Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring met 2 dagen drugs achter elkaar?

Iemand ervaring met 2 dagen drugs achter elkaar?

18 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RonneponLid
01-01-2024, 00:00
#1
Net 3 weken iedere dag minstens 1 slam mefedrone met keta gehad. Nu 48 uur gestopt, en komend weekend weg zonder drugs. Dat stoppen gaat prima - maar dat was je vraag niet.
Niet te veel - hoe hoger de berg, hoe dieper het dal. Als je dat een beetje in de hand houdt dan put meerdere dagen gebruik natuurlijk je lichaam uit, maar met gezond verstand (haha, ik hoor het hoongelach wel) niet overdoseren en dan komt dat ook goed. Stapelen van verschillende uppers is minder controleerbaar en levert onverwachte effecten op is mijn ervaring. Liever dezelfde troep blijven doorgebruiken; dus gewoon xtc, bijvoorbeeld. Mefedrone bovenop XTC doe ik in ieder geval níet weer.
Enfin - na het weekend heb je zeker een kater, maar zorg dat je weekend gewoon heel erg lollig wordt!
n
ninjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar 1 soort gebruiken is meestal wel het fijnst tenzij je klaar bent met festival en gaat afteren maar als ik los ga doe ik ook alles Door elkaar en een beetje slaap maakt je wel brakker maar de drugs pept je wel weer op geen probleem daar.. maar ik zou gewoon Door gaan en wakker blijven bij begin ik pas paranoia en stemmen te horen op dag 3 of 4 achter elkaar wakker blijven en dat is eigenlijk met pep of sos 4f geen ervaring mee maar gehoord dat het op pep lijkt.. pep in combi met mdma a.k.a extc haalt bij het probleem weg alleen voel bijna nix meer van de mdma op dag 4 blijft lekker maar niet zo als dag 1 maar weet wel wat er in je pillen zit.. veel plezier May the force be with u
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wij halen na techno feestjes vaak 2 dagen door. Geen probleem. Gebruiken MDMA, keta, GHB en van alles en nog wat :upsidedown:

Wat belangerijk is Is dat je blijft eten hoe moeilijk dat ook is. Fruit kan altijd bananen zijn heel erg goed. Af en toe op een after ff op bed liggen. Water drinken. Dan is het allemaal harstike leuk.

Vind dat de leukste feesten 2 dagen los en een super lange after.

Ook voordat je begint met feesten zorg dat je lekker hebt gegeten. Dan zou je niet zo snel problemen ondervinden.
n
ninjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga dit weekend proberen maar hoelang ken je lsd uitrekken? Heb vandaag gehaald voor me verjaardag en heb alle schuurtjes er af schuur en dacht probeer et dan weet meteen of ik niet genaaid ben.. dat is 4 uur geleden moet over 2 uur naar ggz maar fuck dat maar is al donderdag en wou eigenlijk van zaterdag tot zondag mss maandag en wou vandaag en morgen paar uurtjes werk gym en Netflix pakken als ik straks na ggz ga slapen voel ik zaterdag dan wel wat?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt eraan hoeveel ug je neemt. Meeste trips duren 12 uur lang en dat is naar mijn mening lang genoeg. Mijn ogen worden dik en erg moe door dat ze zoveel te verwerken krijgen.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHB COCAINE EN veel koffie is je best Friend...Zorg ervoor dat Diazepam+Temazepam in huis hebt,voor de heel week! ... Geen kater gegarandeerd. En gemist uurtjes in halen! Het raar was toen ik keer 4 dagen op was. Heb geen eens meer door hoe moe je bent en moest verplicht aan de NOOD Rem trekken. Het kwam misschien ook door het mooi weer. Ik heb voor het slapen gaan avond 50Mg Diazepam + 2x 20 Temazepam genomen dagen erna. Wel 3-4 dagen 16-17 uur geslapen.
Goed eten jezelf goed verwennen. Lekker sauna's pakken filmpje kijken. Is mainfactor. Na 4 dagen helemaal bij getrokken nergens last van gehad van een kater of depri gevoel. Zorg er wel voor dat je rond 17:00 in middag opstaat
en weer rond 23:00-24:00 gaat slapen anders is heel Ritme verkloot!

Succes X
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zodra de zon opkomt is de sfeer voor mij eigenlijk altijd al weg...

Gewoon de drankjes en de volgense dag lekker hard gaan lijkt mij persoonlijk een beter plan! Maar dat verschilt ook weer per persoon.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mm, 2 dagen achter elkaar.

Lang alleen in het weekend 1x coke en soms twee dagen achter elkaar.

Uitglijders, niet voor herhaling vatbaar:
10 maanden lang elke dag oxy
5 dagen achter elkaar keta
5 dagen achter elkaar 3-MeO-PCP
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#9
KetaKech zei:
Zodra de zon opkomt is de sfeer voor mij eigenlijk altijd al weg...

Gewoon de drankjes en de volgense dag lekker hard gaan lijkt mij persoonlijk een beter plan! Maar dat verschilt ook weer per persoon.
Klik om te vergroten...

Dit idd!
Al moet je natuurlijk niet te veel drank doen want dan ben je echt waardeloos de volgende dag. Of niet... dan heb je gewoon veel geluk haha.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
XTC en 4fa mag je idd niet combineren.
Ik ben afgelopen zomer naar festival Dour geweest, wat 5 dagen duurde. De eerste avond alleen alcohol, 2e avond mdma, de dagen erna speed en keta. Die 2 laatste wel in mindere mate dan normaal. Ik sliep gemiddeld 4 uur per nacht op de camping.

Ik ben erna meer dan een week depressief geweest en zo moe dat ik 2 weken moest bijkomen.

Je kunt het doen, ook al is het niet het verstandigste. Zorg dat je tussen de 2 festivals wel geslapen hebt. Hou rekening met een dikke kater en regel een paar dagen vrij erna. Veel plezier!
D
DjenxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had afgelopen week 2 dagen achter elkaar Xtc gedaan, de eerst dag was - na 9 maanden niks gehad te hebben - geweldig waardoor ik dacht van "ja boeie ik ga gwn nog een keer"

Nou... Ik kan jou garanderen dat als je van plan was om 2 dagen achter elkaar xtc te doen dan je beter 1 dag nuchter kan gaan.
Ik voelde me echt zo fk kut/brak(ik heb heel vaak xtc gedaan maar nog nooit zooo brak gevoeld) het leek net alsof ik een "try not to suicide" challenge aan het doen was...

Verder is de 2e dag ook niet meer zo heel speciaal ofzo. Ik ben echt verslaafd aan xtc ookal kan dat niet, wacht, dan zou ik eerder verslaafd zijn aan serotonine!

Wie houd nou niet van xtc, te lekker gwn.
w
wonderaliceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pff ik kan me er niks bij voorstellen. Ik ben na 1 dag/nacht doorhalen al zo kapot. Moet er niet aan denken om er nog een dag aan vast te plakken... afteren is leuk, maar maximaal rond een uur of 10 volgende dag gaat bij mij echt het licht uit! Ik hallucineer dan vaak ook al wat van vermoeidheid, ik luister dan graag naar mn lichaam en geef me eraan over. Toch doorgaan zou me ook weinig plezier meer opleveren denk ik....

Ik zou je niet aanraden om dit continu onder invloed van stimulanten te doen, pak sws ook rust tussendoor en blijf goed en gezond eten!
w
wonderaliceLid
01-01-2024, 00:00
#13
KetaKech zei:
Zodra de zon opkomt is de sfeer voor mij eigenlijk altijd al weg...QUOTE dit heb ik dus ook! Verschrikkelijk om de “normale” wereld weer op gang te zien komen

Gewoon de drankjes en de volgense dag lekker hard gaan lijkt mij persoonlijk een beter plan! Maar dat verschilt ook weer per persoon.[/]
Klik om te vergroten...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#14
KetaKech zei:
Zodra de zon opkomt is de sfeer voor mij eigenlijk altijd al weg...

Gewoon de drankjes en de volgense dag lekker hard gaan lijkt mij persoonlijk een beter plan! Maar dat verschilt ook weer per persoon.
Klik om te vergroten...
OverdriveO zei:
Dit idd!
Klik om te vergroten...

Daar wil ik nog op inhaken. Dat heeft echt met je mindset te maken.
Als wij naar een festival zijn geweest en daarna gaan afteren gaan we juist s'ochtens buiten zitten en genieten van de zonsopgang.
En dan de energy van de zon op ons nemen. Op de after zijn we dan b.v. met zijn 10e en hebben we altijd een dj set en er word constand gedraaid (techno) en iedereen heeft wel een moment dat je even een tijdje op bed ligt of op de bank samen. En zoals ik eerder zei een beetje fruit eten en vis.
De hele dag door.
De een is weer ff actief terwijl de ander half ligt te slapen.
Iedereen pakt op een gegeven moment een douche.
Dan gaan we s'avonds door naar een technoclub en vanaf daar weer door terug naar het huis waar we afteren.
En dan is het luieren tot iedereen op een gegeven moment naar huis gaat.

Dit zijn de leukste weekenden maar je moet je drugs goed verdelen. De MDMA moet op een gegeven moment op een lage dosis en dan is keta het meest aanwezig. En dan kan je daarna door op de GHB.

Ik veel van deze tijden gehad.
Nooit meer naar huis :hamsterface:
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik lul maar wat zei:
Daar wil ik nog op inhaken. Dat heeft echt met je mindset te maken.
Als wij naar een festival zijn geweest en daarna gaan afteren gaan we juist s'ochtens buiten zitten en genieten van de zonsopgang.
En dan de energy van de zon op ons nemen. Op de after zijn we dan b.v. met zijn 10e en hebben we altijd een dj set en er word constand gedraaid (techno) en iedereen heeft wel een moment dat je even een tijdje op bed ligt of op de bank samen. En zoals ik eerder zei een beetje fruit eten en vis.
De hele dag door.
De een is weer ff actief terwijl de ander half ligt te slapen.
Iedereen pakt op een gegeven moment een douche.
Dan gaan we s'avonds door naar een technoclub en vanaf daar weer door terug naar het huis waar we afteren.
En dan is het luieren tot iedereen op een gegeven moment naar huis gaat.

Dit zijn de leukste weekenden maar je moet je drugs goed verdelen. De MDMA moet op een gegeven moment op een lage dosis en dan is keta het meest aanwezig. En dan kan je daarna door op de GHB.

Ik veel van deze tijden gehad.
Nooit meer naar huis :hamsterface:
Klik om te vergroten...

Lijkt mij persoonlijk niet opwegen tegen de kater en hoogstwaarschijnlijke neurotoxiciteit die je daar van krijgt.

Daarna ben ik na een nachtje M ook al zo vaag dat GHB of keta erbij me te vaag zal maken om normaal te kunnen functioneren. Het is dan ook niet meer echt het love gevoel lijkt me, dat is juist het enige waarvoor ik MDMA echt zal gebruiken.

Maar ik wil wel geloven dat de sfeer nog erg gezellig is ahahaha.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben 1keer naar een freeparty in wallonie geweest een stampje van 60uren aan 1stuk op de pep het enige waar ik last van had was men rug dus ging ik wat stampen en zitten. Heb wel en 4flessen water van 1.5liter gedronken want het schuim was niet uit te houden wat ik wel kan meegeven mixen is iets dat je beterd vermijd heb mensen zien ondergaan.. en moest je toch mixen beter pep met bv wat keta erbij dan pep en alcohol is een groot verschil in veel gevallen een 70% ong loopt de kombinatie slecht af maar ik geloof niet in verslavingen etc als je u eigen lichaam kent weet je u grenzen zijn en altijd in u achterhoofd houd dat de kans er is dat je stash op is en die moment beslist de verslaving beter gwn een 2weken ertussen laten kan u lichaam rusten ook na 2of3 of meer dagen stash op= eerst goed denken of je de juiste beslissing neemt maar dan zijn er ook mensen zoals mij bv die geen afkick hebben toch niet van pep de rest wel & iets wat voormij ook altijd goed helpt is na een festival thuiskomen jke roken rustig gaan slapen de kans is groot als je opstaat dat je kater minder is dat hangt van de persoon af
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lindaterhoeven zei:
Hi allemaal,


Binnenkort heb ik 2 festivals achter elkaar, 1 vrijdagnacht en de andere die zaterdagnacht daarna. Nou wil ik de ene nacht 4f gecombineerd met xtc gebruiken en de andere nacht speed, maar ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met 2 dagen achter elkaar drugs gebruiken (en hoe dat dan bevallen is)? En dan zeker de combinatie die ik van plan ben? Of kunnen we beter 1 nacht alcohol drinken en de andere nacht drugs gebruiken? En ja ik ben me er zeer van bewust dat het heel slecht voor je is enzo, dus daar hoeven mensen geen opmerkingen over te maken, ik vraag alleen om advies.


Bedankt alvast! :)
Klik om te vergroten...
Ben je van plan de tijd ertussen door te halen? Zoja, het kan pittiger zijn dan je denkt. Ik heb zelf 1x zo'n zelfde situatie meegemaakt en ik bleef tegen de 60 uur wakker. 2 losse festivals + afters en het was niet gemakkelijk. Ik was weet ik veel niet hoe blij toen ik mijn bed aanraakte op de intussen aangebroken 3e middag.

Als je het doet, dan ga je in ieder geval niet ver komen met XTC & 4F. Je weet dat dit beiden dezelfde effecten geven en ook niet tegelijk gebruikt mag worden? Als je dit gebruikt, gebruik dan alleen XTC en dit als eerste. Speed zal uiteindelijk toch gaan overheersen waardoor je wakker blijft. Neem je het omgekeerd in, dan zal je echt weinig gaan voelen van de werking van XTC. Speed overheerst snel, dus dat is eigenlijk zonde van de mdma. (:

Waar je ook last van krijgen is de dip na het gebruik van alleen XTC dat dan verlengd gaat worden door de pep. Vooral het strak staan, het hebben van gespannen spieren en kaken is iets wat zeker voorkomt. Je enthousiasme straalt dan niet echt van je gezicht af. 'T is niet vervelend, maar wel gewoon anders. Je beseft goed dat je dan al lang wakker bent, alle energie is er al uit en je bent amper bijgekomen.

Het 2e feestje zou zo ook flink kunnen tegenvallen omdat je vol lof was over de eerste gezien je fris en fruitig was. Verder heb ik zelf last gehad van wat stemmingswisselingen en wisselende interesses betreft muziek. De muziek waar ik van hou, hardcore, was toen op een gegeven moment na 45 uur helemaal kut. Ik gebruikte bij beiden festivals speed, ik kwam er goed mee door, maar niet die 60 uur snuivend.

Om het nog een beetje kort te houden; hoe langer je wakker blijft -> des te meer negatieve bijwerkingen. Kater is sowieso dan voelbaar erger en heftiger. Beste is naar mijn mening om de 1e dag nuchter te gaan, licht aan de drank (paar biertjes) of aan de 2-CB met daarna een slaappauze. En de volgende dag aan de pep. Als je beiden dagen toch gaat doorhalen, verwacht ik wel een trip report. :mrgreen:
L
LindaterhoevenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hi allemaal,


Binnenkort heb ik 2 festivals achter elkaar, 1 vrijdagnacht en de andere die zaterdagnacht daarna. Nou wil ik de ene nacht 4f gecombineerd met xtc gebruiken en de andere nacht speed, maar ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met 2 dagen achter elkaar drugs gebruiken (en hoe dat dan bevallen is)? En dan zeker de combinatie die ik van plan ben? Of kunnen we beter 1 nacht alcohol drinken en de andere nacht drugs gebruiken? En ja ik ben me er zeer van bewust dat het heel slecht voor je is enzo, dus daar hoeven mensen geen opmerkingen over te maken, ik vraag alleen om advies.


Bedankt alvast! :)
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
2 dagen achter elkaar drugs maakt me brak en ongelukkig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."