#1
Nou ik heb gisteren mijn diagnose gekregen, bij de psychiater.
Ik zou een vorm van autisme hebben, een lichte welliswaar.
Dus na 3 maand zoeken heb ik dan eindelijk een diagnose,
maar dan zeggen ze dat er geen enkel medicijn tegen bestaat,
wat een afknapper...
Maar met mijn ervaring weet ik wel dat ik na een MDMA-avondje toch een aantal weken van mijn ' autisme-symptomen' verlost ben.
Van een trekje cannabis wordt ik helemaal gek, en van speed en coke gewoon rustig zonder meer.
Zijn er hier nog mensen met autismespectrumstoornissen op dit forum?
ZO ja, heb je aanraders op gebied van drugs die positief werken bij autisme ( want naar het schijnt reageren mensen met autisme helemaal anders op middelen dan gewone mensen ).
Ik zou een vorm van autisme hebben, een lichte welliswaar.
Dus na 3 maand zoeken heb ik dan eindelijk een diagnose,
maar dan zeggen ze dat er geen enkel medicijn tegen bestaat,
wat een afknapper...
Maar met mijn ervaring weet ik wel dat ik na een MDMA-avondje toch een aantal weken van mijn ' autisme-symptomen' verlost ben.
Van een trekje cannabis wordt ik helemaal gek, en van speed en coke gewoon rustig zonder meer.
Zijn er hier nog mensen met autismespectrumstoornissen op dit forum?
ZO ja, heb je aanraders op gebied van drugs die positief werken bij autisme ( want naar het schijnt reageren mensen met autisme helemaal anders op middelen dan gewone mensen ).