Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsvoornemens 2020

Drugsvoornemens 2020

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goede voornemens vindt ik altijd zo'n onzin als ik iets wil veranderen kan dat toch ook op andere dagen in het jaar. Waarom moet dat altijd als je het nieuwe jaar in gaat.🤔
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeelanddude zei:
Ach, goede voornemens, laat me niet lachen 😂😂 de beste zijn degene die niet verteld worden.
Klik om te vergroten...
LunaMila zei:
Goede voornemens vindt ik altijd zo'n onzin als ik iets wil veranderen kan dat toch ook op andere dagen in het jaar. Waarom moet dat altijd als je het nieuwe jaar in gaat.🤔
Klik om te vergroten...

zo cynisch..
als ik iets geleerd heb is het: Whatever Works
je pinpas aan iemand anders geven.
omgeving inschakelen etc.
deze jongen heeft nu voor het eerst in 20 weken geen 3-mmc op.. dat is al winst.

persoonlijk doe ik niet aan harde voornemens voor het nieuwe jaar
kprobeer altijd wel aan bepaalde dingen te werken als die niet lekker lopen.
maar kben het laatste half jaar wel weer meer internet gaan 'gebruiken' tot aan het slapen gaan, ipv lezen
dus dacht ik..laat ik dat lezen weer wat oppakken.
klein duwtje in de rug.

qua drugs gaat het eigenlijk wel gebalanceerd.
ik zie hier wel forumleden aardig aan de gang gaan.. en er niet persé blij mee zijn.
daar ben ik ook geweest.
dus ik hoop voor jullie dat dat ook een mooie balans wordt.
en in sommige gevallen is wellicht een poos niets gebruiken nog beter.

kgeloof dat ik het hier nog niet gezegd heb..

Gelukkig en Gezond, zowel Geestelijk als Lichamelijk Jaar (en Leven ) Gewenst!
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met die frequentie van gebruik lijkt het mij inderdaad verstandig om te minderen. Snap sowieso niet goed wat mensen zo trekt aan 3mmc. Kleine dosis (2 vingerpuntjes) trek ik prima maar alles daarboven zorgt ervoor dat ik geen oog dicht doe die nacht. Gek, want vrienden van mij slapen er prima op.

Top dat je afgelopen weekend niets hebt genomen. Komende tijd zorgen dat je niet in de verleiding komt. Zou prettig zijn als je vrienden dat respecteren (vooral diegenen die nog wel nemen)..

Qua goede voornemens? Eerst ff 10 kilo lozen voor de wintersport (sowieso wel een goed idee overigens) en binnenkort voor het eerst aan de truffels met maatje van mij..

Verder niets. Gebruik is niet dusdanig dat ik vind dat daar iets aan moet veranderen (paar keer per jaar) dus laat dat lekker zo..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn voornemen is om meer psychedelica te gebruiken. Afgelopen jaar heb ik veel te veel gewerkt en bijna geen tijd gehad daarvoor. Eén keer per maand lijkt me wel aangenaam eigenlijk.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gymschoen zei:
zo cynisch..
Klik om te vergroten...
ja, dat ben ik wel. En sceptisch. Goede voornemens zijn wel belangrijk voor me, maar uiteindelijk moet je er wel iets mee doen.
Gymschoen zei:
deze jongen heeft nu voor het eerst in 20 weken geen 3-mmc op.. dat is al winst.
Klik om te vergroten...
Goed bezig. Ik wil dit even kwijt. Ik ben enorm verslavings gevoelig voor uppers. Maar is de juiste manier dan om nooit geen upper meer te gebruiken? Als je een middel totaal verwijdert uit het leven, is dat dan een teken dat je er vanaf bent? Volgens mij niet.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Binnenkort avondje met vriendin aan de X....ze wil het ook ervaren in thuissetting.....lekker de matrasjes op de grond en dan lekker spacen, eerst ff de 3 maand regel respecteren
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER DRUGS?

MINDER MINDER MINDER!!!

Vrij weinig hoop in mezelf.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER DRUGS?

MINDER MINDER MINDER!!!

Vrij weinig hoop in mezelf.
Klik om te vergroten...
Ik wil juist MEER 😂
Maar niet elke keer dezelfde.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeelanddude zei:
ja, dat ben ik wel. En sceptisch. Goede voornemens zijn wel belangrijk voor me, maar uiteindelijk moet je er wel iets mee doen.

Goed bezig. Ik wil dit even kwijt. Ik ben enorm verslavings gevoelig voor uppers. Maar is de juiste manier dan om nooit geen upper meer te gebruiken? Als je een middel totaal verwijdert uit het leven, is dat dan een teken dat je er vanaf bent? Volgens mij niet.
Klik om te vergroten...

niks mis met scepis.. gezonde achterdocht.. checken of we onszelf niet voor de gek houden.

'...verslavings gevoelig voor uppers. Maar is de juiste manier...'
om er mee om te gaan of om het in je leven te incorporeren?
als je het met alcoholisme vergelijkt
dan kan dit een oplossing zijn toch?
bij mij veranderde de manier waarop ik ertegenaan keek toen ik er ( amfetamine )een poos mee gestopt was
in tegenstelling tot toen ik er nog midden in zat.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gymschoen zei:
om er mee om te gaan of om het in je leven te incorporeren?
Klik om te vergroten...
Ik snap het verschil tussen die 2 nog niet zo goed?

Gymschoen zei:
in tegenstelling tot toen ik er nog midden in zat.
Klik om te vergroten...
haha ja zeker weten. Ik kijk nu ook heel anders tegen de jaarwisseling aan. Het was voor mij een enorme gok om 3mmc te gebruiken, maar tot nu toe werkt m’n plan nog in ieder geval.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
Ik snap het verschil tussen die 2 nog niet zo goed?
Klik om te vergroten...

de vraag is is denk ik waar word je gelukkig/beter van op lange termijn?
jezelf de verslavende substantie ontzeggen als dat lukt..
of zeggen, ik geef er af en toe aan toe.. met het risico dat het (weer) uit de hand loopt.

ik heb zó jaren met blowen aangerommeld. werd er totaal ongelukkig van.
ik doe het nu af en toe. 3 kruimeltjes thai ofzo.
maar daar moest ik wel jaren totaal gestopt voor zijn om dat te kunnen.
al was dat niet de insteek.
ik wilde er totaal van af.
maar goed, je wordt ouder.
dingen veranderen wel eens.


Zeelanddude zei:
haha ja zeker weten. Ik kijk nu ook heel anders tegen de jaarwisseling aan. Het was voor mij een enorme gok om 3mmc te gebruiken, maar tot nu toe werkt m’n plan nog in ieder geval.
Klik om te vergroten...

wat is je plan?
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb weinig goede voornemens want eigenlijk heb ik helemaal geen problemen met drugs. Op 1 na dan...

Mijn goede voornemen is minder drinken, ik heb in 2020 zeker 3-4x meer gedronken dan ik komend jaar wil doen. Weet nog niet precies hoe ik het vorm ga geven maar ik ga sowieso in januari niet drinken en in die maand een regel verzinnen voor daarna. Misschien max 1x per week. Misschien een maximum aantal consumpties per week, ik weet het nog niet.

Mijn andere goede voornemen is sowieso 5 nieuwe drugs proberen dit jaar haha. Ik heb nog 3 nieuwe dingen thuis liggen dus die maar eerst. :)
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gymschoen zei:
de vraag is is denk ik waar word je gelukkig/beter van op lange termijn?
jezelf de verslavende substantie ontzeggen als dat lukt..
of zeggen, ik geef er af en toe aan toe.. met het risico dat het (weer) uit de hand loopt.
Klik om te vergroten...
dat laatste. Maar ik probeer zoveel mogelijk de lichamelijke verslaving voor te zijn



Gymschoen zei:
wat is je plan?
Klik om te vergroten...
Daar zit ik nu midden in☺️ morgenochtend beginnen met microdoseren van 1P-LSD, dat 14 dagen volhouden zonder iets anders erbij.
dan 5 dagen niks, en dan eind januari weer eens trippen.
R
RaketLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn goede voornemens voor 2020 omtrent drugs zijn om een aantal drugs van mijn to-do list uit te proberen 😁
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Baap zei:
een gelukkig 2020 gewenst!!
Klik om te vergroten...
Gelukkig nieuw jaar, kerel. De beste wensen.

Baap zei:
Mijn voornemen is om mijn 3mmc gebruik te verminderen. Ik heb de afgelopen 20 weekenden in 2019 3mmc gebruikt met mijn vriendengroep en dit gebruik begint uit de hand te lopen
Klik om te vergroten...

Omdat het net op XTC lijkt en omdat het via internet te bestellen is, volledig legaal. Mijn neefje van 6 zou dit kunnen bestellen. 3mmc is net iets te lekker in mijn ogen. Ik ben al voor het legaliseren van drugs maar dit is er een die je niet beschikbaar zou moeten maken voor iedereen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER DRUGS?

MINDER MINDER MINDER!!!

Vrij weinig hoop in mezelf.
Klik om te vergroten...

Kreeg nachtelijke cravings.
Overmorgen 5mapb in de bus.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
Kreeg nachtelijke cravings.
Overmorgen 5mapb in de bus.
Klik om te vergroten...
Man, je misbruikt continu serotonineslurpers. Dat je je zo klote voelt is volgens mij gewoon een continue dip als gevolg van die binges van de laatste tijd. Je helpt jezelf écht naar de klote als je daar nu weer 5-MAPB overheen gaat gooien. Go get your shit together man.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die van mij zijn dat ik het met volle maan mag trippen , en de rest zo min mogelijk. En gewoon doctors medicatie das al genoeg om 2 mensen zonder tolerantie in slaap te krijgen dagelijks. Probeer er ook mee te minderen. Mja net weer clonazepam 60 stuks van 2mg en 120van 0.5 gekregen..
Wat voorraad houd ik wel van, heb de zelfdiscipline in ieder geval..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
:upsidedown:

Psilocyloner zei:
Man, je misbruikt continu serotonineslurpers. Dat je je zo klote voelt is volgens mij gewoon een continue dip als gevolg van die binges van de laatste tijd. Je helpt jezelf écht naar de klote als je daar nu weer 5-MAPB overheen gaat gooien. Go get your shit together man.
Klik om te vergroten...
Ik voel me niet echt kut.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
benzzzy zei:
:upsidedown:

Ik voel me niet echt kut.
Klik om te vergroten...

Dat komt wel broeder. Als je dat serotoninesysteem zo fuckt met verscheidene slurpers dan komt die val recht op je smoel sws. Nu val je zonder besef. Als je zo doorgaat volgt een smakkerd in dat donker psychisch gat. Geraak er dan maar es uit ...

Ot; voornemens doe ik niet echt aan mee maar zo weinig mogelijk tot geen drugs. Af en toe es een blowtje of 1 enkele trip, meer zit er niet in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."