Zullen we hier niet onze reacties allemaal gaan onderbouwen met 'ik heb meer posts, en jij hebt er geen'? Dat is een bijzonder slechte graadmeter imo, en verklaard eigenlijk nog steeds niet waarom een antwoord fout zou zijn. :P
Sommige mensen kunnen er zonder problemen veel bij drinken, maar niet iedereen kan er even goed tegen helaas.
Ik hou het op 2 biertjes vanaf nu om te kunnen gaan plassen .
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.