Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

Hebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

264 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb niet zoveel met psychedelische middelen. Heb alles wel een keer geprobeerd maar valt me altijd tegen. Echt niet mijn ding...
T
Thelittlegirl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Perzikje zei:
Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Keta en bijvoorbeeld GHB heb ik het meeste mee. Toch weer dat verdovende. 🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Ja maar keta en G geeft je een mooie ervaring naast de verdoving, echt VERDOVING heb ik alleen nodig bij zware lichamelijke pijn (heb ik niet snel overigens...)
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Waarom geen lachgas?
Klik om te vergroten...
Vind het de moeite niet waard om zoveel hersencellen te laten afsterven voor die paar seconden...
Ik vind het wel prachtig om ervaringen van anderen erover te horen!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thelittlegirl zei:
Dan heb je precies nog niks gezien, is denk ik een punt in je leven wat je moet bereiken. Sommige bereiken dat punt nooit en sommige veel te vroeg. Anyways, ik zie die dingen nu nuchter ook al in (helaas) daarom ben ik nieuwsgierig naar psychedelische drugs. Maakt uiteindelijk niet uit, ieder zn ding :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ieder z’n ding inderdaad. *gaat terug naar haar hoekje* 😋
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mag ik dan in een driehoek?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snelleke Snel zei:
Als je het bij 1x kan laten is er niks aan de hand nee, ik heb het zelf een paar x gedaan en ik snap heel goed dat dat verslavend is... maarja ik was me er al van bewust dus nooit iets zelf gekocht, als ik dat in huis zou halen....🤔
Klik om te vergroten...
Hahaha ja als ik aan GHB begin ga ik het ook zeker niet in huis halen. Ken mezelf al wel langer dan vandaag. 😂
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Perzikje zei:
Ieder z’n ding inderdaad. *gaat terug naar haar hoekje* 😋
Klik om te vergroten...
Daarom, anders is dat hoekje ook zo alleen, ook best zielig. Wat is er allemaal te beleven dan in dat hoekje?
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snelleke Snel zei:
Mag ik dan in een driehoek?
Klik om te vergroten...
Je kan het altijd proberen, je kan een cirkeltje ook ombuigen tot een hartje vind ik leuker en anders ga je het volgende cirkeltje in toch?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snelleke Snel zei:
Mag ik dan in een driehoek?
Klik om te vergroten...

Jij wel! Welke drugs neem je mee?
T
ThelittlegirlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snelleke Snel zei:
Je zegt met eigen woorden dat het niet gevaarlijk is, weetje hoe verslavend het is, veel succes
Klik om te vergroten...
Salvia zei:
Hahaha ja als ik aan GHB begin ga ik het ook zeker niet in huis halen. Ken mezelf al wel langer dan vandaag. 😂
Klik om te vergroten...
Ik denk ik heel verschillend ook per persoon, ik heb altijd makkelijk een liter thuis staan en aangezien ik niet meer naar festivals ben geweest staat die er nog mooi. Je hebt geen G nodig om jezelf durven te zijn :blush:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perzikje zei:
Jij wel! Welke drugs neem je mee?
Klik om te vergroten...

Blauwe driehoeken goed?😜
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thelittlegirl zei:
Ik denk ik heel verschillend ook per persoon, ik heb altijd makkelijk een liter thuis staan en aangezien ik niet meer naar festivals ben geweest staat die er nog mooi. Je hebt geen G nodig om jezelf durven te zijn :blush:
Klik om te vergroten...
Oh sowieso! Ik ben gewoon heel verslavingsgevoelig, dus zodra ik iets nieuws heel leuk vind is er zeker een kans aan aanwezig dat ik daarin kan doorslaan als ik niet ver voor het te laat is stop. Iedere keer na de eerste keer was bij ketamine voor mij bijvoorbeeld steeds beter, dus bleef ik maar doorgaan.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thelittlegirl zei:
Ik denk ik heel verschillend ook per persoon, ik heb altijd makkelijk een liter thuis staan en aangezien ik niet meer naar festivals ben geweest staat die er nog mooi. Je hebt geen G nodig om jezelf durven te zijn :blush:
Klik om te vergroten...

Vind dat zoiezo geen toegevoegde waarde op een feest, mja ieder z'n ding idd
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op hardcore festivals is het ook zero tolerance, mja toch is 9 vd 10 van de kaart...🤔
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Salvia zei:
Oh sowieso! Ik ben gewoon heel verslavingsgevoelig, dus zodra ik iets nieuws heel leuk vind is er zeker een kans aan aanwezig dat ik daarin kan doorslaan als ik niet ver voor het te laat is stop. Iedere keer na de eerste keer was bij ketamine voor mij bijvoorbeeld steeds beter, dus bleef ik maar doorgaan.
Klik om te vergroten...

Dit dus ja.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Salvia zei:
Oh sowieso! Ik ben gewoon heel verslavingsgevoelig, dus zodra ik iets nieuws heel leuk vind is er zeker een kans aan aanwezig dat ik daarin kan doorslaan als ik niet ver voor het te laat is stop. Iedere keer na de eerste keer was bij ketamine voor mij bijvoorbeeld steeds beter, dus bleef ik maar doorgaan.
Klik om te vergroten...

Ik zou er niet aan beginnen dan, gewoon een tip
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snelleke Snel zei:
Vind dat zoiezo geen toegevoegde waarde op een feest, mja ieder z'n ding idd
Klik om te vergroten...
Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Salvia zei:
Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine?
Klik om te vergroten...

Jep, heerlijk op afters!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Salvia zei:
Is GHB niet eerder zo'n afterpartydrug net zoals ketamine?
Klik om te vergroten...

Ja vind ik wel, een vriendin van me deed het op festivals waardoor ze al 2x op de ehbo heeft gelegen, leuk feestje🤪
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Net als op party's dan heb je toch ook altijd van die vage gesprekken en alles kan, iedereen is toch vaag😆
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."