Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJou favoriete drugs combi

Jou favoriete drugs combi

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
2C-B + MXE is echt super, iedere keer weer.

Phenibut + DOC was echt hilarisch en euforisch als een malle. Phenibut in combinatie met wat dan ook eigenlijk maar met DOC was helemaal geweldig.

DOC + 6-APB was magisch, aan de staart (T14) MXE er bij.

3-MeO-PCP + MXE + Ketamine om te holen was zeer de moeite, grijpt toch wel een iets breder spectrum aan dan wanneer je bijvoorbeeld enkel ketamine neemt. Wil nog eens holen met 4-AcO-DMT er bij, lijkt me NOG interessanter.

4-FA of MDMA met wat psychedelica er bij om het nog dat beetje extra te versterken.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Xtc/MDMA en wiet. Heerlijk :stoned:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nog nooit gecombineerd, dus kan hier nog niet over meepraten. Wel hoop ik binnenkort eens 2c-b met een paar hijsjes hasj te gaan proberen. Om te zien of hasj het versterkende geeft wat ik mis in mijn 2c-b ervaringen. (Van lage tot flinke hoge doseringen)
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Ik heb nog nooit gecombineerd, dus kan hier nog niet over meepraten. Wel hoop ik binnenkort eens 2c-b met een paar hijsjes hasj te gaan proberen. Om te zien of hasj het versterkende geeft wat ik mis in mijn 2c-b ervaringen. (Van lage tot flinke hoge doseringen)
Klik om te vergroten...
Weet niet of je op mijn post reageerde: maar mijn ervaring me de combi wiet/Xtc is dat je nog veel meer spaced op de muziek. En de intensiteit van de high wat versterkt. Verder had ik ergens gelezen dat cannabis een soort anti oxidant teweeg brengt. Iedeaal voor de oxidatie stres van xtc
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi DF,

Drugs met elkaar combineren wordt sterk afgeraden, ook ik raad het mensen af. Maar iedereen combineert drugs of heeft het wel is gedaan.

Nu vraag ik me dus af wat jullie favoriete combinatie(s) zijn.

Voor mij is dat:

1. Ketamine + wiet
2. Xtc + 2cb
3. 2cb + Ketamine

Ben erg benieuwd naar jullie reacties. :tongueout:

-HardstyleGabber
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey hardstylegabber,

mijn favo combinatie(s) waren :

1.LSD + MDMA oftewel candyflip , heb beide volgordes gedaan : wikipedia raad aan na de piek je mdma te nemen in een dosis waar de mdma niet overheerst, eens je het goed hebt versterken beide middelen elkaars beheerde effecten.

Vaak , eigenlijk meestal toen ik discotheken bezocht nam ik de zaterdagnacht mdma en begon dan op de trein naar huis LSD te nemen om de zondag lekker na te spacen thuis...ook hier heb ik mooie resultaten mee gehad.

2.benzo's + speed : haalt de scherpe kantjes van de pep , houd de para tegen .En door de cortisolremmende werking van de benzo's breek je minder spieren af en heb je minder schade in het algemeen.(meestal nam ik maar benzo's na de eerste dag speed )
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe niet veel aan combi's, maar ik ben een tijd lang grote fan geweest van LSD combineren met wiet. Ongelofelijk wat voor een boost wiet aan een LSD trip kan geven. Alles gaat er door in overdrive en de wiet voegt ook een heel eigen gevoel toe. Bovendien zorgde de combinatie ervoor dat de nadelen van beide drugs door elkaar opgeheven werden. De scherpe randjes van de LSD bodyload werden weggenomen door de wiet en de suf- en wazigheid van de wiet werden doorbroken door de pure energie die ik kreeg van de LSD. Het was een gouden combinatie, totdat ik er een keer gruwelijk bad op ging en een half jaar lang bang was om wiet te gebruiken omdat dat het gevoel van die ervaring omhoog bracht. Nu dus niet meer die combinatie voor mij, maar ik heb er wel ongelofelijke ervaringen op gehad.

Mijn candyflip poging faalde. Dat wil ik nog weleens over doen met een betere verhouding (meer LSD/ALD-52 en minder MDMA). Misschien over een paar maandjes wanneer ik weer aan de MDMA mag. Ben toch wel erg benieuwd naar een geslaagde candyflip.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA en wiet :hearteyes:
Na de piek van MDMA pas gaan blowen, dat is het lekkerst!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMA en 2cb of MDMA en wiet. Van beiden ben ik subliem waus!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet past voor mij bij vrijwel elke andere drug, het bijzondere aan wiet vind ik altijd dat de effecten van wiet zo divers zijn dat het bij bijna bij elke drug wel synergie teweeg brengt en tegelijk vaak de scherpe randjes afhaalt van de effecten waarmee wiet geen overlap heeft. Een van de weinige uitzonderingen hierop vind ik de combo alcohol en wiet, dat werkt elkaar toch vaak grotendeels alleen maar tegen.

Lachgas vind ik ook altijd erg leuk in combinatie met veel verschillende soorten drugs. Lachgas overheerst eigenlijk altijd, maar het middel waarmee je het combineert kleurt de ervaring vaak wel op een bijzondere manier. Mijn favorieten hierbij zijn MDMA, psilo, LSD en ketamine.

Verder vond ik de nexusflip (MDMA en 2C-B) een erg vette combo, evenals de Kitty flip (MDMA en Ketamine). De candyflip moet ik nog steeds een keer proberen, dat lijkt me potentieel toch wel de vetste combinatie die er is.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet mengt inderdaad lekker met alles voor de doorgewinterde blower,
herinner me ook nog de avonden op wiet + mdma, wiet + LSD, wiet +paddo's, wiet+ pep , wiet + LSA en ga zo maar verder.
Vooral met psychedelica kan het de effecten aanzienlijk versterken maar op een draaglijke wijze.

Nu jaren nadat ik gestopt ben met blowen zou ik nog sneller twee sterke zegels LSD nemen dan vijf hijsen aan een goede joint... ik krijg een ongelooflijk harde knal voor men kop nu zonder wiet tollerantie, zeker van de sterke nederwietsoorten.

Zelfs voor 500 euro zou ik nog geen ganse goede joint roken met nederwiet , zou een ware psychedelische hel worden voor me.
Ik denk dat ik met zeer milde hasjsoorten en buitenwietjes zou moeten herstarten als ik ooit weer men oud blowniveau wil bereiken.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ghb + pep
Ja erg simpel. Ik kan ipv 3.5 ml wel 5.5 ml ghb nemen (toch begin ik altijd met 3.5 ml en neem steeds 1 ml om wat hoger te komen) maar heb echt momenten gehad dat ik enorm veel ghb + pep op had dat ik echt niet meer kan opstaan. Je wordt er ook echt rete geil van. Wel fijn als je met een meid bent.

Ja lachgas is dan denk ik wel mijn all-time favorite. Heb wel is avonden gehad dat ik er +20 deed op 2c-B. Ook al wel is 2 stuks. Heb echt out-of-body dingen meegemaakt op hoge dosissen 2cb. Niet spiritueel. Gewoon hard gaan. Dacht echt dat ik in een zwarte kamer zat en zei: wie ben ik? Waar ben ik? En ik zag in de verte 4 dezelfde foto's van het beeld van mijn kamer (vanuit mijn zicht). Toen zag ik die foto's trillen en schoot ik er in eentje terug en back in my body. Ik keek m'n vriendin aan die het ook deed en zei: :dit is zo vet.
Heb het echt te vaak gedaan met de motto: alleen maar harder. Ik ben zo hard gegaan op die dingen
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yaizer zei:
Ghb + pep
Ja erg simpel. Ik kan ipv 3.5 ml wel 5.5 ml ghb nemen (toch begin ik altijd met 3.5 ml en neem steeds 1 ml om wat hoger te komen) maar heb echt momenten gehad dat ik enorm veel ghb + pep op had dat ik echt niet meer kan opstaan. Je wordt er ook echt rete geil van. Wel fijn als je met een meid bent.

Ja lachgas is dan denk ik wel mijn all-time favorite. Heb wel is avonden gehad dat ik er +20 deed op 2c-B. Ook al wel is 2 stuks. Heb echt out-of-body dingen meegemaakt op hoge dosissen 2cb. Niet spiritueel. Gewoon hard gaan. Dacht echt dat ik in een zwarte kamer zat en zei: wie ben ik? Waar ben ik? En ik zag in de verte 4 dezelfde foto's van het beeld van mijn kamer (vanuit mijn zicht). Toen zag ik die foto's trillen en schoot ik er in eentje terug en back in my body. Ik keek m'n vriendin aan die het ook deed en zei: :dit is zo vet.
Heb het echt te vaak gedaan met de motto: alleen maar harder. Ik ben zo hard gegaan op die dingen
Klik om te vergroten...
Mijn moto is hetzelfde. Hoe harder hoe beter :tongueout:
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#14
wiet/hasj + werkelijk alles (behalve alcohol)
mdma + ghb + ketamine. heerlijk!
V
Vliegende SchotelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mdma + Poppers!! Ga je zo héérlijk kwijt van :grin:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, gaat mij puur om mijn ervaringen met 2c-b. Ik had dat middel eigenlijk opgegeven, nadat ik 3 verschillende dosissen geprobeerd had, en niet kreeg wat ik graag wilde: visuals.
Dus de combi met hasj, is eigenlijk een laatste poging om te zien of 2c-b iets met me doet.

Ik rook verder eigenlijk zelden hasj, omdat ik de smaak vreselijk vies vind. Ik geniet enorm van Xtc al, dus dat trekt me niet echt om die twee te gaan combineren, maar je weet nooit. :)
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#17
SanneBanne zei:
Nee, gaat mij puur om mijn ervaringen met 2c-b. Ik had dat middel eigenlijk opgegeven, nadat ik 3 verschillende dosissen geprobeerd had, en niet kreeg wat ik graag wilde: visuals.
Dus de combi met hasj, is eigenlijk een laatste poging om te zien of 2c-b iets met me doet.

Ik rook verder eigenlijk zelden hasj, omdat ik de smaak vreselijk vies vind. Ik geniet enorm van Xtc al, dus dat trekt me niet echt om die twee te gaan combineren, maar je weet nooit. :confused:mile:
Klik om te vergroten...
Als je geen fan bent van blowen, zou ik het idd laten voor wat het is. Kan volgens mij best heftig worden als je zelden of nooit blowt.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, daar werd ik al voor gewaarschuwd inderdaad, zou dan ook echt om 1 of 2 trekjes gaan, en dan even afwachten enzovoort.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#19
zonder voorkeur:

a) Coke and Hero (in Dutch a Fireball)
b) Morphine tabs instant 60 mg. starting with three and re-dosing every hour with one while smoking Crystal Meth in Ice form
c) Heroine en DMT (ipv twintig minuten trippen met nawerking bij trip je minstens, op je piek blijvende, meer dan een uur - met DMT vereist dat met momenten wat tandenbijten, niet altijd, maar zelfs de Heroine vlakt de shock van wat DMT teweeg brengt, de poort die het opent, de ultieme dimensie der dimensies waar je in terecht komt, de communicatie met wezens niet van deze wereld en/of tijd terwijl tijd niet langer gelding heeft, op geen enkele manier af, niet het minste beetje, integendeel, je hallucineert van een stevige dosis Heroine ook al uit jezelf, het versterkt enkel de ervaring en doet dus niets af aan de ervaring door de angst te dempen door impulsen op onze mu-receptor af te vuren), angst; die een realiteitswaarde behoeft te hebben wanneer je je doorheen tijd die niet bestaat en ruimte waar ik nog niet uit ben qua realistisch element dit aangaande begeeft als je geconverteerde vorm waaruit de equivalentie van het ego in het tijdloos nu voortkomt: namelijk energie en that's it,terzijde, terug naar de angst, want de angst blijft (je mag zo macho doen als je wil, en er mag enig 'ik weet nu wat te verwachten tolerantie' zijn, toch blijft de 'DMT-Shock' even present en boet niet in door de angstremmende werking van de genomen Opioiden, en angst is de som van de ervaring plus de shock ervan - anders heb je geen aanleg tot niet gewoon trippen, maar het beleven van het transcendente, de metafysica die ons denken, ons eigen zijn an sich zelfs te boven gaat, die shock, die eveneens het aspect verwondering buiten alle mogelijke verwondering om laat spreken, draagt net zo het aspect angst als een ingrijpen in de eigen existentie met aanzet van mogelijks jezelf (ik geloof niet in autonomie, maar dat is een ander debat) maar buiten enige mogelijkheid op interventie grip op je eigen toestand te krijgen, daarin ligt inherent ook het aspect, met noodzaak, angst mogelijks tot in extremis - iets niet moeilijk in te zien wanneer je doorheen een Einstein-Rosen bridge in een totaal alles overtreffende en in zich dragende dimensie die enkel het eindpunt van alle zijn kan zijn reist met deze void als bestemming in een tijdloze meerdimensionale ons begrip nog niet mogelijks, waar het, als het moest bestaan hebben, het thans vervlogen 'ik' de grenzen van zowel geest als zijn op zoekt - ja, dat is iets dat toch niet voor de easy-tripped out-minded is weggelegd...!!! (en verspilling voor de blinde van de holistiek van ons dialectisch existentialisme!) - tevens een debat op zichzelf... De dialectische holistiek of holisme van mijn levenswijze in contemplum (van templum, etymologisch het aanschouwen van het hoogste goed...).

ps: sorry voor mijn erbarmelijk Engels in het begin, uit verwarring na een nogal 'goed' aantal instant Morfine-tabletten en geen slaap voor de derde nacht op rij, ook niet overdag, door het roken van Ice, is mijn geest niet al te helder; gelukkig genoeg heb ik DMT voldoende met doordachtheid laten doorsijpelen dat ik mijn visie daaromtrent er nog makkelijk (lees: doenbaar) krijg bij-getypt, ook al is het een meandering van het topic, in Morfine is een hoger goed gelegen!

citaat (Wittgenstein): de zin van dit bestaan is niet in dit bestaan zelf gelegen (starend naar de sterrenhemel op een WO I slagveld zoals weergegeven in het geniale 'Logicomix'.

The End gaat hier niet op, niet gewoon omdat we tijdloos denken nu, maar ook gezien dit denkpatroon een oneindig karakter betreft. (of hoe niet enkel psychedelica tot filosofie kunnen brengen, terwijl toch het subject naar deze Metafysica net wel een psychedelicum betrof (ditmaals) en ach - hoe heerlijk recursief! - wat op zich recursief is gezien de holistische dialectiek van het bestaan, van al wat is of kan zijn en waarschijnlijk ook dat wat niet kan zijn is tevens recursief en zelfs dat wat niet kan zijn IS reeds, op z'n minst conceptueel en alvast nu; kortom - van onze hersenwerking tot de werking van het gehele multi-versum of zelfs een simpele zinsnede, het is allemaal een groot, recursief oneindig en quantum-milliseconde tijdsbestek tezamen zonder dat deze contradicties een logische inbreuk betreffen, alles hier is recursief ad infinitum)... Anything but the end when time does not exist for one... Neither for all! (Filosofisch en toch relevant grapje, wat een contradictie met bestaansrecht is deze laatste semantische syntax! Heb je 'em?) :)
G
Gebruikersnaam038Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Alcohol+keta

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."