Wauw, zelfs de cellen zien er van zichzelf trippend uit haha 

Zeker ja! Creatieve uitdrukking van kunst zegPsychedelibee zei:Leuk om eens naar te kijken tijdens het trippen!
Het ene plaatje is pure MDMA-poeder en het andere plaatje is MDMA-poeder gecombineerd met een bindmiddel zodat het als een XTC-pil verkocht kan worden.SmartieAndMe zei:Bijzonder genoeg stond zowel MDMA als XTC erbij, met allebei een ander plaatje.
SirErick zei:Het ene plaatje is pure MDMA-poeder en het andere plaatje is MDMA-poeder gecombineerd met een bindmiddel zodat het als een XTC-pil verkocht kan worden.SmartieAndMe zei:Bijzonder genoeg stond zowel MDMA als XTC erbij, met allebei een ander plaatje.
Een uiting van kunst is het sowieso. Dus dat zal nooit gelogen zijn als iemand het vraagt.Ziek hoor, je kan het zo in je kantoor hangen als uiting van kunst en niemand zal doorhebben dat je stiekem zit te geilen op all that good stuff.
Ze laten namelijk het atoom (als ik het goed heb? Of molecuul?) zien
.Volgens mij ook niet inderdaad en je ziet overigens niet eens enkel de drugs zelf:Uuuhm, volgens mij hebben we geen manieren om fisiek een molecuul te zien, laat staan een atoom. We kunnen al hele kleine dingen zien maar je kan ook overdrijven.
Ik heb het artikel nog maar eens nagelezen en het is niet drugs onder een microscoop, maar drugs opgelost in water of alcohol wat vervolgens is gaan reageren met film negatieven. In dat geval is het opzich niet gek als mdma en xtc allebei anders reageren, aangezien de bindmiddelen wel degelijk invloed hebben op de reactie. Ik zie alleen 2 keer mdma en helemaal geen xtc ertussen. Waarschijnlijk is elke keer weer anders en zegt het dan niet veel meer over de drug en is het gewoon vooral een mooie kunstvorm.
Volgens mij ook niet inderdaad en je ziet overigens niet eens enkel de drugs zelf:
Mede 9gagger gegroet, waar kom je vandaan?Zag deze ook voorbij komen op 9GAG, ziet er vet uit!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."