Ben je van plan de tijd ertussen door te halen? Zoja, het kan pittiger zijn dan je denkt. Ik heb zelf 1x zo'n zelfde situatie meegemaakt en ik bleef tegen de 60 uur wakker. 2 losse festivals + afters en het was niet gemakkelijk. Ik was weet ik veel niet hoe blij toen ik mijn bed aanraakte op de intussen aangebroken 3e middag.Hi allemaal,
Binnenkort heb ik 2 festivals achter elkaar, 1 vrijdagnacht en de andere die zaterdagnacht daarna. Nou wil ik de ene nacht 4f gecombineerd met xtc gebruiken en de andere nacht speed, maar ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met 2 dagen achter elkaar drugs gebruiken (en hoe dat dan bevallen is)? En dan zeker de combinatie die ik van plan ben? Of kunnen we beter 1 nacht alcohol drinken en de andere nacht drugs gebruiken? En ja ik ben me er zeer van bewust dat het heel slecht voor je is enzo, dus daar hoeven mensen geen opmerkingen over te maken, ik vraag alleen om advies.
Bedankt alvast!![]()
Als je het doet, dan ga je in ieder geval niet ver komen met XTC & 4F. Je weet dat dit beiden dezelfde effecten geven en ook niet tegelijk gebruikt mag worden? Als je dit gebruikt, gebruik dan alleen XTC en dit als eerste. Speed zal uiteindelijk toch gaan overheersen waardoor je wakker blijft. Neem je het omgekeerd in, dan zal je echt weinig gaan voelen van de werking van XTC. Speed overheerst snel, dus dat is eigenlijk zonde van de mdma. (:
Waar je ook last van krijgen is de dip na het gebruik van alleen XTC dat dan verlengd gaat worden door de pep. Vooral het strak staan, het hebben van gespannen spieren en kaken is iets wat zeker voorkomt. Je enthousiasme straalt dan niet echt van je gezicht af. 'T is niet vervelend, maar wel gewoon anders. Je beseft goed dat je dan al lang wakker bent, alle energie is er al uit en je bent amper bijgekomen.
Het 2e feestje zou zo ook flink kunnen tegenvallen omdat je vol lof was over de eerste gezien je fris en fruitig was. Verder heb ik zelf last gehad van wat stemmingswisselingen en wisselende interesses betreft muziek. De muziek waar ik van hou, hardcore, was toen op een gegeven moment na 45 uur helemaal kut. Ik gebruikte bij beiden festivals speed, ik kwam er goed mee door, maar niet die 60 uur snuivend.
Om het nog een beetje kort te houden; hoe langer je wakker blijft -> des te meer negatieve bijwerkingen. Kater is sowieso dan voelbaar erger en heftiger. Beste is naar mijn mening om de 1e dag nuchter te gaan, licht aan de drank (paar biertjes) of aan de 2-CB met daarna een slaappauze. En de volgende dag aan de pep. Als je beiden dagen toch gaat doorhalen, verwacht ik wel een trip report.