#1
Top weegschaal , heb ik ook.![]()
Ik heb deze weegschaal en hij werkt perfect.
Hier de link: https://www.bol.com/nl/p/trendfield...tgh=hLTO-K--NDHwWVsHDUlFZg.1_4.5.ProductImage
Kost een 34,95โฌ
Top weegschaal , heb ik ook.![]()
Ik heb deze weegschaal en hij werkt perfect.
Hier de link: https://www.bol.com/nl/p/trendfield...tgh=hLTO-K--NDHwWVsHDUlFZg.1_4.5.ProductImage
Kost een 34,95โฌ
Dan ga ik hem bestellen. TnxTop weegschaal , heb ik ook.
Wat maakt deze beter dan die van "Geflipt"?
Ik ben op de ervaringen van de twee andere leden afgegaan... EN als hij niet werkt, stuur ik hem terug.Materialen zullen wat duurzamer zijn.
Niet dat dat heel veel uitmaakt.
Grootste verschil is toch wel dat de goedkopere weegschalen net ietsje minder precies afwegen is mijn ervaring.
Materialen zullen wat duurzamer zijn.
Niet dat dat heel veel uitmaakt.
Grootste verschil is toch wel dat de goedkopere weegschalen net ietsje minder precies afwegen is mijn ervaring.
Dat klinkt iets te gecompliceerd dan. Ik wil er pillen of capsules van maken. En deze op zak meenemen.![]()
50g/0.001g LCD Digital Jewelry Scales Lab Weight High Precision Scale Medicinal Use Portable Mini Electronic Balance Black
I like this from DX. Find the cool gadgets at a incredibly low price with worldwide free shipping here.www.dx.com
Als je onder de 10mg wilt afwegen ben je sowieso veel beter af met volumetrisch afwegen.
![]()
Propyleenglycol | Diergeneesmiddelen | Macrovet.nl
Bekijk en bestel: Propyleenglycol in de categorie Diergeneesmiddelen Ruim 7000 producten in voorraad. Vandaag besteld morgen in huis.www.macrovet.nl
Je kan hem gewoon op bol.com kopen die weegschaal hier de link: https://www.bol.com/nl/p/trendfield...tgh=vtP-KZEDgP3nDSx2AXJCgg.1_4.5.ProductTitleDat klinkt iets te gecompliceerd dan. Ik wil er pillen of capsules van maken. En deze op zak meenemen.
Ik heb echt liever een weegschaal die in mg weegt. Ik heb een aantal topic hier gelezen, waarin gebruikers zich vergist hadden met het wegen.
Liever heb ik mezelf hier niet tussen staan, of dat ik helemaal geen tripreport erover kan schrijven.
Ik heb de weegschaal via via ook besteld. Heb geen PayPal. En wil dat liever niet. Het idee als iemand mijn telefoon of emailpaswoord heeft de gene zo makkelijk aankopen ermee kan doen. Toch?? Ik had vroeger wel PayPal.
Niet dus. Die heb ik besteld. Maar die weegt in grammen en niet in milligrammenJe kan hem gewoon op bol.com kopen die weegschaal hier de link: https://www.bol.com/nl/p/trendfield...tgh=vtP-KZEDgP3nDSx2AXJCgg.1_4.5.ProductTitle
Kan je gewoon betalen met bankcontact.
Die weegt wel in milligrammen.Niet dus. Die heb ik besteld. Maar die weegt in grammen en niet in milligrammen![]()
Als ik 100mg DPT afweeg doet hij dat precies juist.Niet dus. Die heb ik besteld. Maar die weegt in grammen en niet in milligrammen![]()
Lees het boekje dat erbij zit. Als het dan juist staat dan zet je dat pannetje erop en duw je op de T knop dan komt hij op 0.000mg dan kan je product erop wegen.Er staat op mijn verpakking
G - OZ - DWT - CT - GN - TL
of MG moet onder een van deze eenheden staan.
Je moet hem op g zetten en dan verschijnt er op je display 0.000 cijfers achter de komma zijn mg het cijfer voor de komma g.Er staat op mijn verpakking
G - OZ - DWT - CT - GN - TL
of MG moet onder een van deze eenheden staan.
Je moet hem op g zetten en dan verschijnt er op je display 0.000 cijfers achter de komma zijn mg het cijfer voor de komma g.
Dus 0.001 is 1mg , 0 010 is 10mg en 0.100 is 100mg.
Om een mg af te wegen moet je wel het gewichtje dat er bij geleverd is (20g bij mij) er bij leggen , NIET op tare drukke en vanaf daaruit afwegen.
Dan meet hij precies.
Zonder gewichtje weegt hij ongeveer vanaf 15mg juist.
Althans die van mij.
Als je die moeite niet wil doen blijf je best ver weg van extreem potente stofjes.Volgens mij ben ik niet duidelijk in mijn geschrift en lees ik over jullie berichten heen.
Ik wil geen moeite doen voor een extra berekening, Dus niet terugrekenen.
Hoofdrekenen was vroeger niet mijn lievelingsvak.
Het Chinese weegschaaltje weeg wel in milligrammen af.
Maar laat ik de vraag zo stellen, misschien is het eenvoudiger dan ik denk.
In welke eenheden berekenen jullie xtc pil, 2 -cb poeder, mdma kristal, keta, San Pedro en speed.
In de toekomst zouden er nog stofjes kunnen worden uitgebreid.
Zo weegt 1 xtc pil van mij 0,405 gram in milligrammen krijg je een absurd lange cijfer reeks.
Ik ben ervan uitgegaan dat deze stoffen allemaal in milligrammen worden gewogen. Vooral met de stoffen zoals 2-cb poeder.
Die werken nauw.
Ik heb geen gewichtje van 20 gram erbij gekregen (ook niet de gene uit China) wel het kalibreer gewichtje van 50 gram.
Bedankt :P
Volgens mij ben ik niet duidelijk in mijn geschrift en lees ik over jullie berichten heen.
Ik wil geen moeite doen voor een extra berekening, Dus niet terugrekenen.
Hoofdrekenen was vroeger niet mijn lievelingsvak.
Het Chinese weegschaaltje weeg wel in milligrammen af.
Maar laat ik de vraag zo stellen, misschien is het eenvoudiger dan ik denk.
In welke eenheden berekenen jullie xtc pil, 2 -cb poeder, mdma kristal, keta, San Pedro en speed.
In de toekomst zouden er nog stofjes kunnen worden uitgebreid.
Zo weegt 1 xtc pil van mij 0,405 gram in milligrammen krijg je een absurd lange cijfer reeks.
Ik ben ervan uitgegaan dat deze stoffen allemaal in milligrammen worden gewogen. Vooral met de stoffen zoals 2-cb poeder.
Die werken nauw.
Ik heb geen gewichtje van 20 gram erbij gekregen (ook niet de gene uit China) wel het kalibreer gewichtje van 50 gram.
Bedankt :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."