Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik elke dag sowiezo 1 soort harddrugs. Ik heb meestal een vast schema: Maandag: XTC Dinsdag: Pep Woensdag: XTC Donderdag: Coke (tenzij ik te weinig geld heb) Vrijdag mix ik meestal uppers met downers Weekend nuchter. Alles kan"
"Fenrir zei: Ik zeg vast doei tegen je hersenen en je hart en vaten ook trouwens, en je lever, je nieren en je neusschotje. Geniet je er nou nog van als je drugs zo misbruikt? Je lijkt er bijna trots op. Klik om te vergroten... Ik leer wel altijd op maandag en dinsdag. Met XTC op is dat heel erg leuk, dus mijn hersenen gaan er niet alleen op achteruit hoor! Verder weet ik wel dat het slecht is, alleen vindt het gewoon zo leuk. Ook ben ik voor mijn gevoel imuum voor katers. Voel me bijna altijd goed!"
"Bas zei: Koffiekan, theekan, melkkan, jerrykan, waterkan, balkan Klik om te vergroten... Ben je sirieus Kanker vergeten?!"
"Toch maar overstappen op tripmiddelen dan.."