#1
Ik heb ondertussen al redelijk wat Psychdelica gebruikt . Eerste keer was zo'n 100ug lsd met hele lichte visuals. Daarna 20,9mg 2-ce, redelijk visueel (niks heftigs/donker overigens) maar prima te handelen. +-30mg 2cb icm 6-apb op een feest, hier en daar nog een aantal keer 2cb. Reeds gecandyflipt op een feest met 150ug 1p-lsd, leuk maar ook prima te handelen. Truffels een keer geprobeerd maar dat braakte ik helaas allemaal uit waardoor het amper effect had. DMT heb ik weten te bemachtigen, nog niet extreem veel succes mee gehad op wat visuals (vooral CEV) na, niks mentaals. Met DMT ga ik zeker nog verder experimenteren, maar dat komt nog wel.
Ik ben niet zozeer op zoek naar het mentale aspect van trippen. Vooral visuals en vage dingen zien vind ik leuk. Iets in de richting van deliriants (ga ik niet doen, wil niet compleet de realiteit zijn, maar zoek wel stevige hallucinaties/visuals).
Dus de vraag, what's next? 2-ci staat nog hoog op m'n verlanglijstje. Volgens vrienden moet dit geniaal zijn icm 4fa, maar lijkt helaas onvindbaar.
Ik ben niet zozeer op zoek naar het mentale aspect van trippen. Vooral visuals en vage dingen zien vind ik leuk. Iets in de richting van deliriants (ga ik niet doen, wil niet compleet de realiteit zijn, maar zoek wel stevige hallucinaties/visuals).
Dus de vraag, what's next? 2-ci staat nog hoog op m'n verlanglijstje. Volgens vrienden moet dit geniaal zijn icm 4fa, maar lijkt helaas onvindbaar.