"Goeie avond!
Gisteren was het dus zover, mijn eerste keer XTC. We gingen om 8 uur bij een vriend thuis zitten om alvast wat in de stemming te komen, we waren met 5 man, waarvan 3 ervaren gebruikers. 5 voor tien ging de trein naar het feest. Hier kwamen wij ongeveer 10 over 11 aan. We besloten eerst om nog even te wachten tot het wat drukker was, toen wij net binnenkwamen lopen stond onze 'dealer' en vriend al helemaal los te gaan in zijn eentje, hij had de zelfde pillen op als die wij hadden. Uiteindelijk waren het geen groene heinekens, maar paarse batterijen. Opzich niet erg, aangezien de 'dealer' de pillen die hij verkoopt altijd zelf laat testen en dus zelf ook gebruikt.
Rond 12 uur besloten we het eerste halfje in te nemen, 1 van onze maten had de zijne al ingenomen, en voelde het ook al erg gaan. En hij voelde zich hartstikke goed, in mijn ogen nog een reden om het gewoon lekker in te nemen. Moet wel zeggen, dat toen ik hem innam, bijna over mijn nek ging van de bittere smaak, en aangezien ik ook altijd al last gehad heb met medicijnen slikken etc. Nadat we hem ingenomen hadden, was het afwachten, na een kwartier á 20 minuten voelde ik al iets, en na een goed half uurtje voelde ik het gaan. Mijn maat zei dat hij nog niet echt iets voelde, maar jammer voor hem werd hij verraden door zijn pupillen haha . Toen op een gegeven moment een hele reeks van precies onze favoriete nummers kwamen, en we alle 5 al behoorlijk goed gingen, werd het pas echt feest. Het was stampen en dansen tot onze voeten het begaven. Dit duurde ongeveer een half uur, toen besloten wij om even een luchtje te scheppen, aangezien ik een flinke lichaamsgeur had ontwikkeld.
Na gerookt , gezeten en wat gedronken te hebben konden we er weer volop tegen aan. Ondertussen merkten we dat wij gelukkig niet de enige waren. We liepen naar binnen, en daar stond een onbekende flink uit haar pan te gaan. Ze had alle ruimte die ze had, nodig om te dansen, volgens mij had ze het liefst de hele zaal gehad. Toen we dit zagen werden we helemaal blij, en gingen we meedoen.
Rond 1 uur begonnen we al minder te voelen van het effect, en zaten we te discussiëren om nog een klein beetje te nemen. De andere 3 ervaren gebruikers hadden alweer ingenomen, maar wij besloten nog heel even te wachten, uiteindelijk besloten we om bij te doseren met een kwartje. Dit was misschien al iets te laat omdat we al bijna niks meer voelde van het eerste, maar ja beter laat dan nooit!
Na een half uurtje gingen we weer behoorlijk lekker op de muziek en de lichten! Ook mijn kaken vonden het geweldig en lagen zo ongeveer ergens in de kelder van het gebouw haha . Het love gevoel had ik nog niet, maar na het bijnemen kwam deze wel redelijk. Vond het ineens geweldig om te knuffelen met mijn maten (no homo). Zo zagen een groepje dames dat wij niet alleen ons drinken hadden doorgeslikt , en raakte met ons aan de praat. Allemaal kwamen we overeen om gewoon flink te knuffelen midden in de zaal. Stonden we dan met zijn achten in 'groepjes' van 4 .
Toen we nog maar met zijn drieën over waren, en we 2 van de 3 ervaren gebruikers kwijt waren, zagen we bij elkaar stoom van ons hoofd afkomen, en besloten we om nogmaals naar buiten te gaan. Hier vonden we het een goed idee om naar de wc te gaan en ons hoofd flink onder de kraan te houden, omdat mijn maat die net als mij voor de eerste keer xtc gebruikte, wel een erg rood hoofd had, en wij helemaal onder zaten met verf.
Na weer helemaal afgekoeld te zijn, en wat gegeten te hebben, gingen we weer terug de zaal in. Na gedanst te hebben merkten we weer dat we niet zo lekker meer gingen, en even laten weer bijgedoseert met nog een kwartje. Het duurde ongeveer een half uur voordat we weer wat voelden. Maar we konden er weer goed tegenaan. De ervaren jonge ging ondertussen goed los en mijn maat die het ook voor de eerste keer deed en ik voelden ons zo goed dat we begonnen over hoe goed onze vriendschap was, aangezien we al sinds groep 3 van de basisschool met elkaar in de klas zaten, en zo'n beetje alles samen hebben gedaan wat je maar kan doen als maten onder elkaar ondanks dat we op de middelbare school in andere klassen, en later zelfs andere scholen kwamen. Hierna gingen we spontaan met zijn drieën schouder aan schouder weer springen en dansen.
Nog voor de laatste en vetste act vonden we de 2 verstekelingen weer terug, en vonden we het een goed idee om de avond met een knaller af te sluiten, en namen alle 5 het laatste kwartje die we hadden. Precies op het begin van de laatste act begon hij te werken, en gingen weer flink hard op de muziek, we waren niet echt meer bezig met elkaar, maar meerendeels met de muziek. We keken nog wel naar elkaar of iedereen nog goed ging, en dat was helemaal goed. Toen de act was afgelopen, snel naar huis, stonden we met onze onschuldige hoofden op 't station(not) . Duurde nog minimaal anderhalf uur voordat te treinen begonnen te rijden naar waar we heen moesten. Dus toen maar naar de McDonalds, allemaal eten besteld, en ik en mijn 'first time mate' hadden het meest, maar kregen bijna niks weg, nu snap ik ook waarom die anderen bijna niks hadden besteld. Dan maar zitten en nagenieten van de superavond die we hadden, en van de gratis Wi-Fi uiteraard . Eenmaal thuis aangekomen gelijk gaan slapen maar dat wilde niet. Moest om de havenklap naar de WC, en geloof dat ik pas 8 uur in slaap viel haha. Volgende dag om 1 uur weer op voor een verjaardag, doodsbang dat ik eruit zou zien alsof dat ik naar mijn eigen begrafenis ging liep ik naar de spiegel, en viel gelukkig allemaal mee, op alle verf in mijn haar en mijn glazende ogen na.
Al met al was het dus een topavond om nooit te vergeten en zeker nog een keer te doen. We zijn gelukkig niet gaan hallucineren ondanks dat we toch 1 en een kwart pil op hadden, terwijl we maximaal een halve zouden nemen haha, ik maakte mezelf redelijk zorgen over hallucineren, omdat ik van mezelf weet dat ik daar totaal niet tegen zou kunnen(het horen van stemmen, en zien van mensen die er niet zijn), dus dat was een hele opluchting achteraf. Ook de kater valt tot nu toe wel mee, enige minpuntje was dat ik ook gisteravond niet kon slapen en vanmiddag pas om kwart over 3 wakker werd, terwijl ik om 9 uur op school moest wezen, ach ja die ene dag kan me gestolen worden, ik kon en kan nog steeds flink nagenieten van de avond als ik de filmpjes terugkijk en aan de herinneringen denk.
Thanks voor de gegeven informatie, heeft me toch wel geholpen zo een vette avond te hebben! . Ik weet dat het een ontiegelijk lang verhaal is, maar als ik het korter moest omschrijven zou het te kort doen aan wat ik meemaakte denk ik haha!"
In: Wil eerste keer XTC gaan gebruiken.
1-1-2024