Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsychedelica, what's next?

Psychedelica, what's next?

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Mindless
Dit lijkt me wel iets voor jou om te proberen maar dan wel met een lage tot medium dosis psychedelica.

@Hoxyz
Verder hoor ik veel goeds over 4-Ho-Met.
Is een RC dus hoef je ook geen toegang te hebben tot een exotische dealer. (ken zelf echt niemand hier die aan illegale psychedelica kan komen. Alleen xtc, pep, keta en miauw)

Wil ook een keer psychedelica proberen denk dat ik met bovenstaande maar eens ga beginnen.
Ben erg benieuwd.
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zonnetje zei:
@Mindless
Dit lijkt me wel iets voor jou om te proberen maar dan wel met een lage tot medium dosis psychedelica.

@Hoxyz
Verder hoor ik veel goeds over 4-Ho-Met.
Is een RC dus hoef je ook geen toegang te hebben tot een exotische dealer. (ken zelf echt niemand hier die aan illegale psychedelica kan komen. Alleen xtc, pep, keta en miauw)

Wil ook een keer psychedelica proberen denk dat ik met bovenstaande maar eens ga beginnen.
Ben erg benieuwd.
Klik om te vergroten...
Ik kan in principe overal aan komen, alleen dmt was een helse zoektocht. Ik ga me even lezen over 4-ho, van wat ik me kan herinneren Was het een beetje zoals truffels.

Beetje off topic, heb je jouw miauw ooit laten testen? Overal om me heen roept iedereen miauw te hebben maar ik blijf sceptisch aangezien de mijne teste als 3mmc
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gebruik zelf geen miauw maar dat zouden die mensen idd maar eens moeten doen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je van vette visuals houdt dan kan je nog meer combis proberen met LSD. Ik vind zelf de NBOMe-s (o.a. 25i-Nbome) interessant en ook beetje keta-analoog er bij (3Meo-PCP of PCE) geeft extra visuals. LSD cobineert ook al leuk met de psilo-analogen (bijvoorbeeld de al genoemde 4Ho-MET maar ook 4AcO-DMT) en ook DOC vind ik veelbelovend in combinatie met LSD. Of gewoon een uit de 2C groep, zijn ook aanraders. Ach, doe er dan ook wat lachgas bij, dan heb je het plaatje helemaal compleet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoxyz zei:
Dank voor je antwoord. Dat ik van middel naar middel ging was vooral omdat ik wou weten wat A tegenover B deed. 2cb ken ik onderhand wel, lsd vond ik op low dose prima te handelen dus schroefde ik het wat op. Truffels ga ik zeker nog eens de kans geven als ik het zo hoor.

Ik zat zelf te denken om de volgende keer 300ug 1p-lsd te doen, of 2-ce nasaal. Mede omdat ik 8-10 uur net iets te lang vind.
Klik om te vergroten...
300 ug is wel een gigantische stap hè, komende van 150.


Zonnetje zei:
@Mindless
Dit lijkt me wel iets voor jou om te proberen maar dan wel met een lage tot medium dosis psychedelica.
Klik om te vergroten...
Haha!

Ik ben helemaal geen knutselaar. Bovendien, waarom al die moeite doen als ik gewoon een tripmiddel kan nemen. :wink: En wanneer ik trip, heb ik denk ik al helemaal geen interesse meer in dat soort dingen. Helaas, niet iets voor mij. :wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
300 ug is wel een gigantische stap hè, komende van 150.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. Ik zou 25ug ophogen per keer, misschien 50ug per keer max. Dan zal je al hele grote verschillen merken en waarschijnlijk je sweet spot vinden ver voor 300ug.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedoelde in combinatie. @Mindless
Haha verkeerde aanname gemaakt dan :tonguewink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zonnetje zei:
Bedoelde in combinatie. @Mindless
Haha verkeerde aanname gemaakt dan :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Ja begreep ik. Ik raak altijd mijn interesse in geplande dingen kwijt tijdens trippen en laat wat ik doe liever spontaan opkomen tijdens een trip.

Geeft niet hoor, misschien brengt het een ander op ideeën. :grin:
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
300 ug is wel een gigantische stap hè, komende van 150.



Haha!

Ik ben helemaal geen knutselaar. Bovendien, waarom al die moeite doen als ik gewoon een tripmiddel kan nemen. :wink: En wanneer ik trip, heb ik denk ik al helemaal geen interesse meer in dat soort dingen. Helaas, niet iets voor mij. :wink:
Klik om te vergroten...
acht.zes zei:
Helemaal mee eens. Ik zou 25ug ophogen per keer, misschien 50ug per keer max. Dan zal je al hele grote verschillen merken en waarschijnlijk je sweet spot vinden ver voor 300ug.
Klik om te vergroten...
25ug klinkt in mijn ogen als een kleine stap. Al helemaal meenemend dat ik niet elke week ga trippen, als het al voor komt is het eens in de X maanden. Dus als ik het doe, wil ik het ook goed doen. Maar goed, ik hou het in m'n achterhoofd en zal eens wat reportjes van 150-200ug gaan lezen en dat reflecteren op mijn eigen 150ug.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Let wel dat het visuele aspect van trippen (evenals al het andere van trippen, overigens) sterk persoonsgebonden is. De een ervaart simpelweg meer visuele trips dan de ander. Ik heb op diverse psychedelica in uiteenlopende doseringen van redelijk bescheiden tot zeer hoog eigenlijk nooit echt intens visuele trips gehad, zelfs geblinddoekt na meerdere schenkingen ayahuasca niet. Daarbij heb ik beslist niet minder intens getript. Bij mij manifesteren trips zich gewoonweg meer op andere vlakken dan het visuele, zo lijkt het. Dit zou bij jou ook zomaar het geval kunnen zijn. Los hiervan wil ik toch gezegd hebben dat ik persoonlijk vind dat je psychedelica ernstig tekort doet wanneer je louter de intentie hebt ''visuals en vage dingen te zien'', maar goed...
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psilocyloner zei:
Let wel dat het visuele aspect van trippen (evenals al het andere van trippen, overigens) sterk persoonsgebonden is. De een ervaart simpelweg meer visuele trips dan de ander. Ik heb op diverse psychedelica in uiteenlopende doseringen van redelijk bescheiden tot zeer hoog eigenlijk nooit echt intens visuele trips gehad, zelfs geblinddoekt na meerdere schenkingen ayahuasca niet. Daarbij heb ik beslist niet minder intens getript. Bij mij manifesteren trips zich gewoonweg meer op andere vlakken dan het visuele, zo lijkt het. Dit zou bij jou ook zomaar het geval kunnen zijn. Los hiervan wil ik toch gezegd hebben dat ik persoonlijk vind dat je psychedelica ernstig tekort doet wanneer je louter de intentie hebt ''visuals en vage dingen te zien'', maar goed...
Klik om te vergroten...
Vanwaar dat laatste? Ieder z’n ding toch. Ik zou bijvoorbeeld best wel eens ayahuasca willen doen om te kijken wat voor “antwoorden” daar uit komen. Maar niet in een typische setting, voor m’n gevoel ben ik daar te nuchter voor.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoxyz zei:
Vanwaar dat laatste?
Klik om te vergroten...
Omdat psychedelica zo veel meer dan visuele veranderingen te bieden hebben.

Hoxyz zei:
Ieder z’n ding toch.
Klik om te vergroten...
Dat sowieso. Mijn mening is ook maar gewoon een mening. Ik bedoelde er verder ook niks mee.

Hoxyz zei:
Ik zou bijvoorbeeld best wel eens ayahuasca willen doen om te kijken wat voor “antwoorden” daar uit komen. Maar niet in een typische setting, voor m’n gevoel ben ik daar te nuchter voor.
Klik om te vergroten...
Haha, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Een ''ceremonie'' klinkt ook zo groots, maar het stelt feitelijk eigenlijk maar weinig voor. Het zal wat verschillen per aanbieder, maar in mijn ervaring is het vooral diep in jezelf gekeerd onder begeleiding van muziek (instrumenteel, mantra's of gewoon muziek via speakers) in een innerlijke reis zitten, waarbij de muziek je op momenten mee kan voeren en waarbij doorgaans weinig interactie is met andere deelnemers, met iedereen vooral stilletjes op het eigen matrasje opgenomen in de eigen ervaring.
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psilocyloner zei:
Omdat psychedelica zo veel meer dan visuele veranderingen te bieden hebben.
Klik om te vergroten...
Dan moet ik die nog mee maken, tot nu toe eigenlijk altijd redelijk nuchter kunnen blijven. Zelfs op LSD met enkele duizenden mensen op een festival.


Psilocyloner zei:
Haha, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Een ''ceremonie'' klinkt ook zo groots, maar het stelt feitelijk eigenlijk maar weinig voor. Het zal wat verschillen per aanbieder, maar in mijn ervaring is het vooral diep in jezelf gekeerd onder begeleiding van muziek (instrumenteel, mantra's of gewoon muziek via speakers) in een innerlijke reis zitten, waarbij de muziek je op momenten mee kan voeren en waarbij doorgaans weinig interactie is met andere deelnemers, met iedereen vooral stilletjes op het eigen matrasje opgenomen in de eigen ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik las inderdaad dat het erg verschilt per aanbieder. Sommige pakken het ook redelijk religieus aan dacht ik, daar ben ik absoluut niet naar op zoek en zou mijn trip ook niet ten goede komen denk ik.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoxyz zei:
25ug klinkt in mijn ogen als een kleine stap. Al helemaal meenemend dat ik niet elke week ga trippen, als het al voor komt is het eens in de X maanden. Dus als ik het doe, wil ik het ook goed doen. Maar goed, ik hou het in m'n achterhoofd en zal eens wat reportjes van 150-200ug gaan lezen en dat reflecteren op mijn eigen 150ug.
Klik om te vergroten...
25 ug is inderdaad een bescheiden stap. Ik ben het wel met de anderen hier eens dat van 150ug in 1 keer naar 300 ug wel echt een enorme stap is. Dit wil uiteraard niet zeggen dat het niet goed kan gaan maar het is wel risicovol gedrag. Lijkt me verstandiger om een keer 175 of 200 ug uit te proberen. Als dat nog steeds te mild is voor jou dan neem je de keer daarop 250ug.

Zelf heb ik nog niet hoger dan 220ug gedoseerd. Ik vond het belangrijkste verschil met 150-175ug dat ik toch echt wel wat verder van de "normale realiteit" af stond en minder greep op de werkelijkheid had. Verder ging het meer richting ego-vervaging (het verliezen van het contact met je eigen ego/persoonlijkheid). Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen!
H
HoxyzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
25 ug is inderdaad een bescheiden stap. Ik ben het wel met de anderen hier eens dat van 150ug in 1 keer naar 300 ug wel echt een enorme stap is. Dit wil uiteraard niet zeggen dat het niet goed kan gaan maar het is wel risicovol gedrag. Lijkt me verstandiger om een keer 175 of 200 ug uit te proberen. Als dat nog steeds te mild is voor jou dan neem je de keer daarop 250ug.

Zelf heb ik nog niet hoger dan 220ug gedoseerd. Ik vond het belangrijkste verschil met 150-175ug dat ik toch echt wel wat verder van de "normale realiteit" af stond en minder greep op de werkelijkheid had. Verder ging het meer richting ego-vervaging (het verliezen van het contact met je eigen ego/persoonlijkheid). Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen!
Klik om te vergroten...
Alright dan ga ik denk ik voor zo'n 200ug volgende keer, wanneer geen idee. Denk dit weekend wel een DMT tripje proberen te maken.

Echter een vraagje, 1p-lsd tabs zijn zo extreem klein dat je ze eigenlijk niet kan breken. Hoe zou ik +-200ug moeten doseren er van uit gaande dat een tab 150ug is. Is oplossen in een vloeistof een idee? Of lost lsd niet op / gaat het kapot in vloeistof?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoxyz zei:
Echter een vraagje, 1p-lsd tabs zijn zo extreem klein dat je ze eigenlijk niet kan breken. Hoe zou ik +-200ug moeten doseren er van uit gaande dat een tab 150ug is. Is oplossen in een vloeistof een idee? Of lost lsd niet op / gaat het kapot in vloeistof?
Klik om te vergroten...
Oplossen in vloeistof is wel mogelijk maar ik heb het zelf nog nooit gedaan. Ik loop altijd met een nagelschaartje kleine stukjes van zo'n zegel af te prutsen... :sweatsmile:

Hoxyz zei:
Denk dit weekend wel een DMT tripje proberen te maken.
Klik om te vergroten...
Oooh spannend hoor! Is het gelukt?!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Oplossen in vloeistof is wel mogelijk maar ik heb het zelf nog nooit gedaan. Ik loop altijd met een nagelschaartje kleine stukjes van zo'n zegel af te prutsen... :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Hehe me too.

Te lui om dat allemaal uit te zoeken :sweatsmile:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoxyz zei:
Alright dan ga ik denk ik voor zo'n 200ug volgende keer, wanneer geen idee. Denk dit weekend wel een DMT tripje proberen te maken.
Klik om te vergroten...
Een beetje vent neemt 400ug en loopt een donker bos in. ^^
Hoxyz zei:
Is oplossen in een vloeistof een idee?
Klik om te vergroten...
Blottertje een paar uur in water is genoeg om (1P-)LSD volumetrisch te kunnen doseren dus dat kan een optie wezen. LSD opgelost in water zal echter wel relatief snel potentie verliezen.
Hoxyz zei:
Ik kan in principe overal aan komen, alleen dmt was een helse zoektocht.
Klik om te vergroten...
De meeste mensen met interesse naar DMT extraheren deze zelf. Gewoon wat Mimosa Hostilis en Nafta online bestellen, kind kan de was doen. Zonder NaOH toe te passen wordt het extract 'slechts' zo'n 70% zuiver maar dat is al voldoende om er een fatsoenlijk tripje uit te halen.
Hoxyz zei:
Ik zou bijvoorbeeld best wel eens ayahuasca willen doen om te kijken wat voor “antwoorden” daar uit komen.
Klik om te vergroten...
Mensen hebben altijd een vrij romantisch beeld bij Ayahuasca, mijn persoonlijke interesse is altijd al vrij nihil geweest. Ik betwijfel oprecht dat Ayahusca veel te bieden heeft bovenop DMT. Het doet mij te veel denken aan mensen die specifiek LSD moeten hebben omdat als ze een prodrug nemen ze niet kunnen meepraten met de massa.

Wanneer ik stevig wil trippen voeg ik een dissociatief toe aan mijn psychedelica trip. Van wat je beschrijft kun je denk ik nog wel wat marge halen uit psychedelica op zichzelf maar het kan een optie wezen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoxyz zei:
Wat zou de vervanger voor NaOH zijn? Of wordt de stap dan helemaal overgeslagen?
Klik om te vergroten...
Dan sla je die stap geheel over. NaOH vervangen gaat lastig omdat die zich specifiek richt op aromatische verbindingen.
Hoxyz zei:
Hoop nog altijd een keer 2c-i tegen te komen :grin:
Klik om te vergroten...
2C-I heb ik ervaring mee maar al heel lang niet meer tegen gekomen. Op een gegeven moment heb ik een paar gram 25I-NBOMe gekocht. Dat is plat vertaald een paar duizend doseringen van een meer potente analoog op 2C-I.

2C-I lijkt heel veel op 2C-B, bijna zelfde potentie in gewicht en duratie ook. 2C-I legt meer nadruk op kleur waar 2C-B meer nadruk legt op geometrische patronen. 2C-E krijg je wel een sterkere mindfuck van aangezien je aangeeft dat de nadruk op intensiteit ligt. 2C-B en 2C-I zou ik wat meer beschrijven als sociale pret psychedelica. Ook erg leuk en vallen op hogere doseringen ook nog wel te respecteren, maar relatief bekeken in ieder geval.
Hoxyz zei:
Een dissociatief ga ik onthouden, maar gok dat wanneer ik dat doe ik het eerst eens met een simpele 2cb trip zou testen in plaats van een wat sterker middel.
Klik om te vergroten...
Ohja, als je daar 2C-E overheen snuift staat je alsnog wel wat te wachten hoor. :')
Persoonlijk bevalt de combinatie dissociatieven met psychedelische phenylethylamines ook beter. Wanneer ik een dissociatief tegelijkertijd combineer met een tryptamine (of NBOMe) schiet dit gevoelsmatig al snel door naar een half coma. 2C-B met een dissociatief is wel een van mijn favoriete combinaties.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Jmths Wat voegen dissociatieven dan precies toe aan een psychedelische trip? Dat het intenser zal worden snap ik, maar in welk opzicht? Geeft het ook meer inzichten bijvoorbeeld, of spirituele ervaringen, of je ga dan toch vooral gewoon heel hard naar de klote vanuit louter een recreatieve intentie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."