Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, komend weekend AF Veel zin in! Ik kom er alleen niet uit wat ik ga pakken, en vreemd genoeg is er op dit gebied niet heel veel te lezen op het forum, dus hopelijk weten jullie raad... Ik wilde beginnen om 13 uur met een bommetje 80mg (60% geteste) pep, voor mij is dat meer dan genoeg, en dan op de comedown, zeg tegen 19 uur, nog een halfje x om de avond mooi af te sluiten. Sommigen zeggen dat je het juist andersom moet doen, dus beginnen met X, omdat er van het liefdesgevoel na de pep niet veel meer terecht komt. Ik zou heel graag horen wat jullie ervaring is. Ook moet ik er misschien wel bij vermelden dat de laatste paar keer xtc een beetje is tegengevallen. Ik werd er hangerig van, terwijl er twee of drie maanden tussen het gebruik zat en ik eigenlijk altijd goed zulke dagen in ga, qua voeding en mindset."
"Bedankt voor je reactie, @Bas X verdraag ik altijd goed, van bommetjes ben ik af en toe licht misselijk, maar ik heb die twee dus nog nooit gecombineerd of zoals ik nu van plan ben, met een redelijke afstand achter elkaar gepakt. Dus dat wordt even afwachten, hoe dat maagsgewijs gaat vallen... De rest van de groep neemt alleen x hoorde ik vandaag, dus ik denk dat ik me ga aansluiten en het dus inderdaad omdraai."
"@PsyTekZ Dat had ik gelezen, ja. Kater xtc stelt bij mij eigenlijk weinig voor. Soms een dag of vier, vijf erna een paar uurtjes een down gevoel waarbij ik me dan afvraag of je dat wel aan de x kan toeschrijven. Die van pep is er wel eentje om rekening mee te houden, helaas. Pff... nou twijfel ik weer"
"Quinn zei: - Eerst de X doe dan dan dat bommetje pep. combinatie en volgorde is beter. Klik om te vergroten... OK Quinn zei: - ga niet als een kip zonder kop al na uurtje of 5 in je xtc je bommetje nemen. heb ik 1 keer gedaan en niks ging meer goed. ( voordeel is dat je dosering wel lager is dus kan wel goed komen ook al doe je dit maar dat zou je moeten uitproberen) -Kater hoeft niet zozeer groter of langer te duren of wat dan ook zolang je alles maar slim in neemt en niet denkt van ow nah voel dat halfje niet ( idk wat jij verstaat onder halfje x in mg mdma maar ik denk dan aan 125 mg ) dat is niet om lekker te afteren voor sommige mensen ). Klik om te vergroten... Ja, zoiets, deze zijn ca 220mg, dus 110mg. Ik heb een lage tolerantie, een paar jaar geleden op 160mg nog 3-4 uur lang gespaced. Maar dat is dus al een tijd niet meer zo, de laatste ca 3 keer was ik alleen maar hangerig en daar heb ik dit weekend dus echt geen zin in. Dat x niet veel meer doet is de reden dat ik speed ben gaan proberen. Ik voel me er goed bij, energiek, up, beleving zit met vlagen tegen het euforische van x aan, maar de kater is afschuwelijk. 4 dagen gif ruimen, lichamelijk en geestelijk. Plan is nu: beginnen met x, want ik wil wel een beetje op dezelfde wave zitten als de rest, en dan rond 19u pep. En niet denken aan volgende week..."
"Mensen, het is bij speed (bommetjes) gebleven. Durfde de combi toch niet aan. Topfeestje, voor herhaling vatbaar. De x gebruikers uit de groep zijn halverwege de dag afgehaakt, precies waar ik bang voor was dat mij ook zou overkomen. Goed doorgedanst, rondjes gelopen Goed kunnen eten ook nog, gek genoeg. En nu trillen als een gek en behoorlijk chagrijnig, maar dat was te verwachten."
"Awakenings. Om 13.30 de eerste inderdaad en daarna twee keer bijgepakt. Kwam ik toch nog uit op 240mg in plaats van 80 Blij dat ik extra had meegenomen. Het werkte gewoon best snel uit, misschien door het bewegen? Dat gehang op festivals vind ik niks, voor mij niet dan. Thuis of bij vrienden kan ik ook hangen, al is daar wel minder te zien en natuurlijk is het sociaal leuker op een feest. Maar ik zat dus afgelopen weekend op een gegeven moment bij de rest supertevreden een beetje rond te koekeloeren toen ik dacht: daarvoor ben ik hier niet. Met lichte tegenzin toch wat gaan doen en dan pakt die speed dat ook wel weer op, is mijn ervaring. Ik gebruik trouwens capsules en heb geen ervaring met vloeitjes. En geen last van mijn maag gehad. Nergens last van gehad"