Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik tijdens de COVID-19 quarantaine

Drugsgebruik tijdens de COVID-19 quarantaine

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn troep is op... dus neem aan van nietπŸ€”
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aniet_Speed zei:
Ik zit nu in precies hetzelfde schuitje...πŸ˜…. Gisteravond alles opgemaakt en uiteindelijk met dikke koppijn gaan liggen, moet zeggen dat ik eigenlijk (momenteel iig...😌) blij ben dat het nu weg is, even rust voor m'n lijf...

K ga vanmiddag naar de shop toe en vanavond dan een jointje roken.. Ik zie het allemaal wel, maar ben nu in ieder geval niet in de verleiding, omdat ik niks meer in huis heb... ergens echt ff een opluchting😩
Klik om te vergroten...

Ik zou lekker goed gaan douchen ook na een binge dat helpt mij altijd met hoofdpijn en verstopte neusholtes haha:blush:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Generaal_Grafsteen zei:
Ik zou lekker goed gaan douchen ook na een binge dat helpt mij altijd met hoofdpijn en verstopte neusholtes haha:blush:
Klik om te vergroten...

Ja ik heb net bijna 3 kwartier staan douchen hahaπŸ˜„is echt lekker ja, al dat gif er vanaf.. en k heb mezelf 2 keer gewassen haha, 2e keer met zo'n scrub gel, gelijk alle afgestorven cellen eraf geschuurd πŸ˜†. En nu ff in het zonnetje chillen met een lekker muziekje😎
I
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aniet_Speed zei:
Ja ik heb net bijna 3 kwartier staan douchen hahaπŸ˜„is echt lekker ja, al dat gif er vanaf.. en k heb mezelf 2 keer gewassen haha, 2e keer met zo'n scrub gel, gelijk alle afgestorven cellen eraf geschuurd πŸ˜†. En nu ff in het zonnetje chillen met een lekker muziekje😎
Klik om te vergroten...
Klinkt niet verkeerd πŸ‘Œ ! En niet de nijging om nu weer bij te halen ofzo?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsi zei:
Klinkt niet verkeerd πŸ‘Œ ! En niet de nijging om nu weer bij te halen ofzo?
Klik om te vergroten...

Nee, ben eerder opgelucht eigenlijk... heb m'n lichaam echt mishandeld afgelopen tijd, zo voelt het, in ieder geval nu. Als ik het nu in huis zou hebben pak ik zoiezo, dus beter haal ik het voorlopig iig ff niet... waar ik haal moet ik gelijk minstens 5 gram halen en ik wil daar ff niet mee opgescheept zitten...

Vandaag lekker alles gewassen en schoon gemaakt, ik ga nu een paffie draaien en lkkr liggen, ben er klaar mee voor vandaagπŸ₯΄

Die zooi sloopt je echt zΓ³ erg pfff
z
zandzakjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Achteraf gezien heb ik een slecht getimede drugs stop gehouden van 5 weken. Er stond genoeg leuks gepland voor april maar helaas...
Inmiddels is de break voorbij en ik merk dat biertjes en af en toe wat wiet het wat makkelijker maakt de quarantaine meer van dag tot dag te bekijken ipv als de komende maanden-jaren.
Ik ga denk ik geen uppers gebruiken in deze periode wat ik normaal alleen op feestjes doe. Waarschijnlijk wel meer psychedelica. Van het weekend voor het eerst in lange tijd weer met 2 vrienden gechilled met wat biertjes, wiet en ketamine. Nu enkele dagen niks om hopelijk deze week een nachtje solo trippen in de duinen met paddo's
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb vorige week een kleine 2cb stash (6 pillen) gehaald voor m'n quarantaine en over een uurtje ga ik 1.5 pil (21mg) nemen 😊
z
zandzakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
lise zei:
Ik heb vorige week een kleine 2cb stash (6 pillen) gehaald voor m'n quarantaine en over een uurtje ga ik 1.5 pil (21mg) nemen 😊
Klik om te vergroten...
Veel plezier!
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#9
zandzakje zei:
Veel plezier!
Klik om te vergroten...
Dankje! :)
I
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey hey,

Ik vroeg me af hoe de huidige quarantainesituatie i.v.m. het coronavirus jullie drugsgebruik beinvloedt. Wie tript 'm elke dag de pan uit in z'n eentje? Wie ziet dit juist als een kans om even lekker drugs- en/of alcoholvrij te zijn? Het lijkt me leuk hier een hoop verhalen te verzamelen van hoe iedereen hier mee dealt!

Ik zelf had in het begin van de quarantaine nogal wat struggles met discipline. Door 't thuiswerken had ik bijvoorbeeld geen specifieke reden meer om 's ochtends vroeg uit bed te komen, en daardoor ook weinig reden om me 's avonds in te houden om de volgende dag fris en helder te zijn. Van 't een kwam 't ander en op een gegeven moment had ik een ENORME pep-binge achter de rug in mijn eentje. Achteraf dacht ik echt wtf heb ik nu weer gedaan, voelde me natuurlijk flink kut, schaamde me voor mezelf etc, en je zou kunnen zeggen dat dit een soort van 'bottom' was. Maar hierdoor kreeg ik juist de motivatie om 't een en ander te veranderen, en sinds dat moment ben ik weer veel gaan sporten, op vaste tijden opstaan, gezond eten, en al dat soort shit. Dit heeft me echt in een soort van super goede en gezonde vibe gelanceerd, voel me nu echt heerlijk en ik zie de rest van de quarantaine als een kans om juist goede en gezonde gewoontes in mijn leven te brengen, aangezien ik daar nu alle tijd en aandacht voor heb.

Dus, dat is zo'n beetje mijn situatie, ben nu benieuwd naar die van jullie!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kans voor drugs en alcohol vrij.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er is hier al een heel topic over, daar kun je ook veel reacties vinden al:

Gevaar van veel thuis zitten door corona

Ik heb lang zitten twijfelen waar ik dit nou zou plaatsen maar denk uiteindelijk toch maar bij verslaving. Ik werk nu zo'n drie weken vanuit huis en merk dat dat toch wel wat teweeg brengt. Ik heb me in het verleden al veel verdiept in verslaving en weet dat omgeving en sociaal contact een...
drugsforum.nl drugsforum.nl
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsi zei:
Van 't een kwam 't ander en op een gegeven moment had ik een ENORME pep-binge achter de rug in mijn eentje.
Klik om te vergroten...

πŸ‘‹πŸ˜… Hier nog 1, maarja nu is alles op, heb nog een heel klein restje, 1 of 2 lijntjes en dan ga ik weer normaal doen, kom echt zoveel slaap en voedsel tekort, dus maar goed dat het op is... Wil ook weer op krachten zijn als ik weer kan gaan werken
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een tijd van gek doen is er zeker. Maar voordat ik weer aan het werk mag zorg ik ervoor fris en fruitig weer te kunnen beginnen!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Een tijd van gek doen is er zeker. Maar voordat ik weer aan het werk mag zorg ik ervoor fris en fruitig weer te kunnen beginnen!
Klik om te vergroten...

Echt he, als ik in deze staat van zijn ineens weer moet gaan werken stort ik in elkaar denk😐.. ff bijkomen eerst
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb dit weekend eigenlijk voor t eerst in 8 weken weer drugs genomen en eigenlijk is het wel lekker even. Voelt beetje alsof niemand me dit weekend af kan nemen en het even lekker voor mezelf gedaan heb. Vaak heb ik ook achteraf wel zoiets van, was t nou allemaal nodig, die zooi? Maar nu was het een bewuste beslissing en juist leuk om het voor mezelf te doen. Dus ja, de quarantaine veranderd mijn drugsgebruik wel, maar juist in positieve zin voor me.
I
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahaha net nadat ik dit topic gestart had ging ik even buiten een rondje lopen, kom ik twee random meisjes tegen die xtc gebruikt hebben :tearsofjoy:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben momenteel relatief drugsvrij (op suiker en chocolade na :)), om een medische reden (anders zou ik wel alcohol en koffie drinken). Dat het nu quarantaine is, maakt het gemakkelijker om mij daadwerkelijk eraan te houden, omdat er geen sociale bijeenkomsten zijn. Ik ga binnenkort normaal wel truffels doen, op voorwaarde dat mijn medische klacht blijft afbouwen zoals het momenteel doet.
I
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cerberus zei:
Ik ben momenteel relatief drugsvrij (op suiker en chocolade na :)), om een medische reden (anders zou ik wel alcohol en koffie drinken). Dat het nu quarantaine is, maakt het gemakkelijker om mij daadwerkelijk eraan te houden, omdat er geen sociale bijeenkomsten zijn. Ik ga binnenkort normaal wel truffels doen, op voorwaarde dat mijn medische klacht blijft afbouwen zoals het momenteel doet.
Klik om te vergroten...

Het scheelt inderdaad enorm dat er geen sociale bijeenkomsten zijn, dat maakt het voor mij ook een stuk makkelijker om geen alcohol te drinken!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nouja, als toch iedereen hier ook reageert doe ik dat ook wel.
Ik wilde toen de Corona-crisis hier begon en die 3 weken thuiszitten tot 6 april werden afgekondigd wel proberen om minder pep te gebruiken. De eerste 2 weken ging dat ook nog wel prima. Maar daarna in het weekend toch thuis genomen omdat ik echt zin erin had en om de hardcore livestreams extra leuk en gezellig te maken en nu dus 3 weken op rij in het weekend wel aan het gebruiken. Vorig weekend wel even bij vrienden geweest om samen te kijken en daar naast mn pep ook coke gehad. En nou sinds gisteravond weer thuis aan de pep. Dus het is 2 weken gelukt om kalm aan te doen, maar nu zit ik gewoon weer in mn wekelijkse ritme wel. En had eerst gezegd dat ik het dan wel tot de weekenden moet beperken, ook al heb ik doordeweeks verder niks te doen nu. Maar het is nu zondagavond laat en nou heb ik eigenlijk toch nog geen zin om te stoppen πŸ™ˆ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."