoint later we doen hem uit en later we doen hem uit daarna me vriend vraagt een aansteker aan een soort van junk om de joint aan te steken daarna hij vraagt hem iets ( zeg niet wat is tegen de regels maar je kan wel wat raden wat en me vriend vroeg dat niet ik en hij zegt heb je coke voor me later me vriend gaf me die joint ( beetje einde) ik neem 2 pofs 1ntje geinaleert andere niet omdat het best wel smerig was daarna geef het terug hij zegt miss heefd ie in de aansteker wat gedaan hoop het niet dus de vraag is kan dat???? Want stress hem enorm nu
Klik om te vergroten...

Jezus man, die begint me toch aan een kut verhaal :tearsofjoy: Heb geen eens zin om te proberen te begrijpen wat je bedoeld.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Peroxide zei:
Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Ik praat net zoals hem via sms whatsapp enzovoort. Maar voor een forum doe ik gewoon even beter mijn best en probeer ik zo formeel mogelijk te schrijven.
Klik om te vergroten...
En mensen begrijpen jou?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Peroxide zei:
Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Ik praat net zoals hem via sms whatsapp enzovoort. Maar voor een forum doe ik gewoon even beter mijn best en probeer ik zo formeel mogelijk te schrijven.
Klik om te vergroten...
Was niet echt mogelijk was fucking stoned
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Benzoboss zei:
Peroxide zei:
Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Ik praat net zoals hem via sms whatsapp enzovoort. Maar voor een forum doe ik gewoon even beter mijn best en probeer ik zo formeel mogelijk te schrijven.
Klik om te vergroten...
En mensen begrijpen jou?
Klik om te vergroten...
Ik wel hoor, ligt aan jou denk ik.

Ik denk niet dat extra formeel taalgebruik je echt gaat helpen, de boodschap lijkt me belangrijker dan het papier waar ie op staat, maar dat is weer een ander verhaal :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Peroxide zei:
Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Ik praat net zoals hem via sms whatsapp enzovoort. Maar voor een forum doe ik gewoon even beter mijn best en probeer ik zo formeel mogelijk te schrijven.
Klik om te vergroten...
Noem je dit formeel? Dit is gewoon normaal Nederlands taalgebruik.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Peroxide zei:
Taalgebruik duid er niet op dat hij jong is, eerder ongeschoold.
Ik praat net zoals hem via sms whatsapp enzovoort. Maar voor een forum doe ik gewoon even beter mijn best en probeer ik zo formeel mogelijk te schrijven.
Klik om te vergroten...
Noem je dit formeel? Dit is gewoon normaal Nederlands taalgebruik.
Klik om te vergroten...

Ja, ik gaf de verkeerde betekenis aan formeel.. ik schrijf vooral niet zakelijk..
s
somangoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen :kots:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
somango zei:
Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen :kots:
Klik om te vergroten...

Dan weet ik niet naar wat voor flut shop je gaat. Hier heb je veel keuze uit soorten voorgedraaide en ze zijn echt heel goed te roken hoor. Goede wiet en goede tabak, netjes gedraaid. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier zijn ze ook uitstekend inderdaad.. Goeie shop is het halve werk :P
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#19
somango zei:
Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen :kots:
Klik om te vergroten...

Ligt eraan welke shop het is somige kunnen soms wel lekker zijn maar zelf gedraait is inderdaad wel veel lekkerder maar soms heb je precies 3 euro denk je haal even snel een joint maar vindt voorgedraaide wiet inderdaad erg vies hasj kan nog wel lekker zijn
s
somangoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dunnetjess33 zei:
somango zei:
Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen :kots:
Klik om te vergroten...

Dan weet ik niet naar wat voor flut shop je gaat. Hier heb je veel keuze uit soorten voorgedraaide en ze zijn echt heel goed te roken hoor. Goede wiet en goede tabak, netjes gedraaid. :wink:
Klik om te vergroten...

Tja Groningen hè. Hier zijn ze in ieder geval super smerig en smaken ze naar chemisch bewerkte troep. Misschien als ik weer in Amsterdam ben, kan ik eens kijken of het in Amsterdam wel goed gedaan is :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."