#1
Dat is niet heel verstandig. Het is beter als je de xtc voor een andere keer bewaard. 6 eenheden alcohol is niet heel weinig.
Dat is niet heel verstandig. Het is beter als je de xtc voor een andere keer bewaard. 6 eenheden alcohol is niet heel weinig.
6 wijntjes zijn 6 biertjes of 6 shotjes sterke drank, neem aan dat ze die rustig heeft gedronken en niet in een keer dus er zal ook wel weer wat afgebroken zijn. Daarbij zegt ze dat ze later het misschien wil doen, hoeveel zit er dan nog in haar bloed? 3/4 wijntjes max toch? Nou dan kan je best een halve poppen en daarna als het uitwerkt slapen.
Als ze nou zei:
Hee heb net paar hele grote slokken whiskey op en had al 3 wijn op en 2 lijnen speed en een beetje coke dan zou ik zeggen nee zou ik niet doen.
Dus wat vind jij ervan?
Iedereen zegt wel nee maar als je echt heel weinig slikt dan is het denk ik niet heel verkeerd, kwartje kan best prettig zijn. je moet natuurlijk geen hele slikken.
Het gaat niet om kwartjes en halfjes?
Klopt, het gaat om mg maar jij neemt ook altijd een weegschaaltje mee.
En ja is dat zo bij een beetje, verbruik je al je serotine?
Als je het afbijt gebruik wel een zakje om de pil anders kan je je tand afbreken.
Oké! Dan bewaar ik het liever voor een andere keer, thnx!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."