Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik tijdens de COVID-19 quarantaine

Drugsgebruik tijdens de COVID-19 quarantaine

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Een tijd van gek doen is er zeker. Maar voordat ik weer aan het werk mag zorg ik ervoor fris en fruitig weer te kunnen beginnen!
Klik om te vergroten...

Echt he, als ik in deze staat van zijn ineens weer moet gaan werken stort ik in elkaar denk😐.. ff bijkomen eerst
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dit weekend eigenlijk voor t eerst in 8 weken weer drugs genomen en eigenlijk is het wel lekker even. Voelt beetje alsof niemand me dit weekend af kan nemen en het even lekker voor mezelf gedaan heb. Vaak heb ik ook achteraf wel zoiets van, was t nou allemaal nodig, die zooi? Maar nu was het een bewuste beslissing en juist leuk om het voor mezelf te doen. Dus ja, de quarantaine veranderd mijn drugsgebruik wel, maar juist in positieve zin voor me.
I
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahaha net nadat ik dit topic gestart had ging ik even buiten een rondje lopen, kom ik twee random meisjes tegen die xtc gebruikt hebben :tearsofjoy:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben momenteel relatief drugsvrij (op suiker en chocolade na :)), om een medische reden (anders zou ik wel alcohol en koffie drinken). Dat het nu quarantaine is, maakt het gemakkelijker om mij daadwerkelijk eraan te houden, omdat er geen sociale bijeenkomsten zijn. Ik ga binnenkort normaal wel truffels doen, op voorwaarde dat mijn medische klacht blijft afbouwen zoals het momenteel doet.
I
IkHoefGeenCokeAlsIkPepsiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cerberus zei:
Ik ben momenteel relatief drugsvrij (op suiker en chocolade na :)), om een medische reden (anders zou ik wel alcohol en koffie drinken). Dat het nu quarantaine is, maakt het gemakkelijker om mij daadwerkelijk eraan te houden, omdat er geen sociale bijeenkomsten zijn. Ik ga binnenkort normaal wel truffels doen, op voorwaarde dat mijn medische klacht blijft afbouwen zoals het momenteel doet.
Klik om te vergroten...

Het scheelt inderdaad enorm dat er geen sociale bijeenkomsten zijn, dat maakt het voor mij ook een stuk makkelijker om geen alcohol te drinken!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nouja, als toch iedereen hier ook reageert doe ik dat ook wel.
Ik wilde toen de Corona-crisis hier begon en die 3 weken thuiszitten tot 6 april werden afgekondigd wel proberen om minder pep te gebruiken. De eerste 2 weken ging dat ook nog wel prima. Maar daarna in het weekend toch thuis genomen omdat ik echt zin erin had en om de hardcore livestreams extra leuk en gezellig te maken en nu dus 3 weken op rij in het weekend wel aan het gebruiken. Vorig weekend wel even bij vrienden geweest om samen te kijken en daar naast mn pep ook coke gehad. En nou sinds gisteravond weer thuis aan de pep. Dus het is 2 weken gelukt om kalm aan te doen, maar nu zit ik gewoon weer in mn wekelijkse ritme wel. En had eerst gezegd dat ik het dan wel tot de weekenden moet beperken, ook al heb ik doordeweeks verder niks te doen nu. Maar het is nu zondagavond laat en nou heb ik eigenlijk toch nog geen zin om te stoppen 🙈
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Perenijsje zei:
En had eerst gezegd dat ik het dan wel tot de weekenden moet beperken, ook al heb ik doordeweeks verder niks te doen nu. Maar het is nu zondagavond laat en nou heb ik eigenlijk toch nog geen zin om te stoppen 🙈
Klik om te vergroten...

Zo ben ik dus nu 2 weken bezig geweest...😵... Ja een voorraadje, voor t geval dat er echt lockdown komt... je weet maar nooit....Nou 1 pakje mag ik ervan gebruiken... alleen weekend, nou dikke lul ik heb gwn elke dag genomen en nu zijn alle pakjes op...

Echt erg, maar ik zit alleen thuis, best wel eenzaam verder dusja waarom zou ik dan niet nemen als ik het heb..

Mooi excuus gelijk die pandemie, ik heb altijd wel iets om het goed te praten🤦‍♀️...

Ik moet dus gewoon niks in huis hebben, kan er echt niet vanaf blijven in deze uitzonderlijke situatie...

Ik hoop dat jij je ook beetje weet in te houden verder😘... Ik ben lichamelijk echt ff gesloopt... zeg ik terwijl ik nog steeds wakker zit😂... mja ik heb net half uur geleden ofzo m'n aller aller laatste lijntje op, weg = weg🥴
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan is mijn vraag, voor de mensen die gebruiken tijden quarantaine, gebruiken jullie alleen wat er nog thuis ligt? Of blijven jullie het gewoon halen ondanks kans op besmetting?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
KevinHenni zei:
Dan is mijn vraag, voor de mensen die gebruiken tijden quarantaine, gebruiken jullie alleen wat er nog thuis ligt? Of blijven jullie het gewoon halen ondanks kans op besmetting?
Klik om te vergroten...
Hier wel nieuwe gehaald... Dealer werkte zelf met handschoenen aan 😂
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Hier wel nieuwe gehaald... Dealer werkte zelf met handschoenen aan 😂
Klik om te vergroten...
Kijk die zijn te vertrouwen 🤣🤣
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had 6 grammetjes speed gehaald voordat er uberhaupt sprake was van quarantaine, dit zou zijn voor de feesten in maart en april maarja deze zijn natuurlijk afgelast. Thuiswerken gaat niet dus ik verveel me elke dag helemaal de pletter. Deze hele week heb ik dus al een speedbender getrokken met wel voldoende slaap en eten ofcourse, maar ik vraag me wel af wat ik ga doen als alles op is :upsidedown:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."