Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsychedelica, what's next?

Psychedelica, what's next?

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Oplossen in vloeistof is wel mogelijk maar ik heb het zelf nog nooit gedaan. Ik loop altijd met een nagelschaartje kleine stukjes van zo'n zegel af te prutsen... :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Hehe me too.

Te lui om dat allemaal uit te zoeken :sweatsmile:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoxyz zei:
Alright dan ga ik denk ik voor zo'n 200ug volgende keer, wanneer geen idee. Denk dit weekend wel een DMT tripje proberen te maken.
Klik om te vergroten...
Een beetje vent neemt 400ug en loopt een donker bos in. ^^
Hoxyz zei:
Is oplossen in een vloeistof een idee?
Klik om te vergroten...
Blottertje een paar uur in water is genoeg om (1P-)LSD volumetrisch te kunnen doseren dus dat kan een optie wezen. LSD opgelost in water zal echter wel relatief snel potentie verliezen.
Hoxyz zei:
Ik kan in principe overal aan komen, alleen dmt was een helse zoektocht.
Klik om te vergroten...
De meeste mensen met interesse naar DMT extraheren deze zelf. Gewoon wat Mimosa Hostilis en Nafta online bestellen, kind kan de was doen. Zonder NaOH toe te passen wordt het extract 'slechts' zo'n 70% zuiver maar dat is al voldoende om er een fatsoenlijk tripje uit te halen.
Hoxyz zei:
Ik zou bijvoorbeeld best wel eens ayahuasca willen doen om te kijken wat voor “antwoorden” daar uit komen.
Klik om te vergroten...
Mensen hebben altijd een vrij romantisch beeld bij Ayahuasca, mijn persoonlijke interesse is altijd al vrij nihil geweest. Ik betwijfel oprecht dat Ayahusca veel te bieden heeft bovenop DMT. Het doet mij te veel denken aan mensen die specifiek LSD moeten hebben omdat als ze een prodrug nemen ze niet kunnen meepraten met de massa.

Wanneer ik stevig wil trippen voeg ik een dissociatief toe aan mijn psychedelica trip. Van wat je beschrijft kun je denk ik nog wel wat marge halen uit psychedelica op zichzelf maar het kan een optie wezen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoxyz zei:
Wat zou de vervanger voor NaOH zijn? Of wordt de stap dan helemaal overgeslagen?
Klik om te vergroten...
Dan sla je die stap geheel over. NaOH vervangen gaat lastig omdat die zich specifiek richt op aromatische verbindingen.
Hoxyz zei:
Hoop nog altijd een keer 2c-i tegen te komen :grin:
Klik om te vergroten...
2C-I heb ik ervaring mee maar al heel lang niet meer tegen gekomen. Op een gegeven moment heb ik een paar gram 25I-NBOMe gekocht. Dat is plat vertaald een paar duizend doseringen van een meer potente analoog op 2C-I.

2C-I lijkt heel veel op 2C-B, bijna zelfde potentie in gewicht en duratie ook. 2C-I legt meer nadruk op kleur waar 2C-B meer nadruk legt op geometrische patronen. 2C-E krijg je wel een sterkere mindfuck van aangezien je aangeeft dat de nadruk op intensiteit ligt. 2C-B en 2C-I zou ik wat meer beschrijven als sociale pret psychedelica. Ook erg leuk en vallen op hogere doseringen ook nog wel te respecteren, maar relatief bekeken in ieder geval.
Hoxyz zei:
Een dissociatief ga ik onthouden, maar gok dat wanneer ik dat doe ik het eerst eens met een simpele 2cb trip zou testen in plaats van een wat sterker middel.
Klik om te vergroten...
Ohja, als je daar 2C-E overheen snuift staat je alsnog wel wat te wachten hoor. :')
Persoonlijk bevalt de combinatie dissociatieven met psychedelische phenylethylamines ook beter. Wanneer ik een dissociatief tegelijkertijd combineer met een tryptamine (of NBOMe) schiet dit gevoelsmatig al snel door naar een half coma. 2C-B met een dissociatief is wel een van mijn favoriete combinaties.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Jmths Wat voegen dissociatieven dan precies toe aan een psychedelische trip? Dat het intenser zal worden snap ik, maar in welk opzicht? Geeft het ook meer inzichten bijvoorbeeld, of spirituele ervaringen, of je ga dan toch vooral gewoon heel hard naar de klote vanuit louter een recreatieve intentie?
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Dan sla je die stap geheel over. NaOH vervangen gaat lastig omdat die zich specifiek richt op aromatische verbindingen.

2C-I heb ik ervaring mee maar al heel lang niet meer tegen gekomen. Op een gegeven moment heb ik een paar gram 25I-NBOMe gekocht. Dat is plat vertaald een paar duizend doseringen van een meer potente analoog op 2C-I.

2C-I lijkt heel veel op 2C-B, bijna zelfde potentie in gewicht en duratie ook. 2C-I legt meer nadruk op kleur waar 2C-B meer nadruk legt op geometrische patronen. 2C-E krijg je wel een sterkere mindfuck van aangezien je aangeeft dat de nadruk op intensiteit ligt. 2C-B en 2C-I zou ik wat meer beschrijven als sociale pret psychedelica. Ook erg leuk en vallen op hogere doseringen ook nog wel te respecteren, maar relatief bekeken in ieder geval.

Ohja, als je daar 2C-E overheen snuift staat je alsnog wel wat te wachten hoor. :')
Persoonlijk bevalt de combinatie dissociatieven met psychedelische phenylethylamines ook beter. Wanneer ik een dissociatief tegelijkertijd combineer met een tryptamine (of NBOMe) schiet dit gevoelsmatig al snel door naar een half coma. 2C-B met een dissociatief is wel een van mijn favoriete combinaties.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat 2C-I wel iets sterker was dan 2C-B, ik was vooral benieuwd naar de combinatie van 2C-I met 4FA, vrienden van me hebben daar vroeger gouden tijden van beleefd op feesten. Maar ik ben niet actief op zoek, her en der heb ik wel eens wat aangeboden gezien op het darkweb, maar na tweemaal opgelicht te zijn met het bestellen van DMT via het darkweb ben ik wat sceptisch geworden, al helemaal met zo'n exotische stof zoals 2C-I.

Dat 2C-B zich goed leent voor sociale activiteiten ben ik wel achter. De eerste keer 2C-B Was 30mg + 160mg 6-APB op een techno festival, was redelijk hard maar prima te handelen. Geen mindfucks, goeie tijd gehad. Daarna her en der nog wel eens 2C-B only op een feest gedaan. 2C-E heb ik een keer gedaan en dat was in een thuis setting, erg leuk en veel visuals maar dat zou ik inderdaad niet zo snel op een feest doen. Ik kan me voorstellen dat wanneer je 2C-E redelijk hoog doseert (>20mg) + een dissociatief je een flink vage trip kan krijgen.

NBOMe's heb ik geen ervaring mee en ook nog niet zoveel onderzoek naar gedaan. Hoe onderscheidt zich dit tot de ander gangbare middelen?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psilocyloner zei:
Geeft het ook meer inzichten bijvoorbeeld, of spirituele ervaringen, of je ga dan toch vooral gewoon heel hard naar de klote vanuit louter een recreatieve intentie?
Klik om te vergroten...
De inzichtelijke of spirituele intensiteit van de combinatie durf ik zo niet te benoemen, maar intensiteit staat niet altijd gelijk aan wijsheid gok ik. :')
Maar satire terzijde, ik kreeg het gevoel tussen de zinnen door te lezen dat Hoxyz een stukje intensiteit zoekt. Mensen zijn vrij om daarover te denken wat ze willen. Ik denk echter dat er vroeg of laat grenzen verlegd gaan worden. Het combineren van was niet mijn eerste suggestie maar waar TS verder op in ging. Ik ga er vanuit dat mensen in staat zijn hun eigen keuzes te maken en verantwoordelijk zijn voor hun eigen handelen. Maar de vraag die je stelt vind ik niet onterecht.
Psilocyloner zei:
of je ga dan toch vooral gewoon heel hard naar de klote vanuit louter een recreatieve intentie?
Klik om te vergroten...
Een 'voordeel' van dissociatieven ten opzichte van psychedelica is dat ze zich beter lenen voor dagelijks gebruik natuurlijk. Je gaat er dus fysiek minder snel van naar de klote maar daar zit eerder de keerzijde. Dissociatieven gebruik zal eerder in het ontwikkelen van 'een 3e oog' resulteren, of in ieder geval doen geloven in. :tongueout:

De mensen die ik gekend heb die de combinatie ervaren hadden omschreven deze wel als bijzonder in ieder geval. Ik denk dat de combinatie eventueel relatief snel in een ego dood kan resulteren, maar in hoeverre dat inhoudelijk meerwaarde heeft durf ik echt niet te zeggen. Een hole ervaring op een dissociatief is heel anders dan een hoge dosering psychedelica in ieder geval. Een hole ervaring ontneemt je alle fysieke sensaties. Het begrip holen komt dan ook letterlijk van het gevoel dat je door de grond heen valt (en vervolgens in open ruimte zweeft) zodra de effecten opkomen. Holen voelt aan als ultieme rust en gaat vaak gepaard met een hoog gehalte van acceptatie in de brede zin van het woord. Ik heb wel eens benoemd dat ik het jammer vind dat je van dissociatieven gebruik vrij nihilistisch kunt worden.

Wat dat betreft voelt psychedelica voor mij als een vrij sterk tegenovergestelde. Het vergroot eerder uit wat voor mij belangrijk is waar dissociatieven meer nadruk leggen op berusting waarbij ik van beiden geloof dat ze hier wel lange termijn invloed op kunnen hebben.

De combinatie voelt vrij letterlijk als een combinatie van beiden wat een zeer mooie synergy kan geven in de manier waarop de effecten samen komen. Psychedelische phenylethylamines in combinatie met tryptamines kan al een zeer mooie synergy geven maar voor psychedelica in combinatie met dissociatieven gaat dit nog wel meer op naar mijn ervaring.

De effecten stapelen dus exponentieel op wat al snel resulteert in 1+1=3. Dit heeft voor mij eens ongepland geresulteerd in een ego dood. En in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken ben je op moment van ego dood eerder een wild dier. Het is niet iets waar je als ongelukje aan wilt beginnen in ieder geval.
Dat dissociatieven en psychedelica elkaar exponentieel potentieren kan op bepaalde manier praktisch wezen. Je hebt minder nodig van beiden. Je kunt sterkere effecten op een kortere duratie bekomen. Daarnaast ontneemt een dissociatief ook veel fysieke ongemakken die kunnen samen gaan met psychedelica gebruik.

Maar het grote nadeel aan dissociatieven is ook wel benoemd. A. Shulgin was er altijd vrij stellig in dat dissociatieven geen therapeutische meerwaarde hebben omdat ze een te groot misbruik potentieel hebben. In het VICE interview met meneer die vrijwel alle RC dissociatieven heeft ontwikkelt werd dit nog eens benoemd en bevestigd. Als mensen iedere dag psychedelica konden gebruiken, dus als er minder tolerantievorming plaats zou vinden en de effecten als minder vermoeiend ervaren zouden worden. Dan zou psychedelica absoluut misbruikgevoelig wezen. En beide aspecten gaan op voor dissociatieven natuurlijk.

En daarbij komt ook wel het grootste nadeel aan de combinatie van psychedelica met dissociatieven kijken. Dissociatieven hebben niet alleen op zichzelf verslavingspotentieel. Maar je kunt met behulp van dissociatieven ook meer effecten uit psychedelica halen en fysieke ongemakken er mee ontnemen. In andere woorden, je voegt en verslavend element toe aan psychedelica die het normaal niet zou hebben. Ik heb mij in het verleden ook fel uitgesproken tegen het combineren van benzodiazepines met psychedelica om soortgelijke redenen.

Als je benzodiazepines combineert krijg je wel de euforie van psychedelica, je ontneemt de mogelijkheid op negatieve gevoelens / een bad trip, je ontneemt fysieke ongemakken zoals spierspanning, je ontneemt de sederende aspecten van benzodiazepines, je kunt beiden aanzienlijk hoger doseren en hiermee sterkere euforische effecten opwekken, je koppelt zeer sterke associaties aan beide middelen. Zodra je begint met het combineren van benzodiazepines met psychedelica is de kans zeer groot dat je op korte termijn een zeer aanzienlijke toename in benzodiazepine gebruik zult observeren.

Ik acht de risico's van dissociatieven aanzienlijk lager dan die van benzodiazepines maar ze zijn er zeker en in bepaalde context kunnen deze ook zeker ingrijpend wezen. Ik heb wel een verhaal gelezen van iemand die wat jaren eerder dan ik in de RC wereld actief was en door middel van MXE gebruik zijn studie door het toilet heeft gespoeld. Ik maakte vroeger wel eens grapjes over 'paddoprofeten', het risico dat je doorslaat op dissociatieven met een aanzienlijk groter misbruik potentieel is natuurlijk nog sterker aanwezig.

Hoxyz zei:
ik was vooral benieuwd naar de combinatie van 2C-I met 4FA
Klik om te vergroten...
Aja, ik heb 2C-B en 2C-D wel eens gecombineerd met 4-FA, combinatie met 2C-D staat een rapportje van online. Als ik een serotonine releaser neem combineer ik die toch wel vrij standaard met wat psychedelica.
Hoxyz zei:
NBOMe's heb ik geen ervaring mee en ook nog niet zoveel onderzoek naar gedaan. Hoe onderscheidt zich dit tot de ander gangbare middelen?
Klik om te vergroten...
Het zijn de 2C-X met een NBOMe groep aan de staart geplakt waardoor ze zo'n 15x meer potent in gewicht worden, submiligram potent meer precies. De NBOMes lijken plat uitgelegd vrij veel op hun 2C-X tegenpolen. Echter door aanzienlijk sterker agonisme lijken de NBOMes een aanzienlijk breder spectrum aan effecten te produceren. Veel mensen zullen wel stellen dat de NBOMes wel iets meer te bieden hebben ten opzichte van de 2C-X.

De NBOMes zijn echter ook vrij controversieel omdat er sterfgevallen rondom zijn gerapporteerd in het nieuws. De NBOMes hebben een minder solide veiligheidsprofiel dan bijvoorbeeld LSD en zijn gerapporteerd meer dodelijk te wezen op meer extreme doseringen. NBOMes werden korte tijd zeer goedkoop in poedervorm verkocht online en 2mg blotters (25B of 25C-NBOMe) zijn zelfs relatief veel voorkomend wat zich qua intensiteit grof toch wel vertaald naar zo'n 400mcg LSD. Al is sublinguaal doseren onbetrouwbaar en oraal doseren met NBOMes inactief. Er is destijds ook vrij massaal gerapporteerd dat NBOMes als LSD verkocht is.

De NBOMes zijn in verband met wetgeving moeilijk nog te vinden behalve dan op de Darknet. De NBOH series die vergelijkbaar zijn kunnen echter wel al langere tijd online (clearnet) teruggevonden worden. Van de NBOMes is bekend dat ze vaak een sterkere werking aangaan met andere psychoactieven vergeleken met meer traditionele psychedelica.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier nog een liefhebber van de combi psychedelica en disso's. Je trip gaat toch wel next level met een flinke waas, wat extra bodyload en de visuals krijgen ook nog een upgrade.

Dit alles vergt wel wat ervaring want kan wat overweldigend zijn. ALs je puur voor de inzichten gaat dan denk ik dat je beter geen disso's kan nemen bij je psychedelica, dan blijf je een stuk helderder denk ik zo. Desnoods verhoog je gewoon de dosering van het betreffende psychedelicumvoor meer diepgang dan.

Het heeft iets decadents, psychedelica met disso's combineren, je moet er van houden denk ik. Lekker over the top!
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jmths zei:
De inzichtelijke of spirituele intensiteit van de combinatie durf ik zo niet te benoemen, maar intensiteit staat niet altijd gelijk aan wijsheid gok ik. :')
Maar satire terzijde, ik kreeg het gevoel tussen de zinnen door te lezen dat Hoxyz een stukje intensiteit zoekt. Mensen zijn vrij om daarover te denken wat ze willen. Ik denk echter dat er vroeg of laat grenzen verlegd gaan worden. Het combineren van was niet mijn eerste suggestie maar waar TS verder op in ging. Ik ga er vanuit dat mensen in staat zijn hun eigen keuzes te maken en verantwoordelijk zijn voor hun eigen handelen. Maar de vraag die je stelt vind ik niet onterecht.

Een 'voordeel' van dissociatieven ten opzichte van psychedelica is dat ze zich beter lenen voor dagelijks gebruik natuurlijk. Je gaat er dus fysiek minder snel van naar de klote maar daar zit eerder de keerzijde. Dissociatieven gebruik zal eerder in het ontwikkelen van 'een 3e oog' resulteren, of in ieder geval doen geloven in. :tongueout:

De mensen die ik gekend heb die de combinatie ervaren hadden omschreven deze wel als bijzonder in ieder geval. Ik denk dat de combinatie eventueel relatief snel in een ego dood kan resulteren, maar in hoeverre dat inhoudelijk meerwaarde heeft durf ik echt niet te zeggen. Een hole ervaring op een dissociatief is heel anders dan een hoge dosering psychedelica in ieder geval. Een hole ervaring ontneemt je alle fysieke sensaties. Het begrip holen komt dan ook letterlijk van het gevoel dat je door de grond heen valt (en vervolgens in open ruimte zweeft) zodra de effecten opkomen. Holen voelt aan als ultieme rust en gaat vaak gepaard met een hoog gehalte van acceptatie in de brede zin van het woord. Ik heb wel eens benoemd dat ik het jammer vind dat je van dissociatieven gebruik vrij nihilistisch kunt worden.

Wat dat betreft voelt psychedelica voor mij als een vrij sterk tegenovergestelde. Het vergroot eerder uit wat voor mij belangrijk is waar dissociatieven meer nadruk leggen op berusting waarbij ik van beiden geloof dat ze hier wel lange termijn invloed op kunnen hebben.

De combinatie voelt vrij letterlijk als een combinatie van beiden wat een zeer mooie synergy kan geven in de manier waarop de effecten samen komen. Psychedelische phenylethylamines in combinatie met tryptamines kan al een zeer mooie synergy geven maar voor psychedelica in combinatie met dissociatieven gaat dit nog wel meer op naar mijn ervaring.

De effecten stapelen dus exponentieel op wat al snel resulteert in 1+1=3. Dit heeft voor mij eens ongepland geresulteerd in een ego dood. En in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken ben je op moment van ego dood eerder een wild dier. Het is niet iets waar je als ongelukje aan wilt beginnen in ieder geval.
Dat dissociatieven en psychedelica elkaar exponentieel potentieren kan op bepaalde manier ook praktisch wezen. Je hebt minder nodig van beiden. Maar je kunt sterkere effecten op een kortere duratie bekomen. Ook ontneemt een dissociatief veel fysieke ongemakken die kan samen gaan met psychedelica gebruik.

Maar het grote nadeel aan dissociatieven is ook wel benoemd. A. Shulgin was er altijd vrij stellig in dat dissociatieven geen therapeutische meerwaarde hebben omdat ze een te groot misbruik potentieel hebben. In het VICE interview met meneer die vrijwel alle RC dissociatieven heeft ontwikkelt werd dit nog benoemd en bevestigd. Als mensen iedere dag psychedelica konden gebruiken, dus als er minder tolerantievorming plaats zou vinden en de effecten als minder vermoeiend ervaren zouden worden. Dan zou psychedelica absoluut misbruikgevoelig wezen. En beide aspecten gaan op voor dissociatieven natuurlijk.

En daarbij komt ook wel het grootste nadeel aan de combinatie van psychedelica met dissociatieven kijken. Dissociatieven hebben niet alleen op zichzelf verslavingspotentieel. Maar je kunt met behulp van dissociatieven ook meer effecten uit psychedelica halen en fysieke ongemakken er mee ontnemen. In andere woorden, je voegt en verslavend element toe aan psychedelica die het normaal niet zou hebben. Ik heb mij in het verleden ook fel uitgesproken tegen het combineren van benzodiazepines met psychedelica.

Als je benzodiazepines combineert krijg je wel de euforie van psychedelica, je ontneemt de mogelijkheid op negatieve gevoelens / een bad trip, je ontneemt fysieke ongemakken zoals spierspanning, je ontneemt de sederende aspecten van benzodiazepines, je kunt beiden aanzienlijk hoger doseren en hiermee sterkere euforische effecten opwekken, je koppelt zeer sterke associaties aan beide middelen. Zodra je begint met het combineren van benzodiazepines met psychedelica is de kans zeer groot dat je op korte termijn een zeer aanzienlijke toename in benzodiazepine gebruik en tijdelijk ook psychedelica gebruik zult observeren.

Ik acht de risico's van dissociatieven aanzienlijk lager dan die van benzodiazepines maar ze zijn er zeker en in bepaalde context kunnen deze ook zeker ingrijpend wezen. Ik heb wel een verhaal gelezen van iemand die wat jaren eerder dan ik in de RC wereld actief was en door middel van MXE gebruik zijn studie door het toilet heeft gespoeld. Ik maakte vroeger ook grapjes over 'paddoprofeten', het risico dat je doorslaat op dissociatieven welke een aanzienlijk groter misbruik potentieel hebben is natuurlijk nog sterker aanwezig.


Aja, ik heb 2C-B en 2C-D wel eens gecombineerd met 4-FA, combinatie met 2C-D staat een rapportje van online. Als ik een serotonine releaser neem combineer ik die toch wel vrij standaard met wat psychedelica.

Het zijn de 2C-X met een NBOMe groep aan de staart geplakt waardoor ze zo'n 15x meer potent in gewicht worden, submiligram potent meer precies. De NBOMes lijken plat uitgelegd vrij veel op hun 2C-X tegenpolen. Echter door aanzienlijk sterker agonisme lijken de NBOMes een aanzienlijk breder spectrum aan effecten te produceren. Veel mensen zullen wel stellen dat de NBOMes wel iets meer te bieden hebben ten opzichte van de 2C-X.

De NBOMes zijn echter ook vrij controversieel omdat er sterfgevallen rondom zijn gerapporteerd in het nieuws. De NBOMes hebben een minder solide veiligheidsprofiel dan bijvoorbeeld LSD en zijn gerapporteerd meer dodelijk te wezen op meer extreme doseringen. NBOMes werden korte tijd zeer goedkoop in poedervorm verkocht online en 2mg blotters (25B of 25C-NBOMe) zijn zelfs relatief veel voorkomend wat zich qua intensiteit grof toch wel vertaald naar zo'n 400mcg LSD. Al is sublinguaal doseren onbetrouwbaar en oraal doseren met NBOMes inactief. Er is destijds ook vrij massaal gerapporteerd dat NBOMes als LSD verkocht is.

De NBOMes zijn in verband met wetgeving moeilijk nog te vinden behalve dan op de Darknet. De NBOH series die vergelijkbaar zijn kunnen echter wel al langere tijd online (clearnet) teruggevonden worden.
Klik om te vergroten...
Hoe vond je 2C-C en 2C-D? Ik ben eigenlijk ook nog wel op zoek op wat milderen tripmiddelen die ik "op een saaie zaterdagavond in m'n eentje kan doen". 2C-E en LSD Leent zicht daar niet echt voor imo doordat het te lang duurt. 2C-B zou uiteraard kunnen maar RC's zijn makkelijker toegankelijker.

Ik laat de NBOMe serie lekker achterwegen als ik het zo lees. Sowieso ben ik redelijk sceptisch over het darkweb geworden sinds ik daar twee keer gescammed ben en een hoop markets offline zijn gehaald, ook door de sterfgevallen.

En begrijp me niet verkeerd, ik vind visuals super tof. Maar als er wat mentaals bij komt kijken kan ik dat ook zeker appreciëren, ik ben alleen vrij nuchter van mezelf. Ik heb toevallig nog 500mg MXE liggen, wie weet leent dat tegen die tijd zich daar voor :grin:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben wel fan van NBOMEs, als je het niet al te gek maakt dan zijn die echt wel veilig hoor. En dat betekent dus geen 2mg blotters maar sprays van 75-150ug, en daarmee kan je zonder enig risico tot de mg gaan desnoods. Leuke interactie ook met LSD.
Je hoeft er niet het darkweb voor op, een aantal varianten zijn nog gemakkelijk aan te komen legaal via vendors en duur zijn die ook al niet.

Ik heb nog wat 25i en 25c, en waarschijnlijk wordt er binnenkort wat 25e aan de stash toegevoegd.
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
Ik ben wel fan van NBOMEs, als je het niet al te gek maakt dan zijn die echt wel veilig hoor. En dat betekent dus geen 2mg blotters maar sprays van 75-150ug, en daarmee kan je zonder enig risico tot de mg gaan desnoods. Leuke interactie ook met LSD.
Je hoeft er niet het darkweb voor op, een aantal varianten zijn nog gemakkelijk aan te komen legaal via vendors en duur zijn die ook al niet.
Klik om te vergroten...
Ah, heb ook niet heel hard gezocht. Ik ga eens even googlen dan. RIP the good old SI vendor, die had letterlijk alles voor m'n gevoel.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoxyz zei:
RIP the good old SI vendor, die had letterlijk alles voor m'n gevoel.
Klik om te vergroten...
Die had ook 25D-NBOMe en 25N-NBOMe en die heb ik dan weer niet. #kutleven :angry:
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zat gisteravond changa in de tuin te roken en holy fuck wat stinkt het toch eigenlijk... En dan zitten de buren in de tuin te eten... Jaa dit wil ik ze ook niet aandoen!

En dit bracht mij het idee van het gewoon oraal te nemen. Aangezien het wel oraal actief is zodra je lichaam een Mao remmer toegediend krijgt.

De manier waarop dmt zijn effect geeft vind ik zo veel mooier dan een truffel trip.

Ik denk dat de juiste dosis harmine toch minstens 150mg moet zijn om de dmt afbraak goed te remmen. En dan als eerste keer 75 of 100mg dmt oraal te consumeren.

Je leest veel dat ze de dmt oplossen in zure sap zoals sinasappelsap of citroensap. Maar zou je dit ook gewoon in een capsule kunnen nemen? Dezelfde vraag heb ik voor de harmine.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoxyz zei:
Hoe vond je 2C-C en 2C-D? Ik ben eigenlijk ook nog wel op zoek op wat milderen tripmiddelen die ik "op een saaie zaterdagavond in m'n eentje kan doen".
Klik om te vergroten...

2c-D vind ik zelf het minst leuke.
Heb hier tot 100mg oraal mee geëxperimenteerd.
En het enige wat ik hoofdzakelijk mee ervaar zijn vervormingen, geen patronen en totaal geen diepgang.

2c-c heb ik alleen nasaal geprobeerd.
Deze vond ik al iets interessanter.
En de reden dat ik het nasaal wilde proberen is omdat 2c-c en 2c-d minder effect hebben als 2cb en oraal dus zonde zou zijn.

25mg 2c-c nasaal
Dit was veel te vluchtig en veel te pijnlijk voor me neus. Ik zat binnen 5 minuten al op de piek en binnen 15 minuten was ik weer terug op een gevoel van een redelijk lichte 2c-b trip.
In dat kwartier kan je je gewoon niet overgeven aan die trip vanwege je pijnlijke neus.

Ketamine+2c-c

Toch was ik er wel benieuwd naar geworden hoe 2c-c was in combinatie met ketamine.
Omdat ketamine redelijk goed verdoofd, was ik benieuwd of 2c-c minder pijnlijk zou zijn.
Uiteraard iets minder doseren.

200mg ketamine klaargelegd (behoorlijke tolerantie)
En 10mg 2c-c afgewogen.

6 bumps gemaakt van de ketamine.
De eerste 2 zonder 2c-c, en de laatste 4 met 2c-c.
De 10mg is verspreid over de laatste 4 bumps.

Deze om de 10 minuten ingenomen.
En ik moeten zeggen Wauw..
Wat een wisselwerking hebben deze 2 stoffen.

Als diep wil gaan op de ketamine kan dat en als je je even wil focussen op de vervormingen en patronen kan dat ook.
Wederom geen diepgang maar voor een saaie zaterdag avond zeker een aanrader.

Echter vond ik 1 ding wel storend als ik geen muziek of geluid op had staan.
Ik hoorde 1 verdomde krekel en kon hem dus niet plaatsen, waar kwam dit vandaan en waarom hoor ik dat getjirp.

Nu ben ik dus gaan googlen en gaan opzoeken waarom ik dit hoorde? Hahah
Nu ben ik dus uitgekomen op dit artikel:
https://www.inspirerendleven.nl/spirituele-betekenis-van-de-krekel-en-de-sprinkhaan/

Wat ik hieruit concludeer, is dus denk ik echt dat ik klaar ben met het vele experimenteren van de 2c-x en voor het wat zwaardere geschud moet gaan. Om toch mezelf een spiegel voor te houden, en wat dieper te gaan..
En wat ik precies wil bereiken met het gebruik van psychedelica
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hou van combineren om de zaak op te leuken.

De basis is dan LSD/LSD analoog of 4Ho-MET/4AcO-DMT (ligt er aan of ik veel tijd heb of iets minder), en dan af en toe een neusspraytje 25i-BNOMe, 25cNBOMe of 25e-BNOH om de zaak te intensiveren/aan de gang te houden en dan kan er aan de staart nog iets van een disso bij.

Dan heb ik nog DOC die ik moet gaan uittesten. Ook heb ik nog een onaangeroerde zak Methallylescaline liggen die de beste mescaline-analoog schijnt te zijn, en die moet ook nog getest worden.

Qua DMT heb ik DPT die ik straks voor het eerst ga doen, en waar ik heel veel van verwacht: 5MeO-DMT freebase waarvoor je een tripsitter nodig hebt, want je beseft niet meer wie of waar je bent heb ik begrepen.

2c-b vind ik ook maar flauwtjes trouwens, andere 2c's heb ik nog niet geprobeerd. De varianten die nu nog te krijgen zijn bij de vendors heb ik begrepen dat die minder zijn dan 2c-b.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
Qua DMT heb ik DPT die ik straks voor het eerst ga doen, en waar ik heel veel van verwacht: 5MeO-DMT freebase waarvoor je een tripsitter nodig hebt, want je beseft niet meer wie of waar je bent heb ik begrepen.

2c-b vind ik ook maar flauwtjes trouwens, andere 2c's heb ik nog niet geprobeerd. De varianten die nu nog te krijgen zijn bij de vendors heb ik begrepen dat die minder zijn dan 2c-b.
Klik om te vergroten...
Ik heb zowel DMT als 5-meo-dmt zonder tripsitter gedaan, en ben met 5-meo door de poort gegaan. Tripsitter vind ik niet nodig en zou me alleen maar storen. Wellicht tegen de adviezen in, maar wat kan er mis gaan? Je rookt het en ligt een minuutje of tien-twintig op bed en bent weer op aarde. Met nieuwe inzichten, of niet. Verbaasde me er over dat het overigens nog te bestellen was bij een aantal RC vendors.

Over je 2c verhaal. 2c-e is next level vergeleken 2c-b. Valt echt niet te vergelijken en doet wat betreft intensiteit zeker niet onder aan lsd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."