#1
Ik heb tot nu toe gelukkig nog geen negative ervaringen gehad en koop ook niet bij straatdealers.
Heb vaste dealers die zich altijd netjes, profesioneel en zakelijk opstellen en zo ben ik ook naar hen toe.
Heb vaste dealers die zich altijd netjes, profesioneel en zakelijk opstellen en zo ben ik ook naar hen toe.