Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lol, ik zou liever deze MDMA / MDA pakke I.P.V aleen MDMA pillen maar oké... Also, wist je dat van MDMA x% word omgezet in MDA? Dus opzich hoef je je nergens zorgen over te maken, tenzij je niet van trippen houd"
"Ik heb ook iets vervelends meegemaakt M.B.T pep. Ik had een keer 10 gr pep gehaald bij een maat van mij. Hier ging ik al de fout in... Ik was toen 1 WEEK wakker gebleven en had ook weinig tot niks gegeten. It's safe to say dat ik hier een best hevige Psychose aan heb over gehouden Het was serieus niet mijn bedoeling Om een week wakker te blijven, maar Ik werd er gwn 'ingezogen'..... Nu, precies 2 jaartjes verder Heb ik er nog steeds last van... Niet van de psychose, maar eigenlijk Meer van wat die psychose met mij dee En jullie zouden jezelf nu wel afvragen, Wat had je meegemaakt in je psychose? Denk aan dingen zoals: 1. Denken dat ik dood zou gaan 2. Denken dat mijn moeder degene was Die ervoor had gezorgd dat ik dood ging 3. Hevige hallucinaties (en ik bedoel dan echt hevige) 4. Op de terugweg, van oma naar mama overal op de grond zakjes speed zien liggen (lopend) 5. Dat ik met m'n handen langs mijn hoofd zat te waaien omdat ik insecten zag 6. Niet naar buiten durfen te gaan omdat ik blijkbaar dacht dat iemand mij wou Vermoorden best wel heftig.... Over de 'piek' van mijn psychose zit een heel lang verhaal achter, dit is ook het moment dat ik geen realiteitsbesef had. Als jullie dat willen lezen, zal ik er wel De moeite voor willen doen om mijn Verhaal met jullie te delen Nou, dat wassie dan weer. Ik ga NOOIT meer pep gebruiken Geloof mij maar Ik had voor mijn psychose wel eens gelezen Over "het gevoel van doodgaan" Ik dacht toen bij mijzelf dat dat niet kon?!? Maar geloof me, als je 7 dagen wakker van de pep bent, is dit serieus mogelijk! Gr, Djenx"
"Had afgelopen week 2 dagen achter elkaar Xtc gedaan, de eerst dag was - na 9 maanden niks gehad te hebben - geweldig waardoor ik dacht van "ja boeie ik ga gwn nog een keer" Nou... Ik kan jou garanderen dat als je van plan was om 2 dagen achter elkaar xtc te doen dan je beter 1 dag nuchter kan gaan. Ik voelde me echt zo fk kut/brak(ik heb heel vaak xtc gedaan maar nog nooit zooo brak gevoeld) het leek net alsof ik een "try not to suicide" challenge aan het doen was... Verder is de 2e dag ook niet meer zo heel speciaal ofzo. Ik ben echt verslaafd aan xtc ookal kan dat niet, wacht, dan zou ik eerder verslaafd zijn aan serotonine! Wie houd nou niet van xtc, te lekker gwn."