Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB en Keta

2CB en Keta

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
Timovz_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
KlaasVaak zei:
Ik vind het wel stimulerend, maar kan me het eerste uur toch wel aardig misselijk voelen.

Ik zou er iig geen keta bij doen in de Efteling, niet omdat het niet leuk is maar ik denk dat je er al snel als een debiel bijloopt. Dat gaat toch opvallen.
Klik om te vergroten...
En je had idd gelijk. We liepen dr als een stel Mongolen bij🤣 ik liep met van die ket beentjes.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Timovz_ zei:
Ik ben afgelopen dinsdag na de Efteling geweest, het was echt een fucking vette ervaring alleen heb ik op het begin echt stuk of 8 keer moeten kotsen van de 2CB.
Klik om te vergroten...
2C-B 21mg neem ik aan? Weet je ook toevallig hoeveel ketamine je gedoseerd had?
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#3
Timovz_ zei:
Hoi iedereen. Ik ben afgelopen dinsdag na de Efteling geweest, het was echt een fucking vette ervaring alleen heb ik op het begin echt stuk of 8 keer moeten kotsen van de 2CB. Maar voor de rest was het echt vet
Klik om te vergroten...
Moet je vaker overgeven van 2cb? ik heb dat dus nooit en dat gebruiken in de efteling lijkt mij een geweldig idee
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lol. xD
Lijkt me ook wel cool! hahah!

Ook in achtbanen geweest? Miss daarom moeten spauwen?

En by the waaay is er een dag/uur dat je naar de Efteling kan gaan dat er geen of
veel minder kinderen rondlopen? Miss in de avond? Of bv een donderdagavond wanneer de kindjes naar school
moeten dag erna maar ouderen niet?

Want wil dit eigenlijk ook wel is doen, maar voel me er niet comfortabel bij
te doen in een situatie/omgeven met veel kinderen. Als er enkel jongeren zouden rondlopen ofzo zou't echt wel fcking vet zijn! Beetje trippen in de Efteling.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
heyol zei:
En by the waaay is er een dag/uur dat je naar de Efteling kan gaan dat er geen of veel minder kinderen rondlopen?
Klik om te vergroten...
"De beste manier om de grootste drukte uit de weg te gaan, is de Efteling te bezoeken op een doordeweekse dag die niet in een voorjaars-, herfst, of zomervakantie valt."

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."