#1
Mijn troep is op... dus neem aan van nietπ€
Ik zit nu in precies hetzelfde schuitje...π . Gisteravond alles opgemaakt en uiteindelijk met dikke koppijn gaan liggen, moet zeggen dat ik eigenlijk (momenteel iig...π) blij ben dat het nu weg is, even rust voor m'n lijf...
K ga vanmiddag naar de shop toe en vanavond dan een jointje roken.. Ik zie het allemaal wel, maar ben nu in ieder geval niet in de verleiding, omdat ik niks meer in huis heb... ergens echt ff een opluchtingπ©
Ik zou lekker goed gaan douchen ook na een binge dat helpt mij altijd met hoofdpijn en verstopte neusholtes haha![]()
Klinkt niet verkeerd π ! En niet de nijging om nu weer bij te halen ofzo?Ja ik heb net bijna 3 kwartier staan douchen hahaπis echt lekker ja, al dat gif er vanaf.. en k heb mezelf 2 keer gewassen haha, 2e keer met zo'n scrub gel, gelijk alle afgestorven cellen eraf geschuurd π. En nu ff in het zonnetje chillen met een lekker muziekjeπ
Klinkt niet verkeerd π ! En niet de nijging om nu weer bij te halen ofzo?
Veel plezier!Ik heb vorige week een kleine 2cb stash (6 pillen) gehaald voor m'n quarantaine en over een uurtje ga ik 1.5 pil (21mg) nemen π
Dankje!Veel plezier!
drugsforum.nl
Van 't een kwam 't ander en op een gegeven moment had ik een ENORME pep-binge achter de rug in mijn eentje.
Een tijd van gek doen is er zeker. Maar voordat ik weer aan het werk mag zorg ik ervoor fris en fruitig weer te kunnen beginnen!
Ik ben momenteel relatief drugsvrij (op suiker en chocolade na), om een medische reden (anders zou ik wel alcohol en koffie drinken). Dat het nu quarantaine is, maakt het gemakkelijker om mij daadwerkelijk eraan te houden, omdat er geen sociale bijeenkomsten zijn. Ik ga binnenkort normaal wel truffels doen, op voorwaarde dat mijn medische klacht blijft afbouwen zoals het momenteel doet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."