Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngst voor dealers

Angst voor dealers

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb tot nu toe gelukkig nog geen negative ervaringen gehad en koop ook niet bij straatdealers.

Heb vaste dealers die zich altijd netjes, profesioneel en zakelijk opstellen en zo ben ik ook naar hen toe.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik schijt altijd 7 kleuren stront als ik met mijn dealer afspreek. Vooral het moment dat ie bij me in de auto stapt. Nooit iets gebeurd maar toch.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo forumbezoekers,

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die net als mij ongemakkelijk en angstig worden bij het contact met dealers? Vrijwel alle drugs zijn illegaal en moeten dus meestal via een dealer geregeld. Natuurlijk zijn niet alle dealers hetzelfde. Hoe dan ook, ik voel mij heel angstig om met dealers in contact te komen; dat wil zeggen de dealers van het kaliber die ik heb meegemaakt. Ik ben van mijzelf al erg angstig, maar de dealers die ik heb meegemaakt zijn echt 'insane'.

Ze proberen mij vaak méér aan te smeren dan ik eigenlijk wilde kopen, worden snel boos en agressief als ik hier tegenin ga en zijn NOT AMUSED wanneer ik tegenstribbel als ik genaaid word. Iemand heeft mij zelfs bedreigd toen ik hem vertelde dat ik niet meer wilde kopen omdat ik was opgelicht. Hij ontkende het natuurlijk.

Ik ben altijd voorzichtig met dealers, gebruik een aparte prepaidtelefoon, kom altijd op openbare plaatsen en gebruik altijd schuilnamen en codewoorden. Toch voel ik me angstig. Ik durf gewoon niet goed meer om te gaan met deze dealers.

Ik heb ooit een keer drugs gekocht bij een vriend van een klasgenoot. Enorme sympathieke kerel, geen kwaad woord over te zeggen, en hij is absoluut te vertrouwen. Het kan dus wél.

Alles wat ik vraag is een eerlijke en veilige transactie. Jij geeft mij drugs waar ik naar vraag, ik geef jou het afgesproken bedrag in euro's, we schudden elkaar de hand en het is klaar. Heb ik gewoon flink pech gehad?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je geen goed gevoel hebt bij een dealer, en als je zo behandeld wordt dat je je zo gek voelt zou ik direct de koop afbreken en weggaan.

Ik zou zeggen dat het er heel erg aan ligt hoe je bij je dealer komt. Als je via mensen geïntroduceerd wordt die deze gedachtegang met mij delen, dan zijn dat waarschijnlijk ook gewoon fatsoenlijke mensen met gedeelde waardes - dat soort dealers zijn blijvers. Als je echter op straat wordt aangesproken, en vervolgens kom je bij deze persoon thuis langs en blijf je langskomen, dan heb je ineens een 'sketchy'-dealer te pakken.

Ik zou zeggen: vraag een keer aan een fatsoenlijk iemand waarvan je weet dat hij regelmatig gebruikt - en die NIET op dit forum zit - of hij je wil introduceren bij zijn dealer. :wink:
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
BasvanHoven zei:
maar de dealers die ik heb meegemaakt zijn echt 'insane'.
Klik om te vergroten...
Ja, dealers een apart slag volk.
Ik deel ze altijd op in 2 groepen : De gebruiker en degene die het alleen voor het geld doet.
Beiden groepen zijn altijd een beetje vaag en/of onvoorspelbaar.
BasvanHoven zei:
Ze proberen mij vaak méér aan te smeren dan ik eigenlijk wilde kopen, worden snel boos en agressief als ik hier tegenin ga en zijn NOT AMUSED wanneer ik tegenstribbel als ik genaaid word. Iemand heeft mij zelfs bedreigd toen ik hem vertelde dat ik niet meer wilde kopen omdat ik was opgelicht.
Klik om te vergroten...
Wow, dit is wel echt heftig. Mij word heel afentoe een keertje gevraagd of ik niet ook.... zou willen. Maar nooit agressie of gezeur als ze me naaien. Meestal nemen ze gewoon niet meer op..
BasvanHoven zei:
Hij ontkende het natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk...
BasvanHoven zei:
Alles wat ik vraag is een eerlijke en veilige transactie. Jij geeft mij drugs waar ik naar vraag, ik geef jou het afgesproken bedrag in euro's, we schudden elkaar de hand en het is klaar.
Klik om te vergroten...
Ik ook. Heb dit tot nu toe 2 maal meegemaakt met alle dealers die ik ken. Het probleem is dat het illigaal is en zij dus ook bepaalde contacten moeten hebben voor de aanvoer. Dus kan het ergens ook wel begrijpen...
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bestellen via het darknet kan een oplossing zijn. De kans dat ze met je geld weg zijn is er, maar fysiek kan er je niets gebeuren :)
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat het er alles mee te maken heeft hoe jij je opstelt. Dealers zijn toch een soort van psychopaatjes die enkel en alleen voor hun eigen gewin gaan. Ik heb nu 5 jaar een vaste dealer en ik moet zeggen dat ik vanaf het begin redelijk amicaal met hem omging. Zodra jij ''hun'' taal spreekt en gewoon vastberaden bent, kan je een prima verstandshouding ontwikkelen. Stel je zeker niet angstig op, dat ruiken ze en dan zul je ook sneller doelwit worden.

Met mezelf heb ik wel een aantal regeltjes afgesproken. Ik ga bijvoorbeeld maar een x aantal keer per jaar naar mijn dealer toe, zodat ie ziet dat ik niet afhankelijk ben van hem. Koop altijd voldoende - zodat hij niet het gevoel heeft voor niets naar me toe te zijn gereden - en betaal altijd met verse flappen i.p.v. losgeld. Hij waardeert mij, ik waardeer hem. Het is zelfs een keer voorgekomen dat ik bij mijn dealer kocht en, waarschijnlijk onderweg een halfje coke ben kwijt geraakt. Ik gaf dit aan bij hem en hij kwam speciaal voor me terug gereden met het verhaal dat ie toch voldoende had. Kon ik erg waarderen en daaraan kon ik merken dat er wederzijds vertrouwen is.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nog geen negatieve ervaringen. Heb nog niet met veel verschillende daadwerkelijk afspraken gehad, met twee maar. En beide waren normale mensen. Totaal niet "drugsdealer"achtig zoals jullie omschrijven.
Wel op andere manieren (sms, Whatsapp enzo) contact gehad met anderen. Maar als m'n intuïtie dan ging gillen, brak ik dat contact meteen af. Ik vertrouw daar blindelings op. Ik stap nog liever terug naar dat vreselijke darknet, als dat ik een afspraak maak met iemand waar ik via de Whatsapp al de kriebels van krijg.
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb dit ook wel gehad, lol. Er zijn meer dealers dan je zou denken, je moet alleen de juiste tegenkomen. Ben zelfs goede matties geworden met een of twee terwijl ik helemaal geen shit meer haal bij ze
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb die ervaringen niet.

Altijd een ons kent ons wereldje geweest, vrienden, of vrienden van vrienden. Nooit echt alleen maar zakelijk contact met een pure dealer gehad. Zelfs die ene keer dat ik zo maar een telefoonnummer in mijn hand gespeeld kreeg voor coke bleek de desbetreffende dealer een oud-klasgenoot van me te zijn lol.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb er ook geen moeite mee. Hier bij mij is alles makkelijk te regelen als ik dat zou willen. Komt ook omdat het bij mij ook oude klasgenoten zijn. Net zoals bij Acht.zes haha.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook geen problemen met mijn dealer. Via een vriendin zijn nummer gekregen en de eerste keer dat hij langs kwam vond ik het wel eng. Ik had geen idee wat ik kon verwachten buiten de standaard dealer om. Waar ik me waarschijnlijk ook niet prettig bij zal voelen. Mijn dealer ziet er absoluut niet uit, of gedraagt zich als een typische dealer. Die van mij had zo je broer of neefje kunnen zijn. Vaak kletsen we even wat voordat hij weer vertrekt. Ik ben er blij met hem, als ik vragen heb dan vind hij dat niet vervelend maar beantwoord ze. Zeker op het begin, toen ik nog 0 ervaring had, was dat heel erg fijn. Dit is meteen ook de enige dealer waar ik ooit bij gekocht heb. Op het begin altijd drugs laten testen, was gewoon netjes wat hij vertelde. Nu test ik af en toe, om wel even te blijven checken dat hij de waarheid blijft spreken. Ook omdat het gewoon wijs en verstandig is haha.

Je eigen gemoedstoestand kan misschien mee spelen dat je je niet op je gemak voelt. Je straalt uit hoe je je voelt, als de dealer oppikt dat jij niet op je gemak bent, nerveus etc, dan zal die dealer automatisch ook minder op zijn gemak zijn bij jou.
Het is maar een ding om ook even bij stil te staan. Ik geloof meteen dat er genoeg dealers rondlopen waarbij dat gevoel geheel terecht is.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb de beslissing gemaakt om alleen maar via 1 oude klasgenoot met toegang tot het darkweb zaken te doen. De laate keer dat ik met een straatdealer afsprak scheet ik zeven kleuren.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
BasvanHoven zei:
Heb de beslissing gemaakt om alleen maar via 1 oude klasgenoot met toegang tot het darkweb zaken te doen. De laate keer dat ik met een straatdealer afsprak scheet ik zeven kleuren.
Klik om te vergroten...
Waarom niet gewoon zelf toegang tot het darkweb regelen dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."