Beste mensen, komend weekend AF
Veel zin in! Ik kom er alleen niet uit wat ik ga pakken, en vreemd genoeg is er op dit gebied niet heel veel te lezen op het forum, dus hopelijk weten jullie raad...
Ik wilde beginnen om 13 uur met een bommetje 80mg (60% geteste) pep, voor mij is dat meer dan genoeg, en dan op de comedown, zeg tegen 19 uur, nog een halfje x om de avond mooi af te sluiten.
Sommigen zeggen dat je het juist andersom moet doen, dus beginnen met X, omdat er van het liefdesgevoel na de pep niet veel meer terecht komt.
Ik zou heel graag horen wat jullie ervaring is.
Ook moet ik er misschien wel bij vermelden dat de laatste paar keer xtc een beetje is tegengevallen. Ik werd er hangerig van, terwijl er twee of drie maanden tussen het gebruik zat en ik eigenlijk altijd goed zulke dagen in ga, qua voeding en mindset.