#1
Goede voornemens vindt ik altijd zo'n onzin als ik iets wil veranderen kan dat toch ook op andere dagen in het jaar. Waarom moet dat altijd als je het nieuwe jaar in gaat.🤔
Ach, goede voornemens, laat me niet lachen 😂😂 de beste zijn degene die niet verteld worden.
Goede voornemens vindt ik altijd zo'n onzin als ik iets wil veranderen kan dat toch ook op andere dagen in het jaar. Waarom moet dat altijd als je het nieuwe jaar in gaat.🤔
ja, dat ben ik wel. En sceptisch. Goede voornemens zijn wel belangrijk voor me, maar uiteindelijk moet je er wel iets mee doen.zo cynisch..
Goed bezig. Ik wil dit even kwijt. Ik ben enorm verslavings gevoelig voor uppers. Maar is de juiste manier dan om nooit geen upper meer te gebruiken? Als je een middel totaal verwijdert uit het leven, is dat dan een teken dat je er vanaf bent? Volgens mij niet.deze jongen heeft nu voor het eerst in 20 weken geen 3-mmc op.. dat is al winst.
Ik wil juist MEER 😂WILLEN JULLIE MEER OF MINDER DRUGS?
MINDER MINDER MINDER!!!
Vrij weinig hoop in mezelf.
ja, dat ben ik wel. En sceptisch. Goede voornemens zijn wel belangrijk voor me, maar uiteindelijk moet je er wel iets mee doen.
Goed bezig. Ik wil dit even kwijt. Ik ben enorm verslavings gevoelig voor uppers. Maar is de juiste manier dan om nooit geen upper meer te gebruiken? Als je een middel totaal verwijdert uit het leven, is dat dan een teken dat je er vanaf bent? Volgens mij niet.
Ik snap het verschil tussen die 2 nog niet zo goed?om er mee om te gaan of om het in je leven te incorporeren?
haha ja zeker weten. Ik kijk nu ook heel anders tegen de jaarwisseling aan. Het was voor mij een enorme gok om 3mmc te gebruiken, maar tot nu toe werkt m’n plan nog in ieder geval.in tegenstelling tot toen ik er nog midden in zat.
Ik snap het verschil tussen die 2 nog niet zo goed?
haha ja zeker weten. Ik kijk nu ook heel anders tegen de jaarwisseling aan. Het was voor mij een enorme gok om 3mmc te gebruiken, maar tot nu toe werkt m’n plan nog in ieder geval.
dat laatste. Maar ik probeer zoveel mogelijk de lichamelijke verslaving voor te zijnde vraag is is denk ik waar word je gelukkig/beter van op lange termijn?
jezelf de verslavende substantie ontzeggen als dat lukt..
of zeggen, ik geef er af en toe aan toe.. met het risico dat het (weer) uit de hand loopt.
Daar zit ik nu midden in☺️ morgenochtend beginnen met microdoseren van 1P-LSD, dat 14 dagen volhouden zonder iets anders erbij.wat is je plan?
Gelukkig nieuw jaar, kerel. De beste wensen.een gelukkig 2020 gewenst!!
Mijn voornemen is om mijn 3mmc gebruik te verminderen. Ik heb de afgelopen 20 weekenden in 2019 3mmc gebruikt met mijn vriendengroep en dit gebruik begint uit de hand te lopen
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER DRUGS?
MINDER MINDER MINDER!!!
Vrij weinig hoop in mezelf.
Man, je misbruikt continu serotonineslurpers. Dat je je zo klote voelt is volgens mij gewoon een continue dip als gevolg van die binges van de laatste tijd. Je helpt jezelf écht naar de klote als je daar nu weer 5-MAPB overheen gaat gooien. Go get your shit together man.Kreeg nachtelijke cravings.
Overmorgen 5mapb in de bus.
Ik voel me niet echt kut.Man, je misbruikt continu serotonineslurpers. Dat je je zo klote voelt is volgens mij gewoon een continue dip als gevolg van die binges van de laatste tijd. Je helpt jezelf écht naar de klote als je daar nu weer 5-MAPB overheen gaat gooien. Go get your shit together man.
Ik voel me niet echt kut.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."