Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrug aansteker etc

Drug aansteker etc

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
somango zei:
Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen :kots:
Klik om te vergroten...

Dan weet ik niet naar wat voor flut shop je gaat. Hier heb je veel keuze uit soorten voorgedraaide en ze zijn echt heel goed te roken hoor. Goede wiet en goede tabak, netjes gedraaid. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier zijn ze ook uitstekend inderdaad.. Goeie shop is het halve werk :P
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
somango zei:
Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen :kots:
Klik om te vergroten...

Ligt eraan welke shop het is somige kunnen soms wel lekker zijn maar zelf gedraait is inderdaad wel veel lekkerder maar soms heb je precies 3 euro denk je haal even snel een joint maar vindt voorgedraaide wiet inderdaad erg vies hasj kan nog wel lekker zijn
s
somangoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dunnetjess33 zei:
somango zei:
Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen :kots:
Klik om te vergroten...

Dan weet ik niet naar wat voor flut shop je gaat. Hier heb je veel keuze uit soorten voorgedraaide en ze zijn echt heel goed te roken hoor. Goede wiet en goede tabak, netjes gedraaid. :wink:
Klik om te vergroten...

Tja Groningen hè. Hier zijn ze in ieder geval super smerig en smaken ze naar chemisch bewerkte troep. Misschien als ik weer in Amsterdam ben, kan ik eens kijken of het in Amsterdam wel goed gedaan is :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
somango zei:
Dunnetjess33 zei:
somango zei:
Haha nee dat kan niet, nu is het wel belangrijk te vermelden dat voorgedraaide joints altijd super smerig zijn. Je krijgt alleen de wiet afval, vloei dat doorweekt is met bleek en de meest bewerkte shag. Ik zeg leer zelf draaien want die voorgedraaide joints zijn niet te pruimen :kots:
Klik om te vergroten...

Dan weet ik niet naar wat voor flut shop je gaat. Hier heb je veel keuze uit soorten voorgedraaide en ze zijn echt heel goed te roken hoor. Goede wiet en goede tabak, netjes gedraaid. :wink:
Klik om te vergroten...

Tja Groningen hè. Hier zijn ze in ieder geval super smerig en smaken ze naar chemisch bewerkte troep. Misschien als ik weer in Amsterdam ben, kan ik eens kijken of het in Amsterdam wel goed gedaan is :)
Klik om te vergroten...

Ook niet bij allemaal hoor. Ik kom niet vaak in Adam maar daar heb je ook goede en slechte shops. Ligt aan de shop.
s
somangoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
somango zei:
Dunnetjess33 zei:
Dan weet ik niet naar wat voor flut shop je gaat. Hier heb je veel keuze uit soorten voorgedraaide en ze zijn echt heel goed te roken hoor. Goede wiet en goede tabak, netjes gedraaid. :wink:
Klik om te vergroten...

Tja Groningen hè. Hier zijn ze in ieder geval super smerig en smaken ze naar chemisch bewerkte troep. Misschien als ik weer in Amsterdam ben, kan ik eens kijken of het in Amsterdam wel goed gedaan is :)
Klik om te vergroten...

Ook niet bij allemaal hoor. Ik kom niet vaak in Adam maar daar heb je ook goede en slechte shops. Ligt aan de shop.
Klik om te vergroten...


Maar waarschijnlijk beter als die troep van de vliegende hollander in Groningen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."