#1
De Efteling is sowieso een beetje een veestal natuurlijk, ik denk dat ik zelf liever naar een dierentuin of iets dergelijks was gegaan.Ja dat denk ik ook. Kan me niet inbeelden dat er veel kinderen gaan zijn op een random weekdag willekeurig in het jaar wanneer iedereen nog naar school moet.