#1
Laten we dan ook maar niet duiken in het zwembad mensen!
.
.
DMT ook? Ik hoor daar de mooiste ervaringen over drm leek dat me nog interessant😲
maar GHB is eraf omdat het eigenlijk veel minder gevaarlijk is dan ik dacht (als ik de kans krijg
Maar ben je van jezelf spiritueel ingesteld? Ik denk dat dat vrij bepalend is van de voordelen die je uit die middelen kan uithalen
DMT zou ik nog het meest aanraden van dat lijstje. Is echt wel vet, maar ook niet mijn ding ofzo. Maar sowieso een aanrader om een keer gedaan te hebben! ✔
Ik ken niemand die het überhaupt verkoopt, maar ik denk ook niet dat ik daar klaar voor ben, misschien ooit wie weet😁
Ik zou lachgas echt niet zosnel afschrijven.
Een ballonnetje in combinatie met bijv mdma of psychischica is geweldig.
Op zichzelf valt het best tegen maar in combinatie met bepaalde drugs doet het wonderen.
MDMA schijnt qua euphorie veel hoger te scoren dan meth. Meth gebruikers vinden MDMA vaak ook leuker, maar het is zo belastend en het werkt na een tijdje niet meer bij misbruik.Ik kan me niet voorstellen dat meth veel beter zal zijn dan iets als mdma/4mmc
Dat hangt af van de manier waarom je psychedelica gebruikt. Psychedelica kan je laten zien welke weg je moet gaan om stabieler te worden. Maar dat is niet voor iedereen, én je moet echt weten wat je doet.Heroïne, basecoke, crystal meth, flakka en voorlopig ook alle psychedelica omdat ik daar emotioneel gewoon niet stabiel genoeg voor ben.
Ik geloof dat iets van 25% van de gebruikers verslaafd word, alcohol is iets van 21%, wiet 9%.Ik heb echter nog nooit ergens of van iemand gehoord dat er een occasionele/recreatieve gebruiker is. Wie eraan begint raakt er aan verslaafd is wat ik tot nu toe denk daarover? Fout?
Ben toch wel ontzettend benieuwd naar wie er achter al deze profielen zit, want ik denk dat als je gewoon willekeurige, actieve leden van DF bij elkaar zou zetten, dat je echt de meest aparte mix van mensen ooit krijgt als je puur naar uiterlijk zou kijken.Ik heb nu echt ff zo’n vaag moment van de pep.
Zat echt na te denken over dit forum.
Zie ons allemaal lullen tegen accounts waarvan we geen idee hebben wie er achter zit eigenlijk 😂
Kapot mooi
Ben toch wel ontzettend benieuwd naar wie er achter al deze profielen zit, want ik denk dat als je gewoon willekeurige, actieve leden van DF bij elkaar zou zetten, dat je echt de meest aparte mix van mensen ooit krijgt als je puur naar uiterlijk zou kijken.
Ja maar dat is naar het schijnt net waarom mensen er verslaafd aan raken. Ze vinden dat het niets i houdt dus "ik zal er niet verslaafd aan raken"Ik geloof dat iets van 25% van de gebruikers verslaafd word, alcohol is iets van 21%, wiet 9%.
Er bestaan zeker recreatieve gebruikers. De reden dat het beeld is ontstaan dat de meeste mensen verslaafd raakte is omdat die mensen al verslaafd waren aan andere opiaten, in Amerika vaak voorgeschreven.
Die pijnstellers kunnen ze niet meer krijgen of zijn te duur bij de dealer, dus gaan ze over naar het leukere & goedkopere heroine.
De media maakt het groter dan het is, en het is vaak heel anders dan je verwacht.
Schijnt dat er een groot deel van de mensen die het proberen het de eerste keer vaak niet leuk vinden. Kan je erg ziek maken.
Tenzij mensen echt zouden uitstralen dat ze aan de drugs zitten, dat trekt me altijd wel aan lol.Hahaha, echt hè. Mensen waarmee je gewoon nooit zou praten eigenlijk. (denk ik)
Is iemand van jullie weleens op een meeting geweest trouwens? Ik heb weleens gelezen dat dat ooit is voor gekomen toch?
No, ben pas 3 dagen lid 😂
Oja haha das waar ook 😆lijkt me wel grappig opzich met zo'n mega groep naar een festival ofzo🤪
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."