#1
En je had idd gelijk. We liepen dr als een stel Mongolen bij🤣 ik liep met van die ket beentjes.Ik vind het wel stimulerend, maar kan me het eerste uur toch wel aardig misselijk voelen.
Ik zou er iig geen keta bij doen in de Efteling, niet omdat het niet leuk is maar ik denk dat je er al snel als een debiel bijloopt. Dat gaat toch opvallen.