Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs op festivals?

Welke drugs op festivals?

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben wel eens benieuwd..

Wat is jullie favoriete drugs om te nuttigen op een willekeurig festival?

Mijn voorkeuren gaan uit naar;

4F gecombineerd met vleugjes keta of
XTC gecombineerd met vleugjes keta.

Let me know!
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb tot nu toe alleen 4fmp gedaan op een festival vond er persoonlijk niet heel veel aan.
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
HardstyleGabber zei:
Heb tot nu toe alleen 4fmp gedaan op een festival vond er persoonlijk niet heel veel aan.
Klik om te vergroten...

Hmm.. wat was de dosering dan? En was het een pil- of capsulevorm? Ik vind persoonlijk 4FMP namelijk (momenteel) chiller dan XTC.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrugsBeer zei:
Hmm.. wat was de dosering dan? En was het een pil- of capsulevorm? Ik vind persoonlijk 4FMP namelijk (momenteel) chiller dan XTC.
Klik om te vergroten...
Was een capsule met 200mg erin heb ze laten testen ook al ben ik goed bevriend met me dealer. Enigste wat ik echt had was dat ik wat vrolijker werd. Als ik het ergens mee moet vergelijken dan een helle kleine dosis speed
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMA of goeie ouwe pep waar je zeker en vast het festival mee door komt.
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
HardstyleGabber zei:
Was een capsule met 200mg erin heb ze laten testen ook al ben ik goed bevriend met me dealer. Enigste wat ik echt had was dat ik wat vrolijker werd. Als ik het ergens mee moet vergelijken dan een helle kleine dosis speed
Klik om te vergroten...

Hmm vreemd.. je weet dat je 4FMP als het ware zelf moet "activeren"?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrugsBeer zei:
Hmm vreemd.. je weet dat je 4FMP als het ware zelf moet "activeren"?
Klik om te vergroten...
Denk zelf dat het er vooral mee te maken had, dat ik de avond daarvoor een feestje had en maar 1 uurtje geslapen had. Moet toegeven hielp me wel prima de dag door. Ga het zeker nog een tweede kans geven. Maar wat bedoel je met "zelf activeren"?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meestal xtc en in de tweede helft van het festival komt er altijd wel een (of 2) joint met wiet bij. Ik heb buiten xtc en wiet niets gebruikt op een festival. Als ik geen xtc neem dan ben ik de BOB en neem niks.
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
HardstyleGabber zei:
Denk zelf dat het er vooral mee te maken had, dat ik de avond daarvoor een feestje had en maar 1 uurtje geslapen had. Moet toegeven hielp me wel prima de dag door. Ga het zeker nog een tweede kans geven. Maar wat bedoel je met "zelf activeren"?
Klik om te vergroten...

Moet je zeker doen inderdaad, is erg leuk spul. Nou hoe ik het altijd ervaar.. als ik het heb ingenomen en het begint te werken (voel je door de lichte euforie) activeer je het door dingen te doen. Als je met iemand gaat praten, kun je helemaal in het gesprek op gaan. Als je begint te dansen, blijf je maar dansen. Door iets te gaan doen met je 4FMP kun je maar blijven doorgaan als het ware.. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha.
S
Sky HighLid
01-01-2024, 00:00
#10
Benzo fury i.c.m wiet en Pep. Altijd een goude combo!!!
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrugsBeer zei:
Moet je zeker doen inderdaad, is erg leuk spul. Nou hoe ik het altijd ervaar.. als ik het heb ingenomen en het begint te werken (voel je door de lichte euforie) activeer je het door dingen te doen. Als je met iemand gaat praten, kun je helemaal in het gesprek op gaan. Als je begint te dansen, blijf je maar dansen. Door iets te gaan doen met je 4FMP kun je maar blijven doorgaan als het ware.. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel haha.
Klik om te vergroten...
Ik snap je zeker hahaha heb ervaring met meerdere middelen. Zal t zeker nog 1x proberen met een iets hogere dosis en na een goede nachtrust
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is de kluisjes-ellende?
D
DrugsBeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sky High zei:
Benzo fury i.c.m wiet en Pep. Altijd een goude combo!!!
Klik om te vergroten...

Ja is dat zo? Ik hoor er steeds meer over en binnenkort gaan we het eens proberen met de groep. Nog tips om te delen?
S
Sky HighLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrugsBeer zei:
Ja is dat zo? Ik hoor er steeds meer over en binnenkort gaan we het eens proberen met de groep. Nog tips om te delen?
Klik om te vergroten...

Niet teveel Pep. Dit zorgt ervoor (bij mij iig) dat de benzo niet helemaal goed werkt. Blowen zoveel als je wiet bij je hebt, nog nooit fout gegaan daardoor. Combinatie van deze goedjes lijkt een beetje op MDMA alleen dan vele malen sterken en beter
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pep of 6apb.
d
dewildeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meestal pep of 4f.
Tegen het eind van een feestje (als de benen toch niet echt meer willen) pak ik soms nog wel een puntje ket om een beetje weg te dromen. De kluisjes-ellende wordt daar ook altijd een stuk beter draaglijk door.
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vroeger alleen naar xtc, tegenwoordig meestal 3mmc (snuiven)
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pep, xtc, 6apb of keta. Vaak wel een combi van 2 van de 4. Vaak wel xtc en pep in combi (I know, super slecht) en dan afronden met wat keta! :hearteyes:
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voorkeur heeft voor mij toch wel eerst enkele drankjes (2 wijntjes ofzo) en dan aan de mdma of pep. En daar laat ik het dan ook lekker bij. Een enkele keer een kleine after met een man of 4 met wat jointjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."