Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs onder een microscoop (awesome foto's)

Drugs onder een microscoop (awesome foto's)

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
Wauw, zelfs de cellen zien er van zichzelf trippend uit haha :rock:
S
SirErickLid
Misschien is het hier al eens voorbij gekomen, maar ik kwam dit zojuist tegen.

Speed:

MDMA:

Cocaïne:

Ketamine:

Meer foto's van Sarah Schoenfeld, een Duitse kunstenares, is op de website Vice.com te zien.
E
EKSTASIELid
Zag deze ook voorbij komen op 9GAG, ziet er vet uit!
P
PsychedelibeeLid
Leuk om eens naar te kijken tijdens het trippen!
T
TijdloosLid
Psychedelibee zei:
Leuk om eens naar te kijken tijdens het trippen!
Klik om te vergroten...
Zeker ja! Creatieve uitdrukking van kunst zeg :)
L
LiveFastDieYoungLid
Spacend.
S
SkittlesAndMeLid
Had hem ook ergens voorbij zien komen. Bijzonder genoeg stond zowel MDMA als XTC erbij, met allebei een ander plaatje. Heb dus m'n twijfels of het echt klopt maar het ziet er wel gaaf uit :wink:
S
SirErickLid
SmartieAndMe zei:
Bijzonder genoeg stond zowel MDMA als XTC erbij, met allebei een ander plaatje.
Klik om te vergroten...
Het ene plaatje is pure MDMA-poeder en het andere plaatje is MDMA-poeder gecombineerd met een bindmiddel zodat het als een XTC-pil verkocht kan worden.
M
MusicIsLifeLid
SirErick zei:
SmartieAndMe zei:
Bijzonder genoeg stond zowel MDMA als XTC erbij, met allebei een ander plaatje.
Klik om te vergroten...
Het ene plaatje is pure MDMA-poeder en het andere plaatje is MDMA-poeder gecombineerd met een bindmiddel zodat het als een XTC-pil verkocht kan worden.
Klik om te vergroten...

Uhh nee dat klopt denk ik niet. Ze laten namelijk het atoom (als ik het goed heb? Of molecuul?) zien. En dat is alleen de mdma, het bindmiddel is een molecuul (denk namelijk toch dat het molecuul is, vergeef me mijn scheikundige onwetendheid) dat de mdma moleculen met elkaar verbind. Die ziet er weer heel ander uit dan het mdma molecuul
P
PsychedelibeeLid
Ik heb het artikel nog maar eens nagelezen en het is niet drugs onder een microscoop, maar drugs opgelost in water of alcohol wat vervolgens is gaan reageren met film negatieven. In dat geval is het opzich niet gek als mdma en xtc allebei anders reageren, aangezien de bindmiddelen wel degelijk invloed hebben op de reactie. Ik zie alleen 2 keer mdma en helemaal geen xtc ertussen. Waarschijnlijk is elke keer weer anders en zegt het dan niet veel meer over de drug en is het gewoon vooral een mooie kunstvorm.
l
lotske1984-Lid
Als je speed wast met aceton en je laat het opdrogen krijg je ook zoon stuctuur zoals in het midde..:grin:
S
StimsalaBanneLid
Wow, wat gaaf om te zien.
S
Sally TessioLid
Ziek hoor, je kan het zo in je kantoor hangen als uiting van kunst en niemand zal doorhebben dat je stiekem zit te geilen op all that good stuff.
P
PsychedelibeeLid
Sally Tessio zei:
Ziek hoor, je kan het zo in je kantoor hangen als uiting van kunst en niemand zal doorhebben dat je stiekem zit te geilen op all that good stuff.
Klik om te vergroten...
Een uiting van kunst is het sowieso. Dus dat zal nooit gelogen zijn als iemand het vraagt.
l
lotske1984-Lid
Mdma ziet er wel vies uit..
P
PlatinaLid
MusicIsLife zei:
Ze laten namelijk het atoom (als ik het goed heb? Of molecuul?) zien
Klik om te vergroten...

Uuuhm, volgens mij hebben we geen manieren om fisiek een molecuul te zien, laat staan een atoom. We kunnen al hele kleine dingen zien maar je kan ook overdrijven :rolleyes:.
P
PsychedelibeeLid
Platina zei:
Uuuhm, volgens mij hebben we geen manieren om fisiek een molecuul te zien, laat staan een atoom. We kunnen al hele kleine dingen zien maar je kan ook overdrijven :rolleyes:.
Klik om te vergroten...
Volgens mij ook niet inderdaad en je ziet overigens niet eens enkel de drugs zelf:
Psychedelibee zei:
Ik heb het artikel nog maar eens nagelezen en het is niet drugs onder een microscoop, maar drugs opgelost in water of alcohol wat vervolgens is gaan reageren met film negatieven. In dat geval is het opzich niet gek als mdma en xtc allebei anders reageren, aangezien de bindmiddelen wel degelijk invloed hebben op de reactie. Ik zie alleen 2 keer mdma en helemaal geen xtc ertussen. Waarschijnlijk is elke keer weer anders en zegt het dan niet veel meer over de drug en is het gewoon vooral een mooie kunstvorm.
Klik om te vergroten...
P
PlatinaLid
Psychedelibee zei:
Volgens mij ook niet inderdaad en je ziet overigens niet eens enkel de drugs zelf:
Klik om te vergroten...

Ik had het gelezen inderdaad.
S
SycoLid
EKSTASIE zei:
Zag deze ook voorbij komen op 9GAG, ziet er vet uit!
Klik om te vergroten...
Mede 9gagger gegroet, waar kom je vandaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."