Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal, Even snel een vraag. Als ik uitga en ik gebruik dan xtc of iets wat er op lijkt, kan ik niet op een plek stilstaan en dansen. Al mijn vrienden willen bij de artiest staan en gaan los terwijl ik daarentegen moeilijk op een plek kan blijven staan en 'rondjes' ga lopen. Soms lukt het me wel maar heb ik al snel last van benen die niet meer mee willen werken (2e helft vd avond) Weet iemand hier iets tegen of hebben jullie tips? Alvast bedankt en groetjes!"
"Bedankt voor de reacties! Dan houd ik het maar op wat ik zelf wil hahaha"
"Vroeger alleen naar xtc, tegenwoordig meestal 3mmc (snuiven)"
"Hoi iedereen, Over een maandje ga ik voor de eerste keer naar een weekendfestival (defqon). Ik was benieuwd welke drugs jullie aanraden en welke niet. Mijn plan is: Vrijdag: drank Zaterdag: coke, xtc of 3mmc (twijfel nog) Zondag: zelfde als zaterdag En om te slapen een joint."
"Dunnetjess33 zei: Hoi! Welkom op drugs forum. Op zich een goed plan op 1 dingetje na: twee dagen achter elkaar xtc of 3-mmc is niet verstandig. Van xtc weet ik zeker dat het zeer onverstandig is ivm je serotonine huishouding. Tussen elke x xtc houd je het best 3 maanden tijd. Voor zo ver ik weet is dat met 3-mmc wel minder maar ook wel een aanval op je serotonine. Over de 3-mmc kunnen andere df leden je wel informeren, ik heb het nooit gebruikt. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! En zou je wel bijv za coke kunnen doen en zo 3mmc? Of is dat ook niet zo'n slim plan"
"Bedankt voor de reacties! Zal er rekening mee houden. En ja heb al meerdere keren 3mmc gedaan"
"Iedereen die we kennen neemt soortgelijke hoeveelheden, idd belachelijk eigenlijk... het leek altijd alsif 100-200 mg niet voelbaar was en altijd langer in ee trip willen blijven zitten... bedankt voor jullie reacries iig!"
"Hoi allemaal, Afgelopen weekend gingen mijn vriendin en ik rond 9 uur aan de miauw... wij hebben dit al vaker gedaan dus gingen ervan uit dat het weer goed zou gaan. Echter om 10 uur nam zij haar laatste bommetje. Plan was om rind 11 te gaan slapen en kwart voor 11 gingen we nog een peuk roken buiten. Ze was compleet helder en deed niks raars. Tot ze ineens wegdraaide van mij. Ik dacht dat ze aan het trippen was... toen liep ik naar dr toe en ze was helemaal verstijfd en haar gezicht klopte niet... haar rechterliphoek was omhoog getrokken, haar ogen waren spleetjes en weggedraaid, ze werd helemaal wit van kleur en dr lippen paars en ze keek alsof ze heel veel pijn had... ze reageerde nergens op en begon ineens te schokken waarna ze een epileptische aanvaal kreeg (heeft ze nog nooit gehad) daarna verstijfde ze helemaal als een plank en daarna zakte ze in elkaar en werd nog witter... op dit moment dacht ik serieus dat ze dood was... even later kreeg ze weer kleur en keek met hele grote igen verdwaasd om zich heen. Ze schrok van alles en reageerde nog steeds niet Ondertussen was de ambulance al bij mijn huis (had ik direct gebeld) en werd ze meegenomen naar eerste hulp... hier werd kwam ze eindelijk weer bij zinnen... Door dit alles was dit onze laatste keer drugs... zij was bijna dood en ik kom niet maar af van wat ik zag... alleen vraag ik me nog steeds af hoe dit ineens kan gebeuren.. Groetjes"
"3,5 gram... het is veel te veel dat weet ik maar we hebben weleens meer gebruikt... het was niet getest en was nieuwe mephedrone maar mijn vriend (ook dealer) gebruikte het zelf ook die nacht"
"nee, heb ook al gezeged dat hij zn spul moet laten testen. iig een wijze les voor volgende keer, hoeveelheden waren idd belachelijk"