Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, Binnenkort heb ik 2 festivals achter elkaar, 1 vrijdagnacht en de andere die zaterdagnacht daarna. Nou wil ik de ene nacht 4f gecombineerd met xtc gebruiken en de andere nacht speed, maar ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met 2 dagen achter elkaar drugs gebruiken (en hoe dat dan bevallen is)? En dan zeker de combinatie die ik van plan ben? Of kunnen we beter 1 nacht alcohol drinken en de andere nacht drugs gebruiken? En ja ik ben me er zeer van bewust dat het heel slecht voor je is enzo, dus daar hoeven mensen geen opmerkingen over te maken, ik vraag alleen om advies. Bedankt alvast!"
"Hoi allemaal, Sinds een jaartje of anderhalf gebruik ik xtc alleen ga ik er niet zo lekker op. Ik zal even beschrijven hoe het gaat op een gemiddeld festival: Ik begin meestal met iets meer dan een kwartje (ik ben een lange meid van bijna 1.90), voel me super goed enzo, neem ong. 2 uur later een kwartje bij en dan begint het. Ik begin me dan altijd kut te voelen, ik word altijd heel erg misselijk en uiteindelijk moet ik ook altijd meerdere keren overgeven. Nadat ik meerdere keren heb overgegeven voel ik me zo ontzettend beroerd, zo erg dat ik ook niet meer kan bijnemen (alleen de gedachten van nog een kwartje doorslikken maakt me op dat moment helemaal ziek): ik heb het dan heel erg koud, ga rillen, word moe en wil alleen maar zitten en voel me dan gewoon heel down ofzo, maar vind zitten wel heel lekker en fijn. Ik kom dan ook altijd in een zitkick waar ik echt niet meer uit kom/wil. Tegen de tijd dat het zover is ben ik ook altijd weer zo goed als nuchter (logisch natuurlijk) en ben ik echt alles behalve aan het trippen. Nou ben ik dus laatst begonnen met 4f gebruiken omdat het met xtc gewoon simpelweg steeds fout gaat, maar ik ben toch een beetje bang geworden door al die horrorverhalen over 4f. Daarnaast neem ik na 4f altijd heel rustig xtc bij, maar ook dan word ik weer ontzettend misselijk. Nou is mijn vraag of meer mensen dit hebben? En of er mensen zijn die weten waardoor ik deze ervaring heb met xtc en wat ik er het beste tegen kan doen? Ik wil namelijk eigenlijk wel het liefste x gebruiken maar op de manier hoe het nu steeds gaat is het geen doen, ik ben altijd degene die om 8/9 uur savonds naar huis gaat... Alvast bedankt jongens!"