#1
Goedenavond!
Een korte vraag. Ik heb nu ongeveer 6 wijntjes op, 22:52, is het nog "verstandig" om XTC te slikken later op de avond, rond 1/2 uur? Zonder dat aan die combi consequenties zitten?
Een korte vraag. Ik heb nu ongeveer 6 wijntjes op, 22:52, is het nog "verstandig" om XTC te slikken later op de avond, rond 1/2 uur? Zonder dat aan die combi consequenties zitten?