#1
Ik heb niet zoveel met psychedelische middelen. Heb alles wel een keer geprobeerd maar valt me altijd tegen. Echt niet mijn ding...
Ja maar keta en G geeft je een mooie ervaring naast de verdoving, echt VERDOVING heb ik alleen nodig bij zware lichamelijke pijn (heb ik niet snel overigens...)Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Keta en bijvoorbeeld GHB heb ik het meeste mee. Toch weer dat verdovende. 🤷🏻♀️
Vind het de moeite niet waard om zoveel hersencellen te laten afsterven voor die paar seconden...Waarom geen lachgas?
Dan heb je precies nog niks gezien, is denk ik een punt in je leven wat je moet bereiken. Sommige bereiken dat punt nooit en sommige veel te vroeg. Anyways, ik zie die dingen nu nuchter ook al in (helaas) daarom ben ik nieuwsgierig naar psychedelische drugs. Maakt uiteindelijk niet uit, ieder zn ding![]()
Hahaha ja als ik aan GHB begin ga ik het ook zeker niet in huis halen. Ken mezelf al wel langer dan vandaag. 😂Als je het bij 1x kan laten is er niks aan de hand nee, ik heb het zelf een paar x gedaan en ik snap heel goed dat dat verslavend is... maarja ik was me er al van bewust dus nooit iets zelf gekocht, als ik dat in huis zou halen....🤔
Daarom, anders is dat hoekje ook zo alleen, ook best zielig. Wat is er allemaal te beleven dan in dat hoekje?Ieder z’n ding inderdaad. *gaat terug naar haar hoekje* 😋
Je kan het altijd proberen, je kan een cirkeltje ook ombuigen tot een hartje vind ik leuker en anders ga je het volgende cirkeltje in toch?Mag ik dan in een driehoek?
Mag ik dan in een driehoek?
Je zegt met eigen woorden dat het niet gevaarlijk is, weetje hoe verslavend het is, veel succes
Ik denk ik heel verschillend ook per persoon, ik heb altijd makkelijk een liter thuis staan en aangezien ik niet meer naar festivals ben geweest staat die er nog mooi. Je hebt geen G nodig om jezelf durven te zijnHahaha ja als ik aan GHB begin ga ik het ook zeker niet in huis halen. Ken mezelf al wel langer dan vandaag. 😂
Jij wel! Welke drugs neem je mee?
Oh sowieso! Ik ben gewoon heel verslavingsgevoelig, dus zodra ik iets nieuws heel leuk vind is er zeker een kans aan aanwezig dat ik daarin kan doorslaan als ik niet ver voor het te laat is stop. Iedere keer na de eerste keer was bij ketamine voor mij bijvoorbeeld steeds beter, dus bleef ik maar doorgaan.Ik denk ik heel verschillend ook per persoon, ik heb altijd makkelijk een liter thuis staan en aangezien ik niet meer naar festivals ben geweest staat die er nog mooi. Je hebt geen G nodig om jezelf durven te zijn![]()
Ik denk ik heel verschillend ook per persoon, ik heb altijd makkelijk een liter thuis staan en aangezien ik niet meer naar festivals ben geweest staat die er nog mooi. Je hebt geen G nodig om jezelf durven te zijn![]()
Oh sowieso! Ik ben gewoon heel verslavingsgevoelig, dus zodra ik iets nieuws heel leuk vind is er zeker een kans aan aanwezig dat ik daarin kan doorslaan als ik niet ver voor het te laat is stop. Iedere keer na de eerste keer was bij ketamine voor mij bijvoorbeeld steeds beter, dus bleef ik maar doorgaan.
Oh sowieso! Ik ben gewoon heel verslavingsgevoelig, dus zodra ik iets nieuws heel leuk vind is er zeker een kans aan aanwezig dat ik daarin kan doorslaan als ik niet ver voor het te laat is stop. Iedere keer na de eerste keer was bij ketamine voor mij bijvoorbeeld steeds beter, dus bleef ik maar doorgaan.
Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine?Vind dat zoiezo geen toegevoegde waarde op een feest, mja ieder z'n ding idd
Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine?
Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."