#1
lolPsychedelica gebruik ik liever thuis in mijn eentje.
lolPsychedelica gebruik ik liever thuis in mijn eentje.
Ben ik de enige die helemaal stukging?
Ik gebruik elke dag sowiezo 1 soort harddrugs.
Ik heb meestal een vast schema:
Maandag: XTC
Dinsdag: Pep
Woensdag: XTC
Donderdag: Coke (tenzij ik te weinig geld heb)
Vrijdag mix ik mees
Ben het eens dat de fun er met dagelijks gebruik snel af is i.v.m. Tolerantie, maar ik heb nooit zelf ondervonden verslaafd te kunnen worden aan wiet, ook niet geestelijk zelf na jaren gebruik. Als men wiet op is neem ik hier gewoon vrede mee tot weken soms maanden later er nog eens iets binnenwaaitWiet kan je dagelijks gebruiken maar is niet aan te raden. Op langdurige basis verliest het de fun en heb je zonder dat jij dat beseft een verslaving aan je been![]()
StoerIk gebruik elke dag sowiezo 1 soort harddrugs.
Ik heb meestal een vast schema:
Maandag: XTC
Dinsdag: Pep
Woensdag: XTC
Donderdag: Coke (tenzij ik te weinig geld heb)
Vrijdag mix ik meestal uppers met downers
Weekend nuchter.
Alles kan
Psychedelica gebruik ik liever thuis in mijn eentje.Alles met mate.
Dat zijn ook drugs. Dus daar geldt hetzelfde voor.randomd00d zei:En hoe zit het dan met mijn verschillende vragen over psychedelics?
Dit.Exceptional Insight zei:Alles: Met mate.
Een éénduidig antwoord is hier niet op te geven. Er is geen maatstaf voor schade. Want waar leg je de grens? Concentratieproblemen? Een slecht geheugen? Karakterdegeneratie?
Exceptional Insight zei:Dat zijn ook drugs. Dus daar geldt hetzelfde voor.randomd00d zei:En hoe zit het dan met mijn verschillende vragen over psychedelics?
De vraag is wanneer is de grens.Exceptional Insight zei:Alles: Met mate.
Een éénduidig antwoord is hier niet op te geven. Er is geen maatstaf voor schade. Want waar leg je de grens? Concentratieproblemen? Een slecht geheugen? Karakterdegeneratie?
Bedankt! Dit heeft mijn vraag zo wel beantwoord denk ikFool zei:In principe zou je pas aan een volgende trip moeten beginnen zodra je de vorige naar jouw idee 'verwerkt' hebt. Van te vaak trippen kun je een nogal zweverige hippie worden die de grip op de realiteit niet helemaal meer heeft.
Hoe lang die pauze duurt zal voor ieder persoon en per trip verschillen, maar deze pauze zal geen onderscheid maken in de stof die de trip veroorzaakt heeft. Als je nog met je LSD-trip in je hoofd zit is er nog geen ruimte voor een paddo-trip.
Beantwoord dit je vraag een beetje?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."