Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB en Keta

2CB en Keta

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
heyol zei:
Ja dat denk ik ook. Kan me niet inbeelden dat er veel kinderen gaan zijn op een random weekdag willekeurig in het jaar wanneer iedereen nog naar school moet.
Klik om te vergroten...
De Efteling is sowieso een beetje een veestal natuurlijk, ik denk dat ik zelf liever naar een dierentuin of iets dergelijks was gegaan.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Timovz_ zei:
En je had idd gelijk. We liepen dr als een stel Mongolen bij🤣 ik liep met van die ket beentjes.
Klik om te vergroten...
Haha, zie het voor me. Vertel eens wat meer, in achtbanen geweest? Was die truttige droomvlucht aan de 2C-B ineens wel leuk?
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
2C-B 21mg neem ik aan? Weet je ook toevallig hoeveel ketamine je gedoseerd had?
Klik om te vergroten...
Er is intotaal 1.5 gram kera er door heen gegaan. Ik heb alleen wel flinke tolerantie
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
KlaasVaak zei:
Haha, zie het voor me. Vertel eens wat meer, in achtbanen geweest? Was die truttige droomvlucht aan de 2C-B ineens wel leuk?
Klik om te vergroten...

het was fucking ziek. Vooral de vogelrok, ik dacht dat ik in de hemel was 😂
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben van plan om 2CB en keta te gaan doen in de Efteling. Iemand ervaring met deze combi? En toevallig iemand die ooit 2CB in de Efteling heeft gedaan
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja en ja.

Ik vond het een fijne combi maar ik zou het alleen doen als je comfortabel bent met beide middelen.

Ik heb ook weleens 2-CB gedaan in de Efteling maar het blijft een risico. Je wil daar niet bad gaan...
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Ja en ja.

Ik vond het een fijne combi maar ik zou het alleen doen als je comfortabel bent met beide middelen.

Ik heb ook weleens 2-CB gedaan in de Efteling maar het blijft een risico. Je wil daar niet bad gaan...
Klik om te vergroten...


Heb met beide ervaring 2cb heb ik 3/4 keer gedaan vond het nooit zo spectaculair alleen een keer te veel gepakt toen ging ik bad zag allemaal gezichten op me af komen enzo. Ben van plan om 20MG te pakken
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Timovz_ zei:
Heb met beide ervaring 2cb heb ik 3/4 keer gedaan vond het nooit zo spectaculair alleen een keer te veel gepakt toen ging ik bad zag allemaal gezichten op me af komen enzo. Ben van plan om 20MG te pakken
Klik om te vergroten...
Daar moet je wel rekening mee houden. Als je met vrienden gaat wel even afspraken maken van te voren over wat jullie doen als er iemand slecht gaat.

Zijn je pillen getest?
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Denk trouwens niet dat het heel handig is om Keta erbij te doen in de Efteling. 😁

Is lekkerder thuis op de bank.
Klik om te vergroten...

keta zijn we pas van plan als de2cb begint uit te werken. Wat is trouwens de dosering van 2CB want ik wil echt niet te veel gaan pakken
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ja en ja.

Ik vond het een fijne combi maar ik zou het alleen doen als je comfortabel bent met beide middelen.

Ik heb ook weleens 2-CB gedaan in de Efteling maar het blijft een risico. Je wil daar niet bad gaan...
Klik om te vergroten...
Haha ik heb eens truffels zitten eten in de Efteling 🤣
Heb toen wel overgeven maar was wel een speciale ervaring😜
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Timovz_ zei:
keta zijn we pas van plan als de2cb begint uit te werken. Wat is trouwens de dosering van 2CB want ik wil echt niet te veel gaan pakken
Klik om te vergroten...
Zo lang je pillen niet getest zijn weet je straks sowieso niet wat je tot je neemt.

Maar met 20 mg heb je een goede trip ja. Weet niet of je deze dosis wel in de Efteling moet willen.

Ik zelf ben echt mega gevoelig voor trip middelen en ging al kneiter hard op een kwartje, terwijl vrienden van mij er makkelijk 2 hele namen.
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Zo lang je pillen niet getest zijn weet je straks sowieso niet wat je tot je neemt.

Maar met 20 mg heb je een goede trip ja. Weet niet of je deze dosis wel in de Efteling moet willen.

Ik zelf ben echt mega gevoelig voor trip middelen en ging al kneiter hard op een kwartje, terwijl vrienden van mij er makkelijk 2 hele namen.
Klik om te vergroten...
Ja ze zijn wel getest op 21MG 2CB man maar eigenlijk elke keer dat ik 2CB had ik echt een zieke bodyload en dat vond ik echt zwaar kut
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Timovz_ zei:
Ja ze zijn wel getest op 21MG 2CB man maar eigenlijk elke keer dat ik 2CB had ik echt een zieke bodyload en dat vond ik echt zwaar kut
Klik om te vergroten...
Waarom wil je het dan in de Efteling doen? Bodyload hoort erbij..
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Waarom wil je het dan in de Efteling doen? Bodyload hoort erbij..
Klik om te vergroten...
omdat het me echt tering vet lijkt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Timovz_ zei:
omdat het me echt tering vet lijkt
Klik om te vergroten...
Keta erbij lijkt me niet handig. Zou eerst alleen 2-cb doen iig.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Timovz_ zei:
Ja ze zijn wel getest op 21MG 2CB man maar eigenlijk elke keer dat ik 2CB had ik echt een zieke bodyload en dat vond ik echt zwaar kut
Klik om te vergroten...
Ben ik de enige die juist geen (erge) bodyload ervaart op 2C-B? Voel me altijd juist erg gestimuleerd en zin om dingen te doen.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stonologie zei:
Ben ik de enige die juist geen (erge) bodyload ervaart op 2C-B? Voel me altijd juist erg gestimuleerd en zin om dingen te doen.
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel stimulerend, maar kan me het eerste uur toch wel aardig misselijk voelen.

Ik zou er iig geen keta bij doen in de Efteling, niet omdat het niet leuk is maar ik denk dat je er al snel als een debiel bijloopt. Dat gaat toch opvallen.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja dat denk ik ook. Kan me niet inbeelden dat er veel kinderen gaan zijn op een random weekdag willekeurig in het jaar wanneer iedereen nog naar school moet.
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi iedereen. Ik ben afgelopen dinsdag na de Efteling geweest, het was echt een fucking vette ervaring alleen heb ik op het begin echt stuk of 8 keer moeten kotsen van de 2CB. Maar voor de rest was het echt vet
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
KlaasVaak zei:
Ik vind het wel stimulerend, maar kan me het eerste uur toch wel aardig misselijk voelen.

Ik zou er iig geen keta bij doen in de Efteling, niet omdat het niet leuk is maar ik denk dat je er al snel als een debiel bijloopt. Dat gaat toch opvallen.
Klik om te vergroten...
En je had idd gelijk. We liepen dr als een stel Mongolen bij🤣 ik liep met van die ket beentjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."