Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

Hebben jullie een bepaalde drug die je nooit aan zou raken?

264 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laten we dan ook maar niet duiken in het zwembad mensen!
.
S
Spyro

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Snelleke Snel zei:
DMT ook? Ik hoor daar de mooiste ervaringen over drm leek dat me nog interessant😲
Klik om te vergroten...

DMT zou ik nog het meest aanraden van dat lijstje. Is echt wel vet, maar ook niet mijn ding ofzo. Maar sowieso een aanrader om een keer gedaan te hebben! ✔️
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia zei:
maar GHB is eraf omdat het eigenlijk veel minder gevaarlijk is dan ik dacht (als ik de kans krijg
Klik om te vergroten...

Weet je dat heel zeker?😂👍
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thelittlegirl zei:
Maar ben je van jezelf spiritueel ingesteld? Ik denk dat dat vrij bepalend is van de voordelen die je uit die middelen kan uithalen
Klik om te vergroten...

Ik kan me er wel in mee laten gaan, maar ik voel me nooit mezelf tijdens trips. Kan daar niet perse van genieten. Duurt allemaal te lang ook, na een uurtje heb ik het wel gezien. 😋
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou lachgas echt niet zosnel afschrijven.

Een ballonnetje in combinatie met bijv mdma of psychischica is geweldig.

Op zichzelf valt het best tegen maar in combinatie met bepaalde drugs doet het wonderen.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perzikje zei:
DMT zou ik nog het meest aanraden van dat lijstje. Is echt wel vet, maar ook niet mijn ding ofzo. Maar sowieso een aanrader om een keer gedaan te hebben! ✔
Klik om te vergroten...

Ik ken niemand die het überhaupt verkoopt, maar ik denk ook niet dat ik daar klaar voor ben, misschien ooit wie weet😁
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snelleke Snel zei:
Ik ken niemand die het überhaupt verkoopt, maar ik denk ook niet dat ik daar klaar voor ben, misschien ooit wie weet😁
Klik om te vergroten...

Echt alleen doen als je er 100% achter staat!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Ik zou lachgas echt niet zosnel afschrijven.

Een ballonnetje in combinatie met bijv mdma of psychischica is geweldig.

Op zichzelf valt het best tegen maar in combinatie met bepaalde drugs doet het wonderen.
Klik om te vergroten...

Ja lekker zuurstoftekort in je hersenpan, strak plan..... 😝
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
benzzzy zei:
Ik kan me niet voorstellen dat meth veel beter zal zijn dan iets als mdma/4mmc
Klik om te vergroten...
MDMA schijnt qua euphorie veel hoger te scoren dan meth. Meth gebruikers vinden MDMA vaak ook leuker, maar het is zo belastend en het werkt na een tijdje niet meer bij misbruik.

Meth is bijna hetzelfde als speed, het is alleen veel sterker en je rookt het. Stel je zou meth oraal nemen, dan zou dat bijna hetzelfde moeten zijn als een héle hoge dosis speed oraal.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Heroïne, basecoke, crystal meth, flakka en voorlopig ook alle psychedelica omdat ik daar emotioneel gewoon niet stabiel genoeg voor ben.
Klik om te vergroten...
Dat hangt af van de manier waarom je psychedelica gebruikt. Psychedelica kan je laten zien welke weg je moet gaan om stabieler te worden. Maar dat is niet voor iedereen, én je moet echt weten wat je doet.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
heyol zei:
Ik heb echter nog nooit ergens of van iemand gehoord dat er een occasionele/recreatieve gebruiker is. Wie eraan begint raakt er aan verslaafd is wat ik tot nu toe denk daarover? Fout?
Klik om te vergroten...
Ik geloof dat iets van 25% van de gebruikers verslaafd word, alcohol is iets van 21%, wiet 9%.

Er bestaan zeker recreatieve gebruikers. De reden dat het beeld is ontstaan dat de meeste mensen verslaafd raakte is omdat die mensen al verslaafd waren aan andere opiaten, in Amerika vaak voorgeschreven.

Die pijnstellers kunnen ze niet meer krijgen of zijn te duur bij de dealer, dus gaan ze over naar het leukere & goedkopere heroine.

De media maakt het groter dan het is, en het is vaak heel anders dan je verwacht.

Schijnt dat er een groot deel van de mensen die het proberen het de eerste keer vaak niet leuk vinden. Kan je erg ziek maken.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
Perzikje zei:
Ik heb nu echt ff zo’n vaag moment van de pep.
Zat echt na te denken over dit forum.

Zie ons allemaal lullen tegen accounts waarvan we geen idee hebben wie er achter zit eigenlijk 😂

Kapot mooi
Klik om te vergroten...
Ben toch wel ontzettend benieuwd naar wie er achter al deze profielen zit, want ik denk dat als je gewoon willekeurige, actieve leden van DF bij elkaar zou zetten, dat je echt de meest aparte mix van mensen ooit krijgt als je puur naar uiterlijk zou kijken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Salvia zei:
Ben toch wel ontzettend benieuwd naar wie er achter al deze profielen zit, want ik denk dat als je gewoon willekeurige, actieve leden van DF bij elkaar zou zetten, dat je echt de meest aparte mix van mensen ooit krijgt als je puur naar uiterlijk zou kijken.
Klik om te vergroten...

Hahaha, echt hè. Mensen waarmee je gewoon nooit zou praten eigenlijk. (denk ik)
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stonologie zei:
Ik geloof dat iets van 25% van de gebruikers verslaafd word, alcohol is iets van 21%, wiet 9%.

Er bestaan zeker recreatieve gebruikers. De reden dat het beeld is ontstaan dat de meeste mensen verslaafd raakte is omdat die mensen al verslaafd waren aan andere opiaten, in Amerika vaak voorgeschreven.

Die pijnstellers kunnen ze niet meer krijgen of zijn te duur bij de dealer, dus gaan ze over naar het leukere & goedkopere heroine.

De media maakt het groter dan het is, en het is vaak heel anders dan je verwacht.

Schijnt dat er een groot deel van de mensen die het proberen het de eerste keer vaak niet leuk vinden. Kan je erg ziek maken.
Klik om te vergroten...
Ja maar dat is naar het schijnt net waarom mensen er verslaafd aan raken. Ze vinden dat het niets i houdt dus "ik zal er niet verslaafd aan raken"
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
Perzikje zei:
Hahaha, echt hè. Mensen waarmee je gewoon nooit zou praten eigenlijk. (denk ik)
Klik om te vergroten...
Tenzij mensen echt zouden uitstralen dat ze aan de drugs zitten, dat trekt me altijd wel aan lol.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is iemand van jullie weleens op een meeting geweest trouwens? Ik heb weleens gelezen dat dat ooit is voor gekomen toch?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is een grote New Kids filmset achtige sfeer denk😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snelleke Snel zei:
Is iemand van jullie weleens op een meeting geweest trouwens? Ik heb weleens gelezen dat dat ooit is voor gekomen toch?
Klik om te vergroten...

No, ben pas 3 dagen lid 😂
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perzikje zei:
No, ben pas 3 dagen lid 😂
Klik om te vergroten...

Oja haha das waar ook 😆lijkt me wel grappig opzich met zo'n mega groep naar een festival ofzo🤪
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snelleke Snel zei:
Oja haha das waar ook 😆lijkt me wel grappig opzich met zo'n mega groep naar een festival ofzo🤪
Klik om te vergroten...

Hahahaha, 1 grote chaos ja 🤣
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."